l.love Täällä ainakin yksi tunnustautuu olleensa aivan totaalinen hormonihirviö alkuraskauden aikana. Enkä edes tajunnut olevani kamala ämmä, olen monesti pyytänyt anteeksikin sitä ukolta kun on tuntunut niin kurjalta, mutta tuo on naurulla kuitannut onneksi kaiken :heart: Mä olen sellainen ihminen, että flunssakin tekee musta aika kärttysen, niin voittepa sitten kuvitella mitä se alkuraskaudesta oli :snotty: Enkä mä tajua vieläkään sitä, mutta enhän mä muuta tehnytkään kuin nukuin ja kiukkuilin silloin. Nykyisellään mies sanoo, että olen jopa raskautta edeltävää aikaa mukavampi ja että saas nähdä kuinka viimeisellä kolmanneksella käy
Ei niitä hormoneja ainakaan tekosyynä tarvi käyttää. Mä en itse edes omaa kärttyilyäni huomannut. Ja jos huomasin niin yritin olla kiva, mutta kyllä pää oli yhtä puuroa ja voi vain sanoa, että yritys hyvä kymmenen..
Mä en osaa kuvitella tilannetta, jossa osapuoli lähtis kuukaudeks omille reissuilleen. Mutta se nyt aika puhtaasti johtuu siitä, ettei sellainen juolahtais meille kummallekaan edes mieleen, koska opiskelu- ja työkuvioiden takia ollaan useimmiten viikot erillään, yhteistä aikaa on hyvällä tuurilla torstai-illasta maanantaiaamuun, jos viikonloppu menee oikein pitkän kaavan mukaan. Mulle on kyllä hankalaa olla reissuleski, olin itse sitten reissussa tai kotona odottamassa. Mutta meidän suhde on ollut sitä alusta saakka. Toki perheen myötä pyritään tilanne toisenlaiseksi muuttamaan.
Onko se sitten sen kummempaa luottamusta, että voi päästää toisen kuukaudeksi pois luotaan tai tehdä sitä jatkuvalla syötöllä, en tiedä. Kyllä mä mielummin päästäisin ukon kuukaudeksi rälläämään maailmalle, jos sen jälkeen tietäisi, että tuo olisi jatkossa saman katon alla
Piikikäs onnea ja tervetuloa
miitu toivottavasti tärppää
Tulipa muuten miitun viestistä mieleen, te plussanneet, yritettiinkö ja suunniteltiinko teillä oikein vauvaa, olitteko asenteella "tulee jos tulee" vai oliko jopa ihan puhdas vahinko/yllätys? Meillä elettiin luulossa, ettei lapsia välttämättä siunaannu ollenkaan, joten jätettiin sitten ehkäisy pois ja oltiin sillä fiiliksellä, että tärppää sitten joskus, jos tärppää.. Kappas, meni pari hassua kuukautta ja olin paksuna
Joten ainakin yksi saatiin aikaan, vaikka shokki olikin kun ei sitä ihan noin äkkiä odoteltu..
Ja
Kuurupiilo, hyvä idea! Minulle ainakin passaa enemmän kuin hyvin, jos jaksat meidät listata