Olisitko enää miehen kanssa jos hän...

• Viestiketjun aloittaja olenko aivan höperö
  • Ensimmäinen viesti
ok
En hetkeäkään. Henkinen kylmyys olis jo tarpeeksi, ilmeisesti mies ei asialle mitään osaa tehdä, mutta toi taloudellinen hyväksikäyttö ja holtittomuus olis kyllä viimeinen pisara. Lapsille vittuilusta ja kotoa ajamisesta puhumattakaan.

aaapeee
Kaunis sunnuntai.Nyt kotona mies mutta nukkuu ja nukkuu.varmasti masennusta noista vippi-veloista.Ei puhu,ei pukahda minulle oikein mitään.Velkaa vanhemmilleni 1200 euroa ja ei ole puhunutkaan että maksais pois.Omalle isälleen 5000 euroa kun isä maksoi viime keväiset vipit pois(tai isä otti oikeastaan pankkilainan) ja sitten minulle velkaa jota en ole enää edes laskenut.
Täsät talosta paljon asumiseen liittyviä kuluja ja niitä olen minä maksellut ja ruuat ostanut.
En kyllä jaksa tälläistä elämää.
katselin ihanaaa pientä asuntoa puutalosta .idyllistä ja söpöä(osake)..siihen mahtuisin tyttöjen kanssa vaikka onkin vain 62 neliöinen kaksio....mutta miten ostan sen kun tämä talo harteilla VOI itku!!!!Mitä teen ...auttakaaa!!!

[QUOTE="aapee";23443309]Mes sanoo että tälläistä on elämä ja ihan normaalia .olen hänen mielestään pumpulissa kasvanut. Hän on kuulemma vaan ihan tav.ihminen ja ihmiset tekee virheitä ja aina painottaa että ei hän nyt mikään RIKOLLINEN ole eikä ole ketään tappanut.[/QUOTE]
Ei tuo miusta nyt ainakaan normaalia parisuhdetta liitossa ole,joten en kyllä jäisi tuolaiseen parisuhteeseen.:(
Miusta tuolaisen avioliitto on onneton ja eikä rakkautta enää ole.

eka kysymys: onko talo yhteinen?

ja sit tärkein: HETI alat toimimaan, jotta pääsette elämään normaalia elämää. miehestä eroon ja pian. vaikka miehellä olisi mitä ongelmia niin se ei ole nyt sun asia kantaa hänestä huolta, mitä luulen, että salaa teet. lapset pois tuollaisesta kauheasta kodista! ne on sun lapset, ainoat ja sä oot heidän ainoa äiti! ansaitsevat parempaa kuten sinäkin. ainoa mitä sun pitää nyt tehdä on erota. kaikki muu järjestyy kyllä.

aaapee
Alkuperäinen kirjoittaja asiat tärkeysjärjestykseen;23456451:
Kannattaa nyt jättää ne söpöt osakkeet odottamaan ja muuttaa vuokralle. Kun entinen talo on myyty pois, niin sitten katsella niitä osakkeita.
Tiedän:)enkä tähän hätään ostakkaan.Mutta nyt tiedän että pystyisin tuollaisen osake-lainan maksamaan helposti.lainalaskurilla laskin että samalla summalla maksaisin jo vuokraakin ja pienikin asunto meille riittäisi.
Mies lähtee to. viiden päivän matkalle ja pyydän silloin tähän talolle kiint.välittäjän arvioimaan talon arvon.Siitä sitten pystyy pikkusen laskemaan kuinka kauan suun.talo myynnissä ja kattaako arvo lainan joka nyt meillä talosta sekä välityspalkkion .(että pääsen sielunrauhaan edes siitä).
Tiedän ettei kannata miestä sääliä tmv.,mutta tiedän että varsinkin hänen äitinsä ei ratkaisuani hyväksy.
Ja kovaa tämä tulee olemaan.
lapset eivät edes tuota miestä paljoa näe.Pienen ajan mitä on tässä kotona niin vaan nukkuu niinkuin nytkin.On nukkunut jo ainakin 3-tuntia.Heräsi 10 aikaan ja jo klo 14 oli taas nukkumassa.Ihme touhua!

aaa.pee
jatkoa:Tuo vippi-asia on kauhea.En enää kunnolla nuku kun niin stressaan ja pelkään romahtavani psyykkisesti.
Eilen tapahtui seuraavaa:Menin ottamaan käteistä rahaa pöytälaatikostani jossa minulla oli seteleitä kuoressa jotka olin tienannut kirppikseltä.Rahat olin säästänyt esim.tytön kitaratunteihin ja pieneen matkaan.Heti kun avasin kuoren huomasin että sieltä puuttuu rahaa .esim . 59 euron seteleitä oli yksi kun sniitä oli ollut kaksi ja muutenkin 29 euroja oli liian vähän.laskin että 90 euroa puuttui.Tiedän ettei tytöt ole rahoja ottaneet ja olivat hämillään kun niistä kysyin.
Mies tuli myöhemmin kotiin ja kysyin häneltä oliko ottanut.Kauhea raivari ....että syytin häntä vielä varkaaksikin...että kuinka kehtaan.Ja ettei hän edes ole tiennyt mistään raha-kuoresta ym.
Tänään soitin hänen äidilleen noista vipeistä ja siitä että talo menee alta .Oli luvannut viime keväänä juuri äidilleen ettei enää vippejä ota.
No tämä äiti sitten haukkui minut ihan lyttyyn kuinka kehtaan sanoa miestä varkaaksi.Ettei ole ikinä varastanut keltään mitään ym.HauKKUI ja oli muutenkin ivallinen.---en olisi ikinä uskonut.
Lisäksi kysyi että mitä vähtään entisen mieheni kanssa ...Tämä nykyinen oli kuulemma sellaista puhellut.
Olin ihan ihmeissäni...En todellakaan mitään vähtää vaan hoidan lasten asioita puhelimitse hänen kanssaan.En kai voi lasten ja isän välejä katkaista.Ja mistään muusta kuin lapsista emme puhu!
Lopuksi pamautti luurin korvaani....Niin että näin arvokas olen:(

Ja siis mies on 47-vuotias ja äiti 70-vuotias!

aaapee
jatkoa:Tuo vippi-asia on kauhea.En enää kunnolla nuku kun niin stressaan ja pelkään romahtavani psyykkisesti.
Eilen tapahtui seuraavaa:Menin ottamaan käteistä rahaa pöytälaatikostani jossa minulla oli seteleitä kuoressa jotka olin tienannut kirppikseltä.Rahat olin säästänyt esim.tytön kitaratunteihin ja pieneen matkaan.Heti kun avasin kuoren huomasin että sieltä puuttuu rahaa .esim . 59 euron seteleitä oli yksi kun sniitä oli ollut kaksi ja muutenkin 29 euroja oli liian vähän.laskin että 90 euroa puuttui.Tiedän ettei tytöt ole rahoja ottaneet ja olivat hämillään kun niistä kysyin.
Mies tuli myöhemmin kotiin ja kysyin häneltä oliko ottanut.Kauhea raivari ....että syytin häntä vielä varkaaksikin...että kuinka kehtaan.Ja ettei hän edes ole tiennyt mistään raha-kuoresta ym.
Tänään soitin hänen äidilleen noista vipeistä ja siitä että talo menee alta .Oli luvannut viime keväänä juuri äidilleen ettei enää vippejä ota.
No tämä äiti sitten haukkui minut ihan lyttyyn kuinka kehtaan sanoa miestä varkaaksi.Ettei ole ikinä varastanut keltään mitään ym.HauKKUI ja oli muutenkin ivallinen.---en olisi ikinä uskonut.
Lisäksi kysyi että mitä vähtään entisen mieheni kanssa ...Tämä nykyinen oli kuulemma sellaista puhellut.
Olin ihan ihmeissäni...En todellakaan mitään vähtää vaan hoidan lasten asioita puhelimitse hänen kanssaan.En kai voi lasten ja isän välejä katkaista.Ja mistään muusta kuin lapsista emme puhu!
Lopuksi pamautti luurin korvaani....Niin että näin arvokas olen:(

Ja siis mies on 47-vuotias ja äiti 70-vuotias!
Siis 50 ja 20 euron seteleitä.En näekkään enää kirjoittaa näiltä kyyneleiltä:(

"ani"
Ei hyvänen aika.. Herää jo ja lähde! Ei tuosta mitään hyvää enää tule. Samasta puusta veistetty äiti ja poika.. Jos nyt järjestät asiasi ja lähdet, niin edessä voi olla vielä hyvääkin elämässä. Kun asunto saadaan myytyä, niin ei tarvitse pelätä ja laskea toisen velkoja ja voit olla oman elämäsi haltija. Ehkä jopa saada jotain säästettyä lapsillesikin kun ei ole elättiä tuhlaamassa kaikkea jos et muuten rahasta välitä.

"Sara"
Voi sinua!
Kyllä se on tosiasia, ettei mies mihinkään muutu. Mutta sinä voit muuttua ja tehdä itellesi ja tytöillesi palveluksen ja muuttaa pois tuommoisen miehen luota. Kyllä itseä pitää arvostaa ja kunnioittaa, eikä elää vaan toisen tähden elämäänsä. Uhrautuvaisten naisen aika on ohi, eikä sun todellakaan tarvitse olla tuommoisen k...pään kanssa!
Sinulla on oikeus olla onnellinen ja viettää elämäsi just niinkuin haluat.

Kuulostaa siltä, että miehelläsi on mielenterveysongelmia ja häneltä puuttuu semmoisia ominaisuuksia, mitkä mahdollistais elämän yhdessä jonkun rinnalla.

Henkinen taakkasi on varmasti valtava tuommoisessa suhteessa ja nyt sinun vaan täytyy antaa itsellesi lupa, että nyt ei enää tarvitse jaksaa vaan sinä saat olla nyt vapaa :) Voin kokemuksesta sanoa, että huono suhde syö valtavasti energiaa ja kun semmoisesta pääsee eroon, on kuule yllättävän kevyt kävellä :)

aaa.pee
Puolentoista tunnin päästä tulee välittäjä arvioimaan talon.Mies matkoilla ja sain rauhassa tilattua välittäjän tähän:)
Vielä kun sais voimia kertoa että haluan eron ja täyttää se eropaperi.
Jos jossain on joku joka "omistaa" esirukous -taidon niin voisiko hän nyt ajatella minua ja näitä lapsia.En ole kovin uskonnollinen ,mutta nyt on tullut pariin kertaan pyydettyä jo apua tuolta yläkerrastakin.
Voi ,kumpa tämä talo menisi pian kaupaksi.Kiva paikka ja kiva talo ainakin on.Hintaa noin 160 000 euroa luulisin .

aaapee
välittäjä kävi ja totesi talon hyväksi ja helposti myytäväksi.hintaa olisi tuo 165000 euroa ja siitä välityspalkkio 3 %.Eli kun velkaa vielä 154 000 niin velkaa ei ainakaan jää.
Nyt sitten tämä pommi vielä miehelle kun ti-ke tulee reissustansa.

aaapee
Pitäiskö minun nyt sitten käydä pankissakin selittämässä tää tilanne ja että talo tulee myyntiin?Ja kysymässä että voinko minä jonkin lainan sitten saada ,että voin ostaa pienen asunnon lapsille ja itselleni.Itse olen lainaa ja muita raha-asioita hoitanut hyvin.
Minulla vakituinen työ ja saan palkkaa kk 1700 euroa käteen plus lapsilisät ja elarit kahdesta yhteensä noin 600 euroa .Minkällaisen lainan noilla uskaltaa sitten ottaa?

"pöö"
Ehdottomasti et kerro miehelle mitään muutto aikeista, hommaat asunnon ja muutat siihen lasten kanssa. Ja muuttoon mieluummin kavereita mukaan jos mies saa tietää muutostasi niin olet vaarassa. Siirtelet kaikki tärkeät paperit ja muut talteen mieheltä ja muut tavarat, viet vaikka kavereillesi.
vinkkejä löytyy tuolta.. http://www.narsistienuhrit.info/foorumi/
Sun pitää vaan rekkautua sinne

Tosi kurja tilanne sinulla, onneksi olet nyt rohkeasti menossa oikeaan suuntaan :) Itse olin aikoinani naimisissa peliriippuvaisen miehen kanssa, ja monet noista asioista pätivät myös häneen... oli pitkiä aikoja pois kotoa, monesti meni töissä myöhään jne (myöhemmin myönsi olleensa tuolloin pelaamassa). Oli ottanut lainan kertomatta minulle ja pelannut ne rahat, ja yritystä varten ottamansa lainan oli myös käyttänyt peleihin. Niinä kuukausina hänestä tuli myös etäinen ja helposti ärsyyntyvä ja hän tuntui aina olevan jotenkin puolustuskannalla. Kyllä oli pettymys suuri kun sain tietää... tämä ex, joka on myös lapseni isä, on vieläkin peliriippuvainen eikä pysty maksamaan elatusmaksuja koskaan saman kuukauden aikana, ellen satu muistuttamaan häntä siitä juuri palkkapäivänä tai sitä seuraavana päivänä. Siitä on nyt 5 ja puoli vuotta kun erosimme, ja olen todella iloinen siitä että jaksoin irroittautua hänestä.
Samanlaista paskaa sain minäkin niskaani miehen äidiltä, olisi kuulemma minun pitänyt hoksata ajoissa, että jotain on vialla?! No, mistäpä minä hänen työ- ja raha-asioistaan olisin tiennyt kun ex ei niistä halunnut puhua. Omaa poikaansa appivanhemmat tietysti ymmärsivät.
Toivon sinulle hirveästi voimia tänä vaikeana aikana! Todellakin ansaitset parempaa. :)

aaapee
[QUOTE="pöö";23491968]Ehdottomasti et kerro miehelle mitään muutto aikeista, hommaat asunnon ja muutat siihen lasten kanssa. Ja muuttoon mieluummin kavereita mukaan jos mies saa tietää muutostasi niin olet vaarassa. Siirtelet kaikki tärkeät paperit ja muut talteen mieheltä ja muut tavarat, viet vaikka kavereillesi.
vinkkejä löytyy tuolta.. www.narsistienuhrit.info • Etusivu
Sun pitää vaan rekkautua sinne[/QUOTE]

Pääsen tarvittaessa lasten kanssa vanhemmilleni.Olimme siellä viime keväänäkin kun mies ei päästänyt meitä kotiin palatessamme matkalta.
Kauan siellä ei voi asua ,sillä isäni on jo iäkäs ja ei tavallaan jaksa jos paljon meteliä.(85-vuotias).
kävin tänään heillä ja kerroin kaiken.Olivat sitä mieltä että uskovat miehen vieneen rahat.Ja luulen että miehen vanhemmatkin perimmiltään kuitenkin tietävät että mies on ne vienyt.
Kun menimme yhteen niin miehen äiti sanoi että XXXXX on niin muuttunut (Siis mieheni positiiviseen suuntaan)
Eli millainen sitten ollutkin enne minua niin se sama vissiin alkaa sieltä palata takaisn.

"vieras"
Oho, sun asiat ovat edistyneet! Hyvä tyttö :)

Tsemppiä teille. Kuulostaa tosi hyvältä, että talon myyminen onnistuisi ilman että lainaa jää. Sitten vaan eropaperit vetämään, kun olet löytänyt uuden kodin teille.

Yhteistyössä