K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hahaha, katos kun just viime viikolla tuli vastaan Finlandia klubilta facessa postaus että keikalle oli parikyt lippua jäljellä. Eli se on myynyt loppuun vasta tän viikon sisällä. Kato sieltä heidän facen Kärtsä-eventin päivityksistä. 7.11 ei ollut vielä loppuunmyyty. xD
Juu nää sun ”faktat” on nähty jo tässä muutaman sivun myötä🤣

vierailija
Kuumaa on mun mielestä ihan luokattoman tylsä bändi....Ymmärrän kyllä myös, miksi on suosittu, mutta mulle ei ollenkaan nappaa.
Riitti nyt vänkääminen tän yhden kanssa. Hän saa ihan rauhassa olla mitä mieltä haluaa, mutta anonyymipalstalla vähättely ja dissaaminen ei kuitenkaan pyyhi pois Kärtsän saavutuksia ja menestystä. Heippa.
Mä en oo vielä kuullut yhtään kuumaan biisiä kokonaan :D En kuuntele radiota oikeastaan ikinä enkä taida käydä sellaisissa paikoissa joissa se soisi. Omat teinit kuuntelee ihan muunlaista musaa niin ei tule sitäkään kautta kuultua. En siis mitenkään välttele ja oon tosiaan useampia pätkiä kuullut, mutta ei oo tullu sellasta fiilistä että haluaisin kuulla enempää.

vierailija
Jotain meni pieleen. Ei voi edes sanoa että syy heidän tämän vuoden eroavaisuuteen ois siinä että Kuumaan tän vuoden levy olisis menestynyt jotenkin erityisen hyvin, se on itse asiassa menestynyt melko vaimeasti ja jäänyt vaille huomiota. Mutta viime vuosi onnistuttiin jotenkin hyödyntämään niin että suosio vaan suureni tälle vuodelle.
Miksi joku kuvittelee K:n edes haluavan tollasia areenakeikkoja, ei sopisi kovin sen tyyliin minusta, festarit toki asia erikseen.

vierailija
Hahaha, katos kun just viime viikolla tuli vastaan Finlandia klubilta facessa postaus että keikalle oli parikyt lippua jäljellä. Eli se on myynyt loppuun vasta tän viikon sisällä. Kato sieltä heidän facen Kärtsä-eventin päivityksistä. 7.11 ei ollut vielä loppuunmyyty. xD
Tämä julkaisu on jaettu TikTokissa. Katso lisää julkaisuja lataamalla TikTok: https://vm.tiktok.com/ZGdFCgk7v/

Tässä sinulle vähän piristystä perjantai-iltaan❤

vierailija
Täällä nyt jollain tosiaan mennyt tunteisiin tämä Oon hihitellyt tälle ”tilastotietoudelle” ja parille urpolle, jotka lähtenyt hänen trollaukseen mukaan. Voi sen perjantai-illan näinkin viettää
Harmitellaan vaan kun sekä Joksujen että K:n uran huiput on ohi. :(
Joksuilla voi vielä luultavasti nousta Balkanilla kunnolla jos he jatkavat samaan malliin muutaman vuoden. K voi myös saada jotain underground-alternative-nimeä rakennettua Euroopassa jos se päättää panostaa sinne kunnolla seuraavien vuosien aikana, jos se on jotain mitä hän haluaa.

vierailija
Minusta oikeampi olisi verrata Kuumaata ja Joksuja. Molemmat ovat ns. poikabändejä, fanit on samoja (Suomessa) ja tekevät molemmat popahtavaa musiikkia. Vertailussa Kuumaa kyllä pyyhkii Joksuilla pöydän. Ylivoimainen ei edes päässyt Viisuihin, mutta silti reilusti kuunnellumpi kuin CD. Muitakin biisejä kuunneltu paljon enemmän ja Johannes osaa oikeasti sanoittaa. Jos K nostaisi Johannesta enemmän ja tekisivät muutamat yhteisesiintymiset niin varmaan ovet Eurooppaankin aukeaisivat. 😄
Oisko niillä yhteistä yleisöä? Aika erityyppisiä ovat, ei ehkä sieltä alträppiskenestä irtoaisi suurta kiinnostusta suomenkieliselle pehmopopille

vierailija
Harmitellaan vaan kun sekä Joksujen että K:n uran huiput on ohi.
Joksuilla voi vielä luultavasti nousta Balkanilla kunnolla jos he jatkavat samaan malliin muutaman vuoden. K voi myös saada jotain underground-alternative-nimeä rakennettua Euroopassa jos se päättää panostaa sinne kunnolla seuraavien vuosien aikana, jos se on jotain mitä hän haluaa.
Tämä voisi sinua kiinnostaa😊

vierailija
Kuuntelen tässä Souvenir popia kuulokkeilla ja on kiva todeta että uudet biisit vaan paranee useamman kuuntelun jälkeen. Nyt oon alkanut lämmetä kunnolla Ako toga vise nece bitille ja Mesto Duhoville. Stephanien kanssa kävi samalla tavalla, että oon tykästynyt koko ajan vaan enemmän. Lips ja Sonce iski uusista ensimmäisenä ja on molemmat niin ihania, vaikka ovat ihan erilaisia. Joku tatsi Joksuilla on hyppysissään että nämä keskenään erilaiset biisit toimii kaikki niin hyvin ainakin omaan makuun. Muzica za decun kuuntelu on jäänyt vähän vähemmälle toistaiseksi, saas nähdä kolahteleeko sekin vielä jossain vaiheessa. 😃

vierailija
Eiköhän K:kin jossain vaiheessa ala vähentämään "pikkukeikkojen" määrää ja kiertämään vähän isompia paikkoja, mutta vielä ei ole sen aika. Ihan fiksusti kiertää ja vakiinnuttaa fanipohjaa ympäri Suomen. Sitä paitsi eiköhän hänellä ole suunnitelmat olemassa sen suhteen miten edetään, toki voineet tässä muuttua sen myötä kun huomanneet et ulkomailla onkin hyvin kysyntää.

vierailija
Eiks se kevään Hesarin haastis loppunut johonkin mainintaan K:n areena ja stadionpuheista? Mutta siihen tosiaan tarvitaan jotain ihan eri tasoa.
Unelmat areenoista ja stadionkeikoista tuuppaavat loppumaan artisteilla silloin kun artisti tajuaa että rahkeet ei riitä sinne.

Måneskinin Damiano sanoi jossain haastiksessa suoraan että artistit jotka väittävät haluavansa ennemin pieniä klubikeikkoja kuin jättimäisiä keikkoja tuotantoineen valehtelevat.

vierailija
En koskaan väittänyt etteikö K ole isompi kuin JO. Pointti oli että Joksut saivat ammennettua melko huonosta viisumenestyksestä yllättävän hyvin lisäsuosiota, ja ovat onnistuneet pitämään ison prosentin siitä tähän päivään asti. K:lle taas on jäänyt hyvin pieni osa siitä suosiosta joka oli tarjolla. Toki se on ymmärrettävää, koska se valtava suosioryöpsähdys vei K:lta jalat alta, niin yritä siinä pyörteessä saada mitään kunnolla talteen. Hyvä että onnistui pysymään tolpillaan, ja pystyy kaikesta huolimatta tekemään tätä työkseen.
Niin no Joksut sai aika suuren osan lisähuomiosta K:n kautta. Voit analytiikasta katsoa paljonko samat tyypit somessa seuraa K:ta ja Joksuja, ne on 99,9 % K:n kautta tulleita. Ei Suomi turhaan ole siellä kärkikuuntelijamaissa. Muuten Joksujen kuuntelijat ovat laskeneet suurimman hypen jälkeen jopa enemmän kuin K:n, samoin keikkakävijät ulkomailla. Et taida seurata Viisuja? Joka vuosi suosikit saavat seuraajia ja kuunteluita, mutta tietenkin hype laskee. Se on ihan normaalia. Hyvin on K suomenkielisellä tuotannolla pärjännyt, vaikka sitä ei voi enkkuartisteihin verrata. Tämä on itseasiassa ihan uusi tilanne kun kukaan suomenkielinen artisti ei vastaavaa suosiota ole saanut. Joksutkin ovat laajentaneet serbiankieleen, jolla tavoittavat suuremman markkinan. K on hoitanut hommansa hyvin eikä ole jättänyt mitään hoitamatta. Enemmän B:lla on ollut uraan vaikuttavia terveyshuolia eli tämäkin on ihan omasta päästäsi.

vierailija
Tuolta löytyy: https://www.facebook.com/events/1326241718352731/?active_tab=discussion

Mut hei, hyvä että saa edes 600 kokoisen keikan myytyä niin pienessä kaupungissa kuin Lahti.
3vkoa sitten yritin ostaa liput ja oli loppuunmyyty. En ole vieläkään saanut lippuja, vaikka joka päivä yrittänyt. Jos yhtään ymmärrät skeneä, paikkoihin tulee usein viime hetken lippuja myyntiin kato ja ne menee hetkessä😂

vierailija
Kuuntelen tässä Souvenir popia kuulokkeilla ja on kiva todeta että uudet biisit vaan paranee useamman kuuntelun jälkeen. Nyt oon alkanut lämmetä kunnolla Ako toga vise nece bitille ja Mesto Duhoville. Stephanien kanssa kävi samalla tavalla, että oon tykästynyt koko ajan vaan enemmän. Lips ja Sonce iski uusista ensimmäisenä ja on molemmat niin ihania, vaikka ovat ihan erilaisia. Joku tatsi Joksuilla on hyppysissään että nämä keskenään erilaiset biisit toimii kaikki niin hyvin ainakin omaan makuun. Muzica za decun kuuntelu on jäänyt vähän vähemmälle toistaiseksi, saas nähdä kolahteleeko sekin vielä jossain vaiheessa.
Musta ne aiemminkin julkaistut toimii tässä kokonaisuudessa paremmin kuin yksinään, vaikka tämä ei tosiaan ole mikään yhden linjan levy

vierailija
Jotain meni pieleen. Ei voi edes sanoa että syy heidän tämän vuoden eroavaisuuteen ois siinä että Kuumaan tän vuoden levy olisis menestynyt jotenkin erityisen hyvin, se on itse asiassa menestynyt melko vaimeasti ja jäänyt vaille huomiota. Mutta viime vuosi onnistuttiin jotenkin hyödyntämään niin että suosio vaan suureni tälle vuodelle.
Kuumaa on radioystävällistä peruspoppia, joka vetoaa moniin. Käärijä on alt räppäri. Mietipä sitä!

Yhteistyössä