Olisitko enää miehen kanssa jos hän...

• Viestiketjun aloittaja olenko aivan höperö
  • Ensimmäinen viesti
häh
Eihän tällaista ole, eihän? En kyllä tunne ketään, joka suostuisi edes vilkaisemaan tuollaista miestä.

Niin no, jos heräisi painajaiseen ja tuollainen kuorsaisi viereisessä huoneessa? Nipistäisin itsenäni ja heräisin omaan hyvään elämääni.

Mep
No mua ei vielä koskaan ole kukaan huoritellut tai nimitellyt halventavasti (öö.. kerran porvariksi joka oli mulle kohteliaisuus, siinä äijässä oli tosin paaaaljon muutakin vikaa kuin että tykkäsi vasemmistoaatteista ) kohta 40 vuoteen....

kannattaa valita seuransa vähän paremmin. Kun ei edes ole lasten isä, anti heittää.

Mulla hajoais pää. Eihän tuota voi hyvällä tahdollakaan sanoa suhteeksi, ikävä kyllä. Meilläkin on uusioperhe, ja nykyinen mieheni ei koskaan ole sanonut mitään negatiivista eksästäni. Vaikka itse olen joskus eksäni kanssa ottanut yhteen ja kiukuspäissäni sanonut muutamia valittuja sanoja hänestä miehelleni, ei tämä lähde niihin mukaan. Kunnioitan häntä siitä, vaikka joskus muuten hankala ihminen onkin. Niinkuin me kaikki joskus..

"Mmm"
En olis. Mua ei kotoo ajeta mihinkään, inhoon miehiä jotka huorittelee, nään niin, punasta että, pitää lasten nähen riehua ja haukkua lapsen/lasten jompaa kumpaa vanhempaa, en kykenis olee seksittömässä ja läheisyydettömässä parisuhteessa. Eli sinuna en olis tollasen ihmisen kanssa, en vaan pystyis.

"sini"
Alkuperäinen kirjoittaja olenko aivan höperö;23443251:
-Ei nukkuisi kuin joskus samassa sängyssä kanssasi.Esim.On nyt nukkunut 3kk mitään selittämättä eri huoneessa vaikka tietää että kärsin.Aiemmin ollut samallaisia pausseja.
_Ei puhu sinulle oikein mitään ja on paljon yksin jos on kotona.

-saunoo yksin .Ei edes pyydä sinua seuraksi.
-Ei halaile tmv.enää.
-On treeneissä (huoltaja ) ja peleissä 4-5 kertaa viikolla iltaisn noin 3 tuntia kerrallaan.Ja KAIKKI viikonloput päälle .pelimatkoja ,turnauksia ym.
-Ei koskaan ehdota mitään yhteistä.Esim elokuvat,ravintolapäivällinen tmv.Eikä myöskään pääse treenejen puolesta jos ehdotat.
-Ei lähde kanssasi esim.tallinnaan vaikka lupaat maksaa kaiken.(Pelit ja turnaukset ja muutenkin)
-On aina välillä ivallinen sinulle.
-On tehnyt selkäsi takana kahteen otteeseen pikka-vippejä yhteensä 10 000 eurolla vaikka puolivälissä (5000 e jälkeen) lupasi ettei enää koskaan.Näin riskeeraa sinultakin alta omistusasunnon ja kodin.osa mennyt jo ulosottoon.
-Ei osta mitään oikein ruoka-jääkaappiin.
-Aina kaikki rahat loppu.lainailee sinulta vaikka oma palkka suurempi ja ei kaikkia koskaan pysty takaisin maksamaan.
-Olette viimeksi rakastelleet joulun jälkeen.Muutenkin aina kuukauden kahden paussseja miehen puolelta.
-On kerran ajanut sinut vittuun kotoa ja haukkunut lehmäksi ja huoraksi samalla.(Tulin lasteni kanssa kotiin etelästä ja mies oli täällä viikon yksin kotona ja matkasta kateellinen).
Lasten oli katsottava tätä shouta vierestä.On heidän isäpuoli.
-Nälvii lasten isää välillä lasten kuullen(Lasten isä alkoholisoitunut ja siitä mies nälvii)
YM:YM:

Plussaa
-Ei juo
_osaa olla ihan mukavaksi jos haluaa
-on taitava nikkaroimaan ym
-Asumme ihanassa talossa jossa rakas piha ja muuta.Lasten kaverit ,koulut ym .lähellä

Olemme asuneet yhdessä nyt 3-vuotta .

ym...ym...

Plussaa
-
Nuo sun antamat plussat ei paljon auta tuollaisten negatiivisten juttujen jälkeen...
Ainoa kysymys: miksi sä olet tuossa suhteessa? Mies ei (ainakaan mun mielestä) rakasta sua yhtään.

"aapee"
Tästä listasta jäi vielä pois se ettei koskaan ole huomioinut syntymäpäivääni (vaikka olen siitä päivää ennen vihjaillut) ja vasta onnittelee kun olen jo ihan itku kurkussa synttäri-iltapäivänä.
kirjoittelee lappuja ,kuten:Kuka taas oli jättänyt valot vessaan?
Kuka taas oli jättänyt välioven auki?
Itse hän kyllä jättää jopa ulko-oven avaimen killumaan oveen vaikkei kukaan kotona (Useampaan otteeseen )

"vieras"
Kai tämä on vitsi? En ymmärrä miksi niin monet naiset on ihan paskasuhteessa. Minä jättäisin mieheni heti jos hän ei kohtelisi minua tasaveroisena kumppanina. Ei se ole enää silloin parisuhde, joten sama lopettaa heti.

[QUOTE="aapee";23447087]kirjoittelee lappuja ,kuten:Kuka taas oli jättänyt valot vessaan?
Kuka taas oli jättänyt välioven auki?[/QUOTE]

Heti kierrätykseen tuommonen mäntti. Sitä paitsi, ei ole mitään järkeä räpsytellä jatkuvasti vessan valoja, varsinkaan jos joku on kotona. Meilläkin on aina päällä, tosin kuopus ei yletä katkaisijaan.

IhanaValo
No empä olis.

Tuo plussalista on aikas lyhyt, uskon että nuo plussat löytyy aika monestakin muusta miehestä ja lisääkin, paljon lyhemmän miinuslistan kanssa.

Kuulostaa ettei mies kunnioita sinua yhtään, ja käyttäytyy ku joku kakara.

aaapee
Olen ihan totta aika loppu.Olen itkenyt jo ainakin kaksi vuotta välillä miehelle ja yrittänyt puhua,mutta tilanne ekä paranee pikkaseksi aikaa ja sitten taas tuo josta listan tein.
Nyt olen luovuttanut.Olen aivan kuin minua ei enää olisikaan täällä.En noteeraa miestä mitenkään...hein sanon kun tulen kotiin ,syömään pyydän ym .en muuta.
Iltasella menen vain nukkumaan ja toivon että uni tulee äkkiä.

Heti kierrätykseen tuommonen mäntti. Sitä paitsi, ei ole mitään järkeä räpsytellä jatkuvasti vessan valoja, varsinkaan jos joku on kotona. Meilläkin on aina päällä, tosin kuopus ei yletä katkaisijaan.
Kierrätykseen vain kierrätyskelpoista matskua! Ap:n kuvailema ukko kuuluisi johonkin ongelmaäijien käsittelylaitokseen. Vaikea vaan keksiä mikä käsittely olisi riittävä, jotta tuollaisesta saisi vielä käyttökelpoisen ukon jollekin..

Hallilla oloa en pitäis miinuksena, kun se huoltajana olo todellakin tuntuu sitovan vanhempia. Minusta ymmärrettävää, että isä haluaa tukea lapsensa harrastusta.

Muuten kyllä miehesi ei vaikuta mitenkään ihanalle. Minä tuskin jaksaisin tuollaista käytöstä katsoa.

"minä"
- Se että talossasi on koulu lähellä, ei ole MITENKÄÄN miehesi ansiota. Ja se että miehesi pitää plussanaan sitä, ettei ole murhaaja... Juu-u. Toivottavasti tajuat näistä vastauksista sen, että mies ei ole hyvä. Eri asia on, uskallatko jättää sen. Toivon sitä sydämestäni.

aaapee
Hallilla oloa en pitäis miinuksena, kun se huoltajana olo todellakin tuntuu sitovan vanhempia. Minusta ymmärrettävää, että isä haluaa tukea lapsensa harrastusta.

Muuten kyllä miehesi ei vaikuta mitenkään ihanalle. Minä tuskin jaksaisin tuollaista käytöstä katsoa.
Tiedän että on sitovaa,mutta eikö olisi kohtuullista että edes joskus ottais sieltä vapaata(koska joukkueella on toinenkin huoltaja) ja antais minulle edes YHDEN päivän tai illan vaikka kuukaudessa.Luulisin että jos rakastaa ja tietää että toinen kärsii siitä ettei anna yhtään huomiota ottais sen ajan sieltä hallilta pois.
Ja tämä on vain yksi asia tuossa listalla.
Siis täytyyhän avioliittoa hoitaa.Ei voi vain olettaa että toinen tyytyy odottelemaan vuosikaudet .Siis kun tässä kyseessä monta vuotta ...ei viikkoa .

"Eee"
Olen ihan totta aika loppu.Olen itkenyt jo ainakin kaksi vuotta välillä miehelle ja yrittänyt puhua,mutta tilanne ekä paranee pikkaseksi aikaa ja sitten taas tuo josta listan tein.
Nyt olen luovuttanut.Olen aivan kuin minua ei enää olisikaan täällä.En noteeraa miestä mitenkään...hein sanon kun tulen kotiin ,syömään pyydän ym .en muuta.
Iltasella menen vain nukkumaan ja toivon että uni tulee äkkiä.
Mutta siis peset äijän pyykit ja siivoat sen sotkut, jos joskus käy kääntymässä kotona, ja laitat sille ruokaa? Niinkö? Miksi ihmeessä?

Mitä saat siltä vastavuoroisesti itsellesi?

Hei, älä viitsi olla noin kynnysmatto! Nosta itsesi ylös lattialta ja lopeta hyysäämästä sitä paskiaista.

Sulla taitaa ongelmana se että otat miehiä huollettavaksesi / hoivattavaksesi. Jätä tämäkin mies. Itsenäisty. Lue itse tuo ylläoleva lista miinuskohdista, joita olet luetellut. Ajattele.
Niin ja lapset kärsii kaiken aikaa sinun kärsimyksiäsi. Et pysty heiltä mitään peittämään.
Tee suunnitelmallisia päätöksiä.

Tiedän että on sitovaa,mutta eikö olisi kohtuullista että edes joskus ottais sieltä vapaata(koska joukkueella on toinenkin huoltaja) ja antais minulle edes YHDEN päivän tai illan vaikka kuukaudessa.Luulisin että jos rakastaa ja tietää että toinen kärsii siitä ettei anna yhtään huomiota ottais sen ajan sieltä hallilta pois.
Ja tämä on vain yksi asia tuossa listalla.
Siis täytyyhän avioliittoa hoitaa.Ei voi vain olettaa että toinen tyytyy odottelemaan vuosikaudet .Siis kun tässä kyseessä monta vuotta ...ei viikkoa .

Minulla ei ole suoraa kokemusta, olen vain sivusta seurannut kun mun hyvä ystävä on huoltaja. Kyllä hän on lähes aina siellä. Tosi harvoin ovat poissa.

Nämä parisuhteen yhteiset aikajärjestelyt on aina niin henkilökohtaisia, mitä kukakin kokee yhteiseksi ajaksi ja mitä siltä odottaa. Minusta lapsen kanssa vietetty aika on tärkeää, kun ovat kuitenkin niin vähän aikaa pieniä ja vanhempia tarvitsevia. Itse en osaa ajatella, että lapsen kanssa vietetty aika on minulta pois. Me tykkäisimme mieheni kanssa käydä twatterissa ja ulkona, mutta montaa kertaa vuodessa ei ehditä. Kun työ, haraatukset (omat ja lasten), mun opiskelu vie kaiken ajan. Meille se yhteinen aika on lauantai-ilta television ääressä, jos mulla ei ole iltavuoroa...

ewere
Voisitko ap vastata? Miksi sinä olet tämän miehen kanssa? Talon ja lasten takia?

Sinähän olet kirjoittanut tänne aiemminkin? Tuosta etelänmatkalta kotiin tulosta.

Oletko kokeillut antaa miehelle samalla mitalla? Älä hoivaa häntä enää yhtään. Tee ruokaa vain sulle ja lapsille. Jätä valot päälle, ovet auki. Lähde ulos kaverian kaa ja kehu kuinka kivaa oli. Älä pyydä siltä mitään. Ala elään kuin miestä ei olis. Ehkä mokoma sitten tunnistaa itensä ja joku valo syttyy päähän.

aaapee
Voisitko ap vastata? Miksi sinä olet tämän miehen kanssa? Talon ja lasten takia?

Sinähän olet kirjoittanut tänne aiemminkin? Tuosta etelänmatkalta kotiin tulosta.

Oletko kokeillut antaa miehelle samalla mitalla? Älä hoivaa häntä enää yhtään. Tee ruokaa vain sulle ja lapsille. Jätä valot päälle, ovet auki. Lähde ulos kaverian kaa ja kehu kuinka kivaa oli. Älä pyydä siltä mitään. Ala elään kuin miestä ei olis. Ehkä mokoma sitten tunnistaa itensä ja joku valo syttyy päähän.

Juu olen sama joka viime keväänä kirjoitti tuosta etelän matkan kotiinpaluusta.Kauhea se oli!Mies täällä vastassa kun väsyneenä tultiin ja huusi pihalla että :painukaa helvettiin ja että olen lehmä ja huora.
Annoin anteeksi silloin kun lupasi että kaikki muuttuu.Tuo olisin ainut tuollainen haukkumakerta.
Mutta eipä mikään ole oikein muuttunut.Olen jotenkin vieraantunut miehestä kun ei kerta halua kanssani aikaa viettää ja tuo keväinenkin oli siinä.
Entä miksi len tässä vielä?Aika vaikea kysymys...kai ajattelin että mies jotenkin havahtuu ja kuitenkin rakastaa.Ja sitten on tämä talo ,joka pitäisi myydä ja se onkin sitten jo suurempi urakka.
Mutta nyt olen jotenkin KYLLÄSTYNYT tähän tilanteeseen ja siihen että olen tosiaan kuin jokin huonekalu.Ainakin yritin.

"NoNo"
-Ei nukkuisi kuin joskus samassa sängyssä kanssasi.Esim.On nyt nukkunut 3kk mitään selittämättä eri huoneessa vaikka tietää että kärsin.Aiemmin ollut samallaisia pausseja.
_Ei puhu sinulle oikein mitään ja on paljon yksin jos on kotona.

-saunoo yksin .Ei edes pyydä sinua seuraksi.
-Ei halaile tmv.enää.
-On treeneissä (huoltaja ) ja peleissä 4-5 kertaa viikolla iltaisn noin 3 tuntia kerrallaan.Ja KAIKKI viikonloput päälle .pelimatkoja ,turnauksia ym.
-Ei koskaan ehdota mitään yhteistä.Esim elokuvat,ravintolapäivällinen tmv.Eikä myöskään pääse treenejen puolesta jos ehdotat.
-Ei lähde kanssasi esim.tallinnaan vaikka lupaat maksaa kaiken.(Pelit ja turnaukset ja muutenkin)
-On aina välillä ivallinen sinulle.
-On tehnyt selkäsi takana kahteen otteeseen pikka-vippejä yhteensä 10 000 eurolla vaikka puolivälissä (5000 e jälkeen) lupasi ettei enää koskaan.Näin riskeeraa sinultakin alta omistusasunnon ja kodin.osa mennyt jo ulosottoon.
-Ei osta mitään oikein ruoka-jääkaappiin.
-Aina kaikki rahat loppu.lainailee sinulta vaikka oma palkka suurempi ja ei kaikkia koskaan pysty takaisin maksamaan.
-Olette viimeksi rakastelleet joulun jälkeen.Muutenkin aina kuukauden kahden paussseja miehen puolelta.
-On kerran ajanut sinut vittuun kotoa ja haukkunut lehmäksi ja huoraksi samalla.(Tulin lasteni kanssa kotiin etelästä ja mies oli täällä viikon yksin kotona ja matkasta kateellinen).
-Nälvii lasten isää välillä lasten kuullen(Lasten isä alkoholisoitunut ja siitä mies nälvii)
YM:YM:

Plussaa
-Ei juo
_osaa olla ihan mukavaksi jos haluaa
-on taitava nikkaroimaan ym
-Asumme ihanassa talossa jossa rakas piha ja muuta.Lasten kaverit ,koulut ym .lähellä

Olemme asuneet yhdessä nyt 3-vuotta .

ym...ym...

Plussaa
-
Ööö, tuo ei ole parisuhde.
Vaikuttaa että olette kämppäkavereita tai sitten sinusta on tullut äiti murrosikäiselle pojalle.
Ja tuo että hän väittää asioiden olevan ihan normaaleja ja että sinä olet pumpulissa kasvanut on vain miehen tekosyy omalle huonolle käytökselle.
Mutta ihan ymmärrettävää että hän yrittää sinua noilla vakuuttaa; varmaaan luulee että kun uskot nuo väitteet et näe sitä vaivaa lähteeksesi ja ottamaan selvää olisiko tuo kaikki normaalia jonkun muun kanssa(vastaus=ei ole)

aaaapee
Tuntuu etten enää jaksa ottaa edes näitä asioita esille mieheni kanssa.siis että keskustelisimme.Itselle tullut jotenkin välinpitämätön olo ja olen aina ihan väsynyt...alkavaa masennustako?
tänään kun istuin soffalla tuntui että sekoan .Niin raskasta tämä on:(

"Vieras"
-Ei -On kerran ajanut sinut vittuun kotoa ja haukkunut lehmäksi ja huoraksi samalla.(Tulin lasteni kanssa kotiin etelästä ja mies oli täällä viikon yksin kotona ja matkasta kateellinen).
No mä olisin tosiaan lähtenyt toiveen mukaan lapset mukanani. Enkä olisi tullut takaisin. Mä en ikinä sietäisi tuollaista kohtelua keneltäkään.

Yhteistyössä