Once again: kuvia palstailijoista! Naama näkyvis.

• Viestiketjun aloittaja JIIIIIIHAA
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="HEI";24037033]Saanko kysyä onko nuo verhot, tuolla täältä katsottuna sun vasemmalla puolella? Saako niistä koko kuvan? :D Ne näyttää niin hauskoilta, onko ne niin kun pankin verhot? Jos tiedät mitä tarkoitan? Mistä ostit? Laita kuva? :)[/QUOTE]
Se on tilanjakaja, joka on punottu... Se on ikeasta. Semmonen härveli.:D ja pyykitkin kuivuu taustalla.

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24036179:
Lena Olin :D vai mikäs se yksi näyttelijätär on.. olette kuin kaksi marjaa !
katsoin googlesta kuka on Lena Olin, en kyllä omasta mielestäni muistuta häntä yhtään, mutta sen sijaan eräs norjalainen ystäväni on todella paljon samannäköinen kuin Lena

no ehkä vähän, leveä leuka on molemmilla
omasta mielestäni en kyllä muistuta ketään, olen vaan ihan itseni näköinen
Niin en mäkään varsinaisesti olisi ajatellut, että olet tuon Olssonin näköinen, mutta googlasin huvikseni myös se Olinin, ja sitten tuli mieleen, että jospa tuon alkuperäisen vertauksen heittänyt ajatteli pikemminkin tuota Olssonia kuin Olinia.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24036814:
Alemmuuskompleksi :O :'(

Ei vaan ihan tosissaan, kaunista väkeä. Missä ne kaikki räjähtäneet kotiäidit on? :D
Hih, kuules jokaisesta saa räjähtäneen kotiäidin ja paskan kuvan, kuten myös jokaisesta saa kauniin otoksen oikeilla apuvälineillä :D

"huoh"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24039323:
Moi Marilii, en tiennyt, että olet pohjanmaalta! Laita oma kuva kanssa, vaikka sellanen vähän tuoreempi vaihteeks, mikä ei oo otettu 60 luvulla. :)
Tämä kommentti kuvastaa hyvin palstalaisia. Eli kauniiksi saa kehua, mutta heti kun tulee jotain negatiivista, niin aletaan syyttelemään ja keksitään jotai feikkihahmoja ja palstariesoja.

Yhteistyössä