Onko kukaan muu ollut nudisti rannalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mykonoksella. Ihan hauska meininki. Pientä vilkuilua oli havaittavissa, vaikka ranta oli erityisesti samaa sukupuolta suosivien suosiossa. Olimme sillä hetkellä ainoat naiset rannalla ystäväni kanssa.

On itseasiassa yksi hulvaton kuvakin, maisemakuva, mutta kun kotona tarkemmin kateltiin niin siinä sivussa pienen pienenä joku pariskunta pyllistää just kameraan päin asettelemassa kamppeitaan.

en ole nudisti rannalla ollut, mutta melkein. yksi päivä kävin sääksjärvellä ja takanani otti aurinkoa joku mies jolta näkyi isohko nakki shortsien lahkeesta koko ajan. oli aika moiset maisemat:)

En ole itse mutta vanhemmat olivat Inglesissä käydessään. Kauhistelivat että siellä oli hirveän paljon homoja, vähän vanhanaikaisia kun ovat :D Minua itseäni ei moinen tuskin häiritsisi.

No ei seiso, voin vakuuttaa. Tutustuttu on. Eikä siellä mitään semmoista seisomisen aihetta olekaan. Paksuja ja löysiä vatsoja. Mutta kun astuu sen nudistirannan aidan toiselle puolen, aidolle uimarannalle, niin siellä saattaa olla tiirailijalla herkullisempaa. Pienen pieniä biksuja ja kauniita vartaloita. Ja ne miehetkin, aivan toista kun ne eukkojensa kanssa löhöävät naturistit. Näitä uimarantojen vaeltajia katsoi mielellään mustien lasien takaa ja antoi ajatusten lentää.:saint:

olen ollut. Vanhempani olivat nudisteja henkeen ja vereen. Kierrettiin ympäri eurooppaa nudistirannoilla ja karavaanialueilla, jotka oli myös nudisteille tarkoitettuja. Myös suomessa kierrettiin nudistirannoilla, mutta suomessa se juttu oli siihen aikaan aika vaisua ja häpeällistä joidenkin ahdasmielisten mielestä. Nykyään kai yleisempää. Mukavia muistoja jäänyt.

joo. olin puerto ricosta vähän matkan päässä. asetuin rannalle, josta ohi ihmiset kulkivat. kun näin isotissisen naisen tulevan, asetuin hajareisin makuulle, niin että 18,5 cm kaluni ( ihan todella, mitattu penispumpun mitta-asteikolla) näkyi koko komeudessan. Nainen kulki ohitse, mutta ei edes vilkaissut kaluani. Mikä pettymys....

joo. olin puerto ricosta vähän matkan päässä. asetuin rannalle, josta ohi ihmiset kulkivat. kun näin isotissisen naisen tulevan, asetuin hajareisin makuulle, niin että 18,5 cm kaluni ( ihan todella, mitattu penispumpun mitta-asteikolla) näkyi koko komeudessan. Nainen kulki ohitse, mutta ei edes vilkaissut kaluani. Mikä pettymys....

Yhteistyössä