Onko miehesi itsekäs rakastaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja galluppia pukkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

galluppia pukkaa

Vieras
Niin tuli tälläinen juttu mieleen.. Millainen rakastaja miehesi on?

entiseni oli itsekäs rakastaja, ei juuri välittänyt sainko minä vai en (en muuten ikinä saanut :D ), hoiti vaan hommat ja that's it. Mutta nykyinen on hellä ja ihana. Johtuiskohan siitä että on vähän vanhempi, no jokatapauksessa hänelle on tärkeintä että nainen nauttii ja aina ennen yhdyntää hoitaa minulle orgasmin suuseksillä (ei ole mitään sitä vastaan!! ). Muutenkin on tosi huomaavainen ja ihana sängyssä. Olen jäänyt niin paljosta paitsi ennen nykyistäni! Ensimmäisen orgasminikin (muun kuin oman käden kanssa ;) ) sain tämän nyksäni kanssa. Mies on myös sanonut että jos nainen nauttii seksistä hän tykkää seksistä ja seksiä on tällöin myös useammin. Ja kyl tää nainen nauttii ja tykkää ihan eritavalla kuin aiemmin.

oli. erittäin itsekäs. sitten mainosti olevansa sex god... juu-u... en sit tiä onko aiemmat naiset häntä niin kehuneet, mut minä en kyllä kertaakaan saanut hänen kanssaan aina piti hipsiä vessaan hoitaan homma ite loppuun :(

Ei oo kun ihana. :heart: Ei entinenkään huono ollut, siis kyllä se homman hoiti loppuun asti aina niin että molemmat oli tyytyväisiä, mutta silti ero nykyiseen on huima. Tosi huima. Tunnetta siinä ei ollut ollenkaan samalla tavalla kuin nykyisen kanssa, ja se kyllä heijastui itse toimintaan...

Ex oli, nykyinen sitten taas täydellinen vastakohta
n030.gif

Yhteistyössä