jatkoa:Tuo vippi-asia on kauhea.En enää kunnolla nuku kun niin stressaan ja pelkään romahtavani psyykkisesti.
Eilen tapahtui seuraavaa:Menin ottamaan käteistä rahaa pöytälaatikostani jossa minulla oli seteleitä kuoressa jotka olin tienannut kirppikseltä.Rahat olin säästänyt esim.tytön kitaratunteihin ja pieneen matkaan.Heti kun avasin kuoren huomasin että sieltä puuttuu rahaa .esim . 59 euron seteleitä oli yksi kun sniitä oli ollut kaksi ja muutenkin 29 euroja oli liian vähän.laskin että 90 euroa puuttui.Tiedän ettei tytöt ole rahoja ottaneet ja olivat hämillään kun niistä kysyin.
Mies tuli myöhemmin kotiin ja kysyin häneltä oliko ottanut.Kauhea raivari ....että syytin häntä vielä varkaaksikin...että kuinka kehtaan.Ja ettei hän edes ole tiennyt mistään raha-kuoresta ym.
Tänään soitin hänen äidilleen noista vipeistä ja siitä että talo menee alta .Oli luvannut viime keväänä juuri äidilleen ettei enää vippejä ota.
No tämä äiti sitten haukkui minut ihan lyttyyn kuinka kehtaan sanoa miestä varkaaksi.Ettei ole ikinä varastanut keltään mitään ym.HauKKUI ja oli muutenkin ivallinen.---en olisi ikinä uskonut.
Lisäksi kysyi että mitä vähtään entisen mieheni kanssa ...Tämä nykyinen oli kuulemma sellaista puhellut.
Olin ihan ihmeissäni...En todellakaan mitään vähtää vaan hoidan lasten asioita puhelimitse hänen kanssaan.En kai voi lasten ja isän välejä katkaista.Ja mistään muusta kuin lapsista emme puhu!
Lopuksi pamautti luurin korvaani....Niin että näin arvokas olen
Ja siis mies on 47-vuotias ja äiti 70-vuotias!