Helmeri87, tervetuloa mukaan! Kiva vaan kun kirjoitit vähän pidemmästi heti, niin sai hyvän kuvan että missä siellä mennään ja mitä teille kuuluu
Tuo mieliteko maksaa kohtaan on täälläkin havaittu, tekisi mieli vedellä vain maksalaatikkoa ja hapankorppuja maksamakkaralla... No, onneksi toistaiseksi olen hillinnyt itseni.
Kummallisia unia todellakin on tullut katseltua viime aikoina
Tässä suora lainaus tekstistä jossa avauduin taas eräästä kummallisesta unesta blogissani:
"Alan epäillä alitajuntani lähettämiä viestejä,ainakin mitä viimeaikaisiin uniin tulee. Vauvat siellä vilahtelevat tavalla tai toisella hyvinkin tiuhaan, sitä en pidä vielä kummallisena, mutta se kaikki muu. Tässä päikkäreistä nauttiessani tulin seikkailleeksi mm. varastetun vauvan kanssa, joka osoittautui Täydellisten naisten (joo, se tv-sarja, en tosin juuri tunne sarjaa,joten en muista henkilöiden nimiä) omistamaksi. Vedin verhot kiinni (etteivät löydä minua) ja aloin tehdä vauvalle testejä, ajatuksella "kun tää nyt mulla on niin voin treenata". Jossain vaiheessa vauva karkasi ovesta ja siepattiin hissiin, joka oli täynnä helvettiin menossa olevia miehiä. Hyppelin ilman paitaa porrastasanteelta seuraavalle, jotta olisin saanut napattua vauvan takaisin. Unessa oli muuten aika hyvät tissit meikäläisellä, ehkä joku enneuni raskauden vaikutuksesta tisseihini?"
Luulen, että oudot ja levottomat unet johtuvat levottomasta nukkumisesta. Kun nukun päivällä pitkiä pätkiä, uni tuntuu olevan jotenkin liian pinnallista ja levotonta öisin. Olen myös huomannut saman, että joskus aamuyöllä vessareissun jälkeen unensaani on jo vaikeaa,mutta kyllä se uni yleensä voittaa kun kärsivällisesti jaksaa odotella.
Kerroin töissä raskaudestani viime viikolla, tosin vain pomolleni. Tämä siksi, että oli pakko kysyä onko työtunteja riittävästi tarjolla jos pidän paussia koulusta nyt alkuvuoden ja teen töitä täysillä. Rahatilanne kun on se, että säästöjä ei tällä hetkellä juuri kerry ja haluaisin saada jonkinlaisen pesämunan kerätyksi ennen lapsen syntymää. Pomon reaktio oli ihana, ilmoitti että minulle löytyy aina töitä, ja jos ei löydy niin järjestetään. Ja onnitteli toki.
Yksi huolenaihe taas poissa, näin ne asiat vaan järjestyvät.