Onko Kepsis ja äiti44 sama ihminen

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
:P
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23020248:
1) Kepsis, jos miehet olisivt yleensä kuten sinä olet, olisin jo ajanut itselleni sänkitukan ja ryhtynyt lesboksi. Toivottavasti ymmärrät tämän sanomani nyt kaikessa syvällisyydessään täysin oikein :D

2) Hyvinpä näyt jaksavan.

3) Etkö osaa muuten välttää ihmisiä joiden kanssa et osaa keskustella? Mites tuolla kadulla kun kaikki siellä kävelevät eivät ole mustia jotka voisit laittaa ikuiseen banniin?
Huoh... Miksi miehen pitää olla YLEENSÄ jonkunlainen?? Eikö tosiaan voi olla erilaisia miehiä, naisia jne.?? Jos sun mies on tavallinen machomies, joka pelkää homoja, ni miks perkele kaikkien muittenki pitäis olla??
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja Sisäpiiri tietää;23020291:
Sä ootkin sellainen pilallehemmoteltu nirppanokkainen prinsessaneiti, joka kaipaa huomiota ja jos sitä ei saan niin sitten seurauksena on viikkojen itkupotkuraivoominen
O'ou! No niimpä oonkin! Haluisitsäkin vähän huomioo? Onko sun hamekuvat jääny nyt kattomatta?
Eikö sua hemmotella?:hug:
 
äiti 44 v
Hmm. Mä näytän yhdelle mun kaveri miehelle aina kaikenlaisia mekkokuvia, koska ompelen joskus. Kyllä sitä vaan kiinnostaa ja sitten saan vielä palautetta, että oliko kiva mekko vai ei. Kiva, kun joku jaksaa olla kiinnostunut.:) Ei se mun mielestä epämiehekästä ole ollenkaan. En mä muunlaisia miehiä kai tunnekaan, nimittäin kyllä mun omaakin miestä mekot kiinnostaa ja samaten isäkin kommentoi mekkojani.
No sun kaveri, isä ja mies ovat sun kaveri, isä ja mies. Ei mitään palstaäijiä. Jotain eroa ehkä?

Olen minäkin jopa saanut hameen ja siihen sopivan tunikan MINUN mieheltäni lahjaksi sekä moninaisia asusteita ja jopa kerran käsilaukun tuliaisiksi. Puhumattakaan hajuvesistä ym. Se lienee normaalia ja ihan eri asia että mun miestäni kiinnostaa MUN mekot mutta olisko sun mielestäsi ok jos SINUN MIEHESI haluaisi täällä nähdän jonkun vieraan naisen mekon?
 
[QUOTE="Mamma italiana";23020278]tunnetko paljon homoja?
mà olen elàmàni aikana tutustunut miehiin joita en olisi ikinà uskonut homoiksi. kaikilla ei ole sità neitimàistà puolta dominoivana ja jokaisessa miehessà (tai ainakin suuressa osassa) on myòs se homopuoli, ehkà piilevànà. ettekò ole ikinà lukeneet aiheesta? suurin osa myòs noiden shemalien asiakkaista on kai suht tavallisia perheenisià.[/QUOTE]

Juu, aika moneen olen törmännyt :) Olen ollut mm. töissä lentoemäntänä :D Eikä ulkoisten homokarikatyyriin liittyvien stereotypioiden "tunnistaminen" ole mikään homotutka, vaan minulla on sellainen "seitsemäs aisti", joka kyllä kertoo aika hyvin miesten sukupuolisesta suuntautumisesta.
 
Blue
[QUOTE="Mamma italiana";23020214]màkin tykkààn ihmisistà joiden kanssa voi olla ystàvàllisesti eri mieltà, tai samaa mieltà ;) tààllà on monestikin ollu semmosia keskustelijoita jotka osaavat perustella kantansa niin ettà lopulta sanon, niinhàn se oikeastaan on. kesksutelu ei ole peli jossa joku voittaa[/QUOTE]

=) Et uskokaan kuinka monta kertaa mun on ollut pakko tarkistella ja korjailla kantojani.. :whistle: Mutta fiksut osaavat myöntää kun ovat väärässä tai menevät rajan yli. :)
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23020332:
No sun kaveri, isä ja mies ovat sun kaveri, isä ja mies. Ei mitään palstaäijiä. Jotain eroa ehkä?

Olen minäkin jopa saanut hameen ja siihen sopivan tunikan MINUN mieheltäni lahjaksi sekä moninaisia asusteita ja jopa kerran käsilaukun tuliaisiksi. Puhumattakaan hajuvesistä ym. Se lienee normaalia ja ihan eri asia että mun miestäni kiinnostaa MUN mekot mutta olisko sun mielestäsi ok jos SINUN MIEHESI haluaisi täällä nähdän jonkun vieraan naisen mekon?
No mun mies nyt vaan on suuntautunut ehkä enemmän mun mekkoihin. Mutta miksei mun kaveri voisi olla palstasetä?

Ja muuten ihan satunnaisetkin sedät täällä saattaa pyytää kuvaa, jos kertoo tehneensä jonkun vaatteen.

ja on mun mies joskus kommentoinut facessa mun kaverin punaisia korkokenkiä. Se pitää sellaisista.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Blue
Älä Muru taistele tuulimyllyjä vastaan. Fiksumpaa (ja mä tiedän että sä olet fiksu) on vaieta ja olla oikeassa kuin tyhmyyttä vastaan käydä köyttä vetämään. Se riittänee että tietyt ihmiset tietävät mikä olet miehiäsi. :heart:
 
äiti 44 v
Huoh... Miksi miehen pitää olla YLEENSÄ jonkunlainen?? Eikö tosiaan voi olla erilaisia miehiä, naisia jne.?? Jos sun mies on tavallinen machomies, joka pelkää homoja, ni miks perkele kaikkien muittenki pitäis olla??
Huoh...! Tietenkin VOI olla erilaisia miehiä! Mutta minä toki puhunkin vaan ihan omia mielipiteitäni siitä millainen minun mielestäni on MIES ja millainen mies ei ole. Sun mielestä vaikka mekkoon pukeutuva pitsinnyplääjä voi olla ok mies, minusta hän on pahasti kieroutunut mutta mun puolestani sinä saat naisena kuolata sen mekkohemmon perään jos hän sinua kiihoittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23020332:
No sun kaveri, isä ja mies ovat sun kaveri, isä ja mies. Ei mitään palstaäijiä. Jotain eroa ehkä?

Olen minäkin jopa saanut hameen ja siihen sopivan tunikan MINUN mieheltäni lahjaksi sekä moninaisia asusteita ja jopa kerran käsilaukun tuliaisiksi. Puhumattakaan hajuvesistä ym. Se lienee normaalia ja ihan eri asia että mun miestäni kiinnostaa MUN mekot mutta olisko sun mielestäsi ok jos SINUN MIEHESI haluaisi täällä nähdän jonkun vieraan naisen mekon?
Mistä sä päättelet ettei Kepsis ole mun kaveri? :D Got the point?
 
äiti 44 v
No mun mies nyt vaan on suuntautunut ehkä enemmän mun mekkoihin. Mutta miksei mun kaveri voisi olla palstasetä?

Ja muuten ihan satunnaisetkin sedät täällä saattaa pyytää kuvaa, jos kertoo tehneensä jonkun vaatteen.

ja on mun mies joskus kommentoinut facessa mun kaverin punaisia korkokenkiä. Se pitää sellaisista.
On munkin mies kommentoinut mun kavereideni korkokenkiä ja minihameita, mutta ei hän takuulla käsittäisi miksi pitäisi kommentoida vaikka sinun kenkiäsi jos häntä pyytäisin niitä kommentoimaan :)

Ja ihan varmasti satunnaiset "sedätkin" pyytävät kuvia, ethän sinä nyt enää mikään kirkasotsainen teini ole jolle tuo tulee yllätyksenä? :D

Ja toki kaverisi voi olla palstasetä mutta kerro mikä on palstasetä. Miksi hän on setä, ei MIES sinullekaan?
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23020408:
On munkin mies kommentoinut mun kavereideni korkokenkiä ja minihameita, mutta ei hän takuulla käsittäisi miksi pitäisi kommentoida vaikka sinun kenkiäsi jos häntä pyytäisin niitä kommentoimaan :)

Ja ihan varmasti satunnaiset "sedätkin" pyytävät kuvia, ethän sinä nyt enää mikään kirkasotsainen teini ole jolle tuo tulee yllätyksenä? :D

Ja toki kaverisi voi olla palstasetä mutta kerro mikä on palstasetä. Miksi hän on setä, ei MIES sinullekaan?

Hän on setä, koska se on minun ystävällinen nimitys hänestä, ihan kaikella rakkaudella. Ja koska hän on minua paljon vanhempi.

Mutta jos satunnaiset miehet palstalla pyytävät kuvia, vaikka sillä verukkeella, että kuvassa on myös se mekko, voisin päätellä, että se on ihan normaalia miehen toimintaa.

Se setä ei muuten ole lainkaan harmiton, vaan monta harmia ja päänvaivaa aiheuttanut.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
äiti 44 v
Mistä sä päättelet ettei Kepsis ole mun kaveri? :D Got the point?
Voihan se sun "kaverisi" olla kun pitää kirjaa sun muustakin elämästä kuin mekoista? Sinulta Kepsis vissiin kysyi tuolla, oletko pettänyt häntä miehesi kanssa? Vai oliko se joku toinen jolta kysyi? En jaksa selata ja tarkistaa. Mahtaa olla Kepsis myös miehesi hyvä kamu? Ja oman vaimonsa tosi hyvä kamu kanssa :D Varsinkin jos tosissaan on mustasukkainen sinusta :)
 
"vieras"
Hän on setä, koska se on minun ystävällinen nimitys hänestä, ihan kaikella rakkaudella. Ja koska hän on minua paljon vanhempi.

Mutta jos satunnaiset miehet palstalla pyytävät kuvia, vaikka sillä verukkeella, että kuvassa on myös se mekko, voisin päätellä, että se on ihan normaalia miehen toimintaa.

Se setä ei muuten ole lainkaan harmiton, vaan monta harmia ja päänvaivaa aiheuttanut.
Niin öö sä olit joku 36-37v ja kutsut jotakuta palstahemmoa sedäksi :kieh: ja et on vielä sua hiiiirveen paljon vanhempi :LOL: joku tossa taiski prinsessasta jotaki aika osuvaa kommentoida :whistle:
 
äiti 44 v
Hän on setä, koska se on minun ystävällinen nimitys hänestä, ihan kaikella rakkaudella. Ja koska hän on minua paljon vanhempi.

Mutta jos satunnaiset miehet palstalla pyytävät kuvia, vaikka sillä verukkeella, että kuvassa on myös se mekko, voisin päätellä, että se on ihan normaalia miehen toimintaa.

Se setä ei muuten ole lainkaan harmiton, vaan monta harmia ja päänvaivaa aiheuttanut.
No varmaan on normaalia täällä' olevien miesten toimintaa, mutta täällä ei käy kuin ehkä promille miehistä. Eli kovasti ovat marginaalimiehiä nämä sedät :D

Mene tuonne auto- ja tekniikkapalstoille joissa miehet keskustelevat niin huomaat että sun mekkoja ei moni halua nähdä ei vaikka kuinka setäiässä jo olisivat.
 
äiti 44 v
[QUOTE="fani";23020445]aiti44v:n ainoa "synti" on' etta se ei oikein diggaa musuja eika homoja. Se ei oo siis muodikas. aiti44v on palstan JARKEVIN persoona <3<3<3[/QUOTE]

Näkyyhän meitä täällä olevan kaksi järkevää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23020444:
Voihan se sun "kaverisi" olla kun pitää kirjaa sun muustakin elämästä kuin mekoista? Sinulta Kepsis vissiin kysyi tuolla, oletko pettänyt häntä miehesi kanssa? Vai oliko se joku toinen jolta kysyi? En jaksa selata ja tarkistaa. Mahtaa olla Kepsis myös miehesi hyvä kamu? Ja oman vaimonsa tosi hyvä kamu kanssa :D Varsinkin jos tosissaan on mustasukkainen sinusta :)
Sun tosissaan ois kannattanu tarkistaa asia ketjusta.. Putos pohja sun tekstiltä ihan kokonaan ku sekotat tyypit.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";23020460]Niin öö sä olit joku 36-37v ja kutsut jotakuta palstahemmoa sedäksi :kieh: ja et on vielä sua hiiiirveen paljon vanhempi :LOL: joku tossa taiski prinsessasta jotaki aika osuvaa kommentoida :whistle:[/QUOTE]

En ollut sen ikäinen, minkä hyvin tiedätkin. Luulet vaan, että jaksan alkaa sun kanssa jauhamaan tosta iästä, mutta huono on yrityksesi, sori nyt vaan.
 
harmaa Lode
[QUOTE="vieras";23019112]Mistäpä tuon tiedät? Ja jos satut sen kanssa vaikkapa mesettämään niin tuota tuota... monenko kanssa aksu mesetteli :LOL:[/QUOTE]

No minä tiedän ainakin ihan siitä, että olen jutellut sen kanssa puhelimessa aikamonta tuntia ja mieheltä se ainakin siinä kuulosti.
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23020477:
No varmaan on normaalia täällä' olevien miesten toimintaa, mutta täällä ei käy kuin ehkä promille miehistä. Eli kovasti ovat marginaalimiehiä nämä sedät :D

Mene tuonne auto- ja tekniikkapalstoille joissa miehet keskustelevat niin huomaat että sun mekkoja ei moni halua nähdä ei vaikka kuinka setäiässä jo olisivat.
Jaa-a... Pitäisi sitten ehkä mennä sinne auto ja tekniikkapalstoille kokeilemaan. Luulempa, että jokusta kuitenkin kiinnostaisi, ellei ne homoseksuaalit sitten vaani juuri miesvaltaisella palstalla.
 
:P
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23020373:
Huoh...! Tietenkin VOI olla erilaisia miehiä! Mutta minä toki puhunkin vaan ihan omia mielipiteitäni siitä millainen minun mielestäni on MIES ja millainen mies ei ole. Sun mielestä vaikka mekkoon pukeutuva pitsinnyplääjä voi olla ok mies, minusta hän on pahasti kieroutunut mutta mun puolestani sinä saat naisena kuolata sen mekkohemmon perään jos hän sinua kiihoittaa.
Mekkohemmot ei mua kiihota, mut hyväksyn heidätkin kyllä :)
 
Kepsis
Älä Muru taistele tuulimyllyjä vastaan. Fiksumpaa (ja mä tiedän että sä olet fiksu) on vaieta ja olla oikeassa kuin tyhmyyttä vastaan käydä köyttä vetämään. Se riittänee että tietyt ihmiset tietävät mikä olet miehiäsi. :heart:
Minoon niin murtunut kun jotkut on ihan vallan sitä mieltä että mies ei ole mies jos palstalla käy :D arvostellaan ja vittuillaan minkä keretään ja sitten myönnetään kohta että ei se olekkaan niin paha asia jos arvostelee jonkun toisen mekkoa, MUTTA kun on palstalla käynyt, ei ole mies :LOL:

Jos tuollaiset ihmiset olisi syy miksi täällä käy, niin olisi niskakiikku nopsaan aika valmis :D onneksi täällä on paaaaaaljon fiksuja ja mukavia naisia ja muutama hauska mieskin (itseäni en siis nyt laskenut tähän). Muuten voisi olla että kävisi ihan muilla palstoilla ja skippaisi 2+ ihan tyystin :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä