Onko Kepsis ja äiti44 sama ihminen

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
missään ei lue ei miehille
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23020791:
kohta kun porukka uskoo että kepsis on mies niin seuraavaks alkaa ne väiteteyt suhteet, millon kukakin on vuorollaan suhteessa ja jopa naimisissa.. :D
Tosta vois olla vaan otettu, mikäli eivät tuu kiljumaan kotiovelle saakka ;)
 
Kumma juttu et näillä naisvaltasilla palstoilla tulee heti näitä "ei tuo voi olla mies" " jos se on mies niin siinä on jotain pahasti vialla" juttuja, mut jos nainen kirjoittelee auto foorumille, se on normaalia..Hmm..Akoissa on pahasti jotain vialla...
 
äiti 44 v
Sun tosissaan ois kannattanu tarkistaa asia ketjusta.. Putos pohja sun tekstiltä ihan kokonaan ku sekotat tyypit.
No kuule tämä ketju ei ole niin kuolemanvakavaa mulle että jaksan joka pierun pärähdyksen tarkistaa :D

Siksi sanoinkin etten jaksa tarkistaa.

Ja vai PUTOS POHJA MUN TEKSTILTÄ KOKONAAN ? :LOL:

Meinaatko etten ikinä enää voi sanoa yhtään vakavasti otettavaa lausetta kun kaikki aina muistaa kuinka sekoitin Kepsiksen kaverit? :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23020851:
No kuule tämä ketju ei ole niin kuolemanvakavaa mulle että jaksan joka pierun pärähdyksen tarkistaa :D

Siksi sanoinkin etten jaksa tarkistaa.

Ja vai PUTOS POHJA MUN TEKSTILTÄ KOKONAAN ? :LOL:

Meinaatko etten ikinä enää voi sanoa yhtään vakavasti otettavaa lausetta kun kaikki aina muistaa kuinka sekoitin Kepsiksen kaverit? :D :D
Mä en oikee usko et kukaa on mitenkään kuolemanvakavasti ottanu tätä ketjuu, ihan näin selvennyksenä jos et hoksannu.

Ja tarkoitin kyllä sitä sun senkertaista tekstiä enkä joka ikistä kirjainta jonka oot tähän ketjuun suoltanu :D Ei tarvii huutaa sentää.. :D
 
äiti 44 v
Jaa-a... Pitäisi sitten ehkä mennä sinne auto ja tekniikkapalstoille kokeilemaan. Luulempa, että jokusta kuitenkin kiinnostaisi, ellei ne homoseksuaalit sitten vaani juuri miesvaltaisella palstalla.
Luuletko sinä olevasi joku TestiNainen joka paljastaa homoseksuaalin miehen siten että jos ei sinun mekot kiinnosta miestä niin mies on homo? :LOL:

On sulla melkoiset fantasiat itsestäsi :)
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23020878:
Luuletko sinä olevasi joku TestiNainen joka paljastaa homoseksuaalin miehen siten että jos ei sinun mekot kiinnosta miestä niin mies on homo? :LOL:
On sulla melkoiset fantasiat itsestäsi :)
vaikken leukistisen jutuista aina välitäkkään niin kyllä hän aika hyvä "homotesti" on jos lähdetään seksuaalisella tasolla mittaamaan sitä, eikä niinkuin sinä teet, eli "tosi" kliinisellä tasolla vetelet johtopäätöksiä sen suhteen että toinen kirjoittelee palstalle, joten hän on sitä tätä ja tuota.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23020791:
kohta kun porukka uskoo että kepsis on mies niin seuraavaks alkaa ne väiteteyt suhteet, millon kukakin on vuorollaan suhteessa ja jopa naimisissa.. :D
Mä oikeesti nyt tarttisin Miehen joka puhuisi. Etsä Muru viittisi olla se mulle tänään? Pliisss?

Ja sit tää lainailee miten sattuu.. Siis Kepsis-Murua tarkoitin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;23020171:
Täällähän mielenkiintoisia asioita pohditaan heti, kun vähän selkänsä kääntää :D Henkilökohtaisesti en usko Kepsiksen ja äitii 44 v:n olevan sama henkilö, mutta sen sijaan uskon kummankin olevan miehiä. Äiti 44v vain ei mene läpi naisena :) ...
Ja oletko sinä muka se Penaalin Terävin Kynä jolla on homotutka joka ei erehdy? :D

Noinkohan vaan, kun et edes naista erota miehestä! :D
 
äiti 44 v
Hyvin vähän riippuvaiset kyllä, siinä olet oikeassa :) Mutta juuri sinun ikäluokkaa olevat ihmiset on valitettavan usein juuri noin mustavalkosia, homofobikoita ynnä muuta "mukavaa". Sitä taas en tiedä, mistä se johtuu...
Etkä varmasti edes tunne riittävän paljon minun ikäisiäni ihmisiä, että voisit lausua mitään tilastollisesti pätevää "minun ikäluokastani" :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä