Onko Kepsis ja äiti44 sama ihminen

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
:P
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23018700:
Minä taas uskon ja olen itseasiassa kirjoitustyylinsä vuoksi ihan varmakin että Kepsis on nainen.
:D:D No pääasia, ettei ole ainakaan äiti 44v... suuri kivi vierähti sydämeltäni ;)
 
"vieras"
Kepsis on demipalstalta ulos kasvanut poikanen, joka tuli tänne, kun teinit alkoivat käydä liian fiksuiksi ja nokkaviksi, eivätkä suostuneet enää palvomaan Kepsistä.

Äiti44v on taas vasemmistoliiton kannattaja, joka persua esittämällä ja typeriä jankkaamalla yrittää romahduttaa persujen suosiota.
 
äiti 44 v
Hyvinkin mahdollista. On se sen verran pehmee.
Niin ja Kepsis polttaa päreensä hyvin feminiiniseen tyyliin ja muutenkin jankuttaa asioista pitkään ja laveasti. Jos nyt miettii niitä harvoja tyyppejä täällä jotka melkoisen varmasti ovat miehiä niin niiden tyyli on hyvin "lyhytsanainen" jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Jos mies alkaa kovin vuolaasti tilittämään ja jankkaamaan niin se on joko nainen tai jotenkin eheytymätön muuten.
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";23018818]

Äiti44v on taas vasemmistoliiton kannattaja, joka persua esittämällä ja typeriä jankkaamalla yrittää romahduttaa persujen suosiota.[/QUOTE]

PerSujen suosio on niin vankka etten minä sille mitään voi :LOL:
 
viervier
[QUOTE="vieras";23018818]Kepsis on demipalstalta ulos kasvanut poikanen, joka tuli tänne, kun teinit alkoivat käydä liian fiksuiksi ja nokkaviksi, eivätkä suostuneet enää palvomaan Kepsistä.

Äiti44v on taas vasemmistoliiton kannattaja, joka persua esittämällä ja typeriä jankkaamalla yrittää romahduttaa persujen suosiota.[/QUOTE]

Molemmat perustelut oikein päteviä.
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";23018894]Yritys on silti valtaisan suuri.[/QUOTE]

Pakkohan meidän persufoobikoiden on yrittää, muutoin PerSut ovat kohta pääministeripuolue!!!
 
viervier
[QUOTE="vieras";23018914]Äiti44:n on pakko olla nainen , koska on ihan selvästi mustis musliminaisille..[/QUOTE]

Ei vaan se on mies, joka on mustis muslimimiehille. Sitä en ymmärrä että miksi. Ehkä joku on koittanu iskee sen naista tai samaa naista.
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";23018914]Äiti44:n on pakko olla nainen , koska on ihan selvästi mustis musliminaisille..[/QUOTE]

Ei vaan minun on pakko olla mies kun vihaan niin syvästi (naista alistavaa) islamin uskoa käytännössä toteuttavia muslimiMIEHIÄ.

Musliminaisistahan olen sanonut että musliminaisille ja lapsille nimenomaan turvapaikkoja PITÄISIKIN myöntää, ei heitä alistaville ja silpoville miehille.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23018956:
Ei vaan minun on pakko olla mies kun vihaan niin syvästi (naista alistavaa) islamin uskoa käytännössä toteuttavia muslimiMIEHIÄ.

Musliminaisistahan olen sanonut että musliminaisille ja lapsille nimenomaan turvapaikkoja PITÄISIKIN myöntää, ei heitä alistaville ja silpoville miehille.
Here we go agaaaaaain........
 
äiti 44 v
Ei vaan se on mies, joka on mustis muslimimiehille. Sitä en ymmärrä että miksi. Ehkä joku on koittanu iskee sen naista tai samaa naista.
Käyhän Googlen avulla vilkaisemassa Truth Tube Tv niin alat ymmärtää miksi.

Löytyy päiden katkomista, kunniateloituksia, hirttämisiä... Ja arvaas huviksesi, naisetko ne siellä islamin valtuuttamina pyöveleinä toimivat?
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";23018966]Here we go agaaaaaain........[/QUOTE]

No teillä kun näyttää olevan joku muslimifiksaatio. Minähän en tässäkään ketjussa tainnut muslimikorttia esiin kaivaa?
 
"vieras"
Kerro äiti taas se yks sun lempijutska siitä hemmosta, joka pani haudassa ruumista niin, että tomu pöllysi. Mä olen jo unohtanut miten se meni, kun siitä on ainakin vartti aikaa kun sen viimeeksi olet kertonut.
 
viervier
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23018983:
Käyhän Googlen avulla vilkaisemassa Truth Tube Tv niin alat ymmärtää miksi.

Löytyy päiden katkomista, kunniateloituksia, hirttämisiä... Ja arvaas huviksesi, naisetko ne siellä islamin valtuuttamina pyöveleinä toimivat?
 
:P
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23018830:
Niin ja Kepsis polttaa päreensä hyvin feminiiniseen tyyliin ja muutenkin jankuttaa asioista pitkään ja laveasti. Jos nyt miettii niitä harvoja tyyppejä täällä jotka melkoisen varmasti ovat miehiä niin niiden tyyli on hyvin "lyhytsanainen" jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Jos mies alkaa kovin vuolaasti tilittämään ja jankkaamaan niin se on joko nainen tai jotenkin eheytymätön muuten.
Onko naiset jotenkin "eheytymättömiä"? :D:D Mitä sekin mahtaa tarkottaa...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä