Hei! Täälläkin ensimmäistä odotellaan, suunnilleen rv 6. Viime viikolla olen jo kerran käynyt neuvolassa, kun apteekin testi näytti positiivista niin varattiin aika neuvolaan varmistamaan asia. Huomenna mennään neuvolaan taas, nyt on alkuhaastattelu sun muuta, laskettua aikaa koitetaan syynätä hieman tarkemmin. Ja ultrassa käytiin jo ihan ekalla käynnillä! Katsottiin, ettei ole kohdun ulkopuolinen raskaus kyseessä ja vähän katseltiin tulijan kokoa suhteessa oletettuihin viikkoihin..
Jotenkin musta tuntuu, että mä ramppaan neuvolassa paljon tiivimmin kuin muut ja paljon aikaisemmassa vaiheessa
Johtuiskohan siitä, että asun pienellä paikkakunnalla.
Meillä on kans ikäeroa ukon kanssa, minä olen 21v ja hän 28v. Yhdessäkään ei olla hirveän kauaa ehditty olla, mutta vielä kukaan ei ole mitään pahaa sanonut
Kihloihin ehdittiin mennä jo aiemmin ihan muista syistä ja naimisiin olisi nyt sitten jossain vaiheessa tarkoitus mennä. Ehdin nipin napin saada koulun loppuun, jos oikein ahkeroin.
Minä en aivan kokenut enkä ehkä vieläkään aivan koe olevani valmis äidiksi, mutta tämän lapsen pitämiseen vaikutti aika monikin seikka. Tulevan isukin on aikasemmin edellisen parisuhteensa aikaan todettu olevan vaikea tulla isäksi, oli silloin yrittänyt kauan aikaa. Kun suhteemme oli tuore, mietin voisinko jakaa elämäni sellaisen kanssa, jonka kanssa en välttämättä saisi perhettä koskaan. Nyt kun sitten vahinko kävi, niin ei sitä kauaa mietitty. Voi olla että jää meidän ainoaksi onnenkantamoiseksi, joten ei tällaista tilaisuutta voinut heittää hukkaan
Mutta onhan se mieletön fiilis, vaikkakin hieman epäuskoinen. Mies kun on yrittänyt aikaisemmin vuositolkulla lasta ja nyt meille tuli sellainen ihan vahingossa
Mielummin minäkin tulen suunniteltua aiemmin äidiksi kun en äidiksi ollenkaan.
Olo on karmea. Puklutusta ja väsymystä on ollut ilmassa jo viikkotolkulla (olenkohan hirveän herkkä? ei oikein voi pistää luulosairaudenkaan piikkiin, kun oireita oli jo ennen kuin edes tiesin olevani paksuna). Tänään eka saikkupäivä, en ole kello 9 jälkeen päässyt ylös sängystä : / Kaupan päälle taisin saada migreeninkin.