S
surullinen
Vieras
Meillä menee miehen kanssa huonosti, suoraan sanoen päin per**ttä. Mä oon jo puoli vuotta tajunnut olevani onneton ja olen kateellinen kaikille perheille, jotka tekevät yhdessöä jotain iloisina. En myöskään pysty tapaamaan ystäviäni, joilla on pieniä vauvoja, kun se vaan nostaa pintaan oman vauvakuumeeni. Miehen kanssa emme juuri keskustele, yli vuoteen emme ole tehneet mitään kahdestaan ja nykyään emme edes halaa tai suukota. Mies on paljon pois kotoa työn vuoksi ja me elämme omaa arkeamme lapsen kanssa.
Mietin eroa, mutta en tahtoisi riistää lapselta ydinperhettä. Itse olen 'erolapsi' ja voi kuinka toivoinkaan aina että vanhempani olisivat yhdessä. Eikö ole kuitenkin oikein asettaa lapsen paras oman parhaan edelle? Ja voimmehan me sitten erota kun lapsi on isompi, esim. täysi-ikäinen. Olen vain niin surullinen että piti kirjoittaa tämä asia ulos mun päästä pyörimästä. Ystäville en tahdo tilittää näitä, he kaikki ovat NIIN ONNELLLISIA omissa perheissään eivätkä varmasti edes uskoisi missä tilassa meidän liitto on.
Mietin eroa, mutta en tahtoisi riistää lapselta ydinperhettä. Itse olen 'erolapsi' ja voi kuinka toivoinkaan aina että vanhempani olisivat yhdessä. Eikö ole kuitenkin oikein asettaa lapsen paras oman parhaan edelle? Ja voimmehan me sitten erota kun lapsi on isompi, esim. täysi-ikäinen. Olen vain niin surullinen että piti kirjoittaa tämä asia ulos mun päästä pyörimästä. Ystäville en tahdo tilittää näitä, he kaikki ovat NIIN ONNELLLISIA omissa perheissään eivätkä varmasti edes uskoisi missä tilassa meidän liitto on.