Once again: kuvia palstailijoista! Naama näkyvis.

  • Viestiketjun aloittaja JIIIIIIHAA
  • Ensimmäinen viesti
wau, hirmu hyvä kuva susta! Sulle todellakin sopii nuo hiukset ja olisko huulipuna vaaleampaa kuin yleensä. Mene ja tiedä, mutta kovin hyvältä näytät :).

Riepun ihoa mäkin kadehdin. Huomasin hiljan, että mulla itselläni on ihan superryppyinen otsa, Riepulla ei näemmä juonteen juonnetta. Vaihdetaanko?

Niin ja Phoebsin kuva on ihana :heart:.

Mun kuva on uusin, värjäsin hiukseni taannoin ja silloin otin ennen- jälkeen- kuvat. Tässä vielä vanha väri (=oma väri) päässä:

juu on vaaleampaa huulipunaa ja myös silmämeikki on vähän köykäisempi, ei niin tummia rajauksia kuin yleensä, kesä-naama :)

Sä olet kyllä aina yhtä kaunis, ja jännästi ei-suomalaisen näköinen :)
 
tuskin
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24035066:
jos laittasin tänne naamakuvan niin siinä alkais hymyt hyytelöitymään, on senverran vanha ja kamala että riittää.
ei tarttis enää muitten kuvia kenekään kauhistella.
Kaikki miehet kelpaa mut nainen naiselle ei. Laita joku armeijakuva tai koulukuva sitten.
 
tuskin
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24035140:
justiin poliisit KÄSKI tilaamaan uuden ajokortin kun tuosta vanhasta pahvikortin kuvasta on enää neljännes tallessa.
eikä sitäkään tänne mitenkään saa siirrettyä.
argh juu niin ihan sopivasti, saathan sä sen kuvan skannattua (ai niin mut skanneri tietysti poikki). Siitäkö se sun nikki tulee kun ajokortin kuvassa ei ole kuin kaulus jäljellä?
 
tuskin
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24035188:
kuvasta tosiaan näkee kauluksen ja vähän kaulaa. oleko se poliisi joka mua komenteli, kun heti arvasit. :wave:
jep. Nyt komennan heti näyttään sen kuvan, tai sakotan ja laitan käsirautoihin huomenna!
 

Yhteistyössä