Kiitos Jumpsuitista en luovu ikinä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24036251:Ihanat vaatteet!!!!
Kiitos Jumpsuitista en luovu ikinä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24036251:Ihanat vaatteet!!!!
Vieläkin niin tuhottoman söpö Oli pakko taas...Mjah, no en mä ookkaa naamaani väläyttäny nyt juur ja voi taas ottaa laidallisen
Aijaa.com - 8224466.png
*vanha, jo täälläkin ollut*
Bai te vei, täällä on paljon uusia naamoja ja ihanan luonnon kauniita kaikki :heart: Tykkään!!
Ihana <3Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24036267:Hyvää huomenta- mä oon just heränny
Aijaa.com - 8224619.jpg
Tässä on jotain mitä toivoisin löytyvän munkin peilistä joskus aamuisin... Luonnonkauneutta.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24036267:Hyvää huomenta- mä oon just heränny
Aijaa.com - 8224619.jpg
Mä taas näytän vanhalle mummolle kun heräänTässä on jotain mitä toivoisin löytyvän munkin peilistä joskus aamuisin... Luonnonkauneutta.
Mä näen vaan sellaisen värittömän merihirviön kun aamulla herään? Täytyy varmaan vaihtaa peiliä.....
Oletpas söpö. =)
Se on sitten ilmeisesti jotain ihan yleistä vikaa näissä peileissä... Onpas kivaa saada vertaistukea, "ilkeiden peilien uhrit ry"Mä taas näytän vanhalle mummolle kun herään
Sun hiuksethan on just hienotno mun on omat, kuka nyt tollasta peruukkia käyttäisikään kun mun kuontalo on
kaunis nainenMeikitön läski pilaa harmaiden päivän pikaseen
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/007-3.jpg
Vai kuulunko mä jo huomiohuoriin :snotty:
Olet liian luonnonkaunis pilaamaan päivän.Meikitön läski pilaa harmaiden päivän pikaseen
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/007-3.jpg
Vai kuulunko mä jo huomiohuoriin :snotty:
Nukutko ripsivärit ripsissä vai miksi sitä on just heränneelläAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;24036267:Hyvää huomenta- mä oon just heränny
Aijaa.com - 8224619.jpg
Hih, söin kaurapuuroa, joka olikin ihan kylmää. Irvistin. Ilme oli pojasta niin hassu, että se piti ikuistaa.huh tuo eka kuva,ku jokin vajokki:O
Mä ainakin nukun. Harvoin pesen meikkejä pois illalla.Alkuperäinen kirjoittaja Hyvää huomenta:Nukutko ripsivärit ripsissä vai miksi sitä on just heränneellä
siksi, koska lähdin kauppaan heti herättyäni(oli pakko, kun kahvi loppu), hiuksia en jaksanu laittaa/ harjata...Alkuperäinen kirjoittaja Hyvää huomenta:Nukutko ripsivärit ripsissä vai miksi sitä on just heränneellä
Perustetaan tuon niminen kerhoSe on sitten ilmeisesti jotain ihan yleistä vikaa näissä peileissä... Onpas kivaa saada vertaistukea, "ilkeiden peilien uhrit ry"
:wave: Täällä...Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24036814:Alemmuuskompleksi :O :'(
Ei vaan ihan tosissaan, kaunista väkeä. Missä ne kaikki räjähtäneet kotiäidit on?
Saanko kysyä onko nuo verhot, tuolla täältä katsottuna sun vasemmalla puolella? Saako niistä koko kuvan? Ne näyttää niin hauskoilta, onko ne niin kun pankin verhot? Jos tiedät mitä tarkoitan? Mistä ostit? Laita kuva?Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24034509:
:wave: jos et sattunut huomaamaan. Paitsi etten laske itseäni kotiäidiksi.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24036814:Alemmuuskompleksi :O :'(
Ei vaan ihan tosissaan, kaunista väkeä. Missä ne kaikki räjähtäneet kotiäidit on?