Onko Kepsis ja äiti44 sama ihminen

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
äiti 44 v
Mutta se mikä harmittaa minua, on se että tässäkin ketjussa nyt ihan turhaan saa mukavatkin ihmiset sontaa päällensä, vaikkakin äippä itsensä sillä kuoppaa entistä syvemmälle kun viljelee tuota viisauttaan. Mutta eihän siinä, aina voi valita sitten uuden nimimerkin harmaana minkä takaa aloittaa saman homman uudestaan. Mistäpä sitä tietää kuinka monen asennevammaisen harmaan nimimerkin takaa löytyykin samat muutama henkilöä joille elämäntehtävä on mollata muita.
Se on tasan teidän vikanne, jos ette osaa tarkasti tähdätä minua vaan sonta lentää ns. "mukavienkin ihmisten" päälle.

Pitääkö sinunkaan alkaa mitään heittelemään kun sulla on niin surkea sihti?

Millä tavoin minä itselleni kuoppaa kaivan? Ja mikä se sinun elämäntehtäväsi täällä tai muualla on? Miehiä olen senverran monta tuntenut että sinä et mies ole, olet samanlainen sössö kuin Tripod :D Eiks sekin väitä mies olevansa?
 
"gen"
Mä oon joskus tehny ton testin ja olin järkyttyny ku sain tulokseksi 50-50.
Mut se siitä. Mä en yleensä mollaa ketään, mut onko toi äiti 44v hieman tyhmä/yksinkertainen jne. Mä oon ihan järkyttyneenä lukenu sen kommentteja tähän ketjuun, ja onhan tuo nikki aikasemminki jääny mieleen....
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;23020637:
Ei kai kukaan tosissaan sinun sukupuoltasi ole epäillytkään ? ;) Mutta minua oikeasti kiinnostaisi tietää äiti 44 v:n tulos :D
Olen 60% nainen ja 40% mies.

Koska osaan taskuparkkeerauksen ja tiedän miten kaapelit kiinnitetään ja mm. olen ampunut tuliaseilla enkä tiedä vyötärönmittaani niin arvelin että vedän enemmän miespinnoja mutta häh häh hää ... mites nyt suu pannaan Terävä!? :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä