Onko Kepsis ja äiti44 sama ihminen

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;23020637:
Ei kai kukaan tosissaan sinun sukupuoltasi ole epäillytkään ? ;) Mutta minua oikeasti kiinnostaisi tietää äiti 44 v:n tulos :D
khyyyl minun sukupuolta on epäilty ihan urakalla :D täällä, ei oikeassa elämässä, eikä itseasiassa muuallakaan netissä, mutta täällä kyllä :D taitaa olla naisilla hieman erilaiset kokemukset miehistä sitten vissiin kuin mitä minä olen
 
missään ei lue ei miehille
khyyyl minun sukupuolta on epäilty ihan urakalla :D täällä, ei oikeassa elämässä, eikä itseasiassa muuallakaan netissä, mutta täällä kyllä :D taitaa olla naisilla hieman erilaiset kokemukset miehistä sitten vissiin kuin mitä minä olen
Anna epäillä ihan rauhassa! Eikö tärkeintä ole, että itse tietää, mitkä vehkeet on omissa housuissa ja muut saavat pohtia sitä ihan rauhassa.

Kertoo kuitenkin suunnattomasti ihmisten ahdasmielisyydestä, että jollakin palstalla saisi olla vain tietyn sukupuolen omaavia ihmisiä ja mikäli "vääränmallinen" hanikka palstalle ilmaantuu, niin ei ole sitten ehtä oman sukupuolensa edustaja, vaan jotenkin poikkeava tai kenties vajavainen. Akat huutaa rivissä tasaarvoa ja samaa palkkaa, ja sitten täällä ei olla tasaarvoisia ajattelultaan ollenkaan...

Onneksi maailmassa on erilaisia ihmisiä, joita kiinnostaa monenlaiset asiat. Sukupuoli kun ei mielenkiinnonkohteita onneksi määritä automaattisesti!
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja missään ei lue ei miehille;23020719:
Anna epäillä ihan rauhassa! Eikö tärkeintä ole, että itse tietää, mitkä vehkeet on omissa housuissa ja muut saavat pohtia sitä ihan rauhassa.

Kertoo kuitenkin suunnattomasti ihmisten ahdasmielisyydestä, että jollakin palstalla saisi olla vain tietyn sukupuolen omaavia ihmisiä ja mikäli "vääränmallinen" hanikka palstalle ilmaantuu, niin ei ole sitten ehtä oman sukupuolensa edustaja, vaan jotenkin poikkeava tai kenties vajavainen. Akat huutaa rivissä tasaarvoa ja samaa palkkaa, ja sitten täällä ei olla tasaarvoisia ajattelultaan ollenkaan...

Onneksi maailmassa on erilaisia ihmisiä, joita kiinnostaa monenlaiset asiat. Sukupuoli kun ei mielenkiinnonkohteita onneksi määritä automaattisesti!
minoon kato niin epämiehinen että teinininä kotoa lähdön jälkeen "joutunut" vissiin yhteensä 8 kk olemaan ilman minkäänlaista kumppania, niin vastenmielinen ihminen olen :D

juu en minä oikeasti noita naiseksi väittämiä ota itseeni, eipä se ole mikään oikea loukkaus edes, muutakuin machomiehille.
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;23020712:
No kerro nyt minullekin, että olisitko uskonut minun kirjoitusteni perusteella olevan 85% nainen? Ja minä olen aina ollut poikatyttö! :O
multa on paha tuota kysyä, koska en keskustelukyvyn mukaan yleensä luokittele sukupuolirooleja, vaikkakin suomessa se monasti onnistuukin, stereotypiat voi hyvin ainakin tietyissä ikäluokissa :p

Mukava sinun kommentteja on ollut lukea.
 
missään ei lue ei miehille
minoon kato niin epämiehinen että teinininä kotoa lähdön jälkeen "joutunut" vissiin yhteensä 8 kk olemaan ilman minkäänlaista kumppania, niin vastenmielinen ihminen olen :D

juu en minä oikeasti noita naiseksi väittämiä ota itseeni, eipä se ole mikään oikea loukkaus edes, muutakuin machomiehille.

Machomiehille se taitaisi olla suunnaton haaste pikemminkin.... ;)

HS:n sukupuolitestin tuloksena olen itse 57% nainen ja 43 % mies, syynä lienee nuo harrastukset.......käsistään kätevä...
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja missään ei lue ei miehille;23020798:
Machomiehille se taitaisi olla suunnaton haaste pikemminkin.... ;)

HS:n sukupuolitestin tuloksena olen itse 57% nainen ja 43 % mies, syynä lienee nuo harrastukset.......käsistään kätevä...
:p minä ny sensuroin itseni, kun ei mitään oikeasti järkevää sanottavaa ollut :D
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23020791:
kohta kun porukka uskoo että kepsis on mies niin seuraavaks alkaa ne väiteteyt suhteet, millon kukakin on vuorollaan suhteessa ja jopa naimisissa.. :D
minen vaan tiedä pitäisikö tästä olla jotenkin huvittunut vai närkästynyt vai mitä, kun koomista se ainakin on noin mielikuvana :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä