No ai kauheetaAlkuperäinen kirjoittaja Björn;24034556:No vähän siltä tuntuu, että harvassa ovat ne, joilla on ihan omat hiukset.
No ai kauheetaAlkuperäinen kirjoittaja Björn;24034556:No vähän siltä tuntuu, että harvassa ovat ne, joilla on ihan omat hiukset.
Sä olet kyllä todella nättiAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24034509:
Ootko ollut jossain onnettomuudessa?wau, hirmu hyvä kuva susta! Sulle todellakin sopii nuo hiukset ja olisko huulipuna vaaleampaa kuin yleensä. Mene ja tiedä, mutta kovin hyvältä näytät .
Riepun ihoa mäkin kadehdin. Huomasin hiljan, että mulla itselläni on ihan superryppyinen otsa, Riepulla ei näemmä juonteen juonnetta. Vaihdetaanko?
Niin ja Phoebsin kuva on ihana :heart:.
Mun kuva on uusin, värjäsin hiukseni taannoin ja silloin otin ennen- jälkeen- kuvat. Tässä vielä vanha väri (=oma väri) päässä:
Näköjään Upeita naisia ja äitejä!Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24035859:Lisää kaunistuksia löytyy taas näköjään
Et mikään ihmelaps vaan tumpeloAlkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24036095:äh.. mie kyllä kuvan aijaa:hen, mutten saa sitä linkitettyä tänne! neuvokaa nyt joku tätä törppöä :headwall: :ashamed:
ei hitto, mikä tekniikan ihmelapsi mie olen..
Tuli muuten ihan sama mieleen!!Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24036179:Lena Olin vai mikäs se yksi näyttelijätär on.. olette kuin kaksi marjaa !
Älä?! Missä?
blondi