Olis muuten tosi kiva järkätä jotkut pikku geimit johonkin vaikkapa tampereelle

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Yyveet on sitten lähteneet mahdollisille eränkävijöille :D

Pyörittelen peukaloitani odotellessani varmistuksia :wave:
Mä en saanut yytä! :D
En mäkään :LOL:

Nopeita on muuten naikkoset vastaamaan :D
Kiitos siitä :flower:
No pakkohan sitä on nopee olla ettei tipu kelkasta pois :snotty:

Hienoa eiköhän tolla kokoonpanolla saada jo jotain aikaseks. :xmas: Kieltämättä vaan pisti mietityttään tuo sleepparin teksti siitä vuokraaja äijästä jos oli sen kuulonen et ei muistanut ollenkaan et ollaan mökki varattu ja niinpois päin. :/ Pitääkö tässä nyt varata telttakin mukaan. :eek: Vai vuokraiskohan armeija sellasta isoo missä on kamina keskellä.? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Hienoa eiköhän tolla kokoonpanolla saada jo jotain aikaseks. :xmas: Kieltämättä vaan pisti mietityttään tuo sleepparin teksti siitä vuokraaja äijästä jos oli sen kuulonen et ei muistanut ollenkaan et ollaan mökki varattu ja niinpois päin. :/ Pitääkö tässä nyt varata telttakin mukaan. :eek: Vai vuokraiskohan armeija sellasta isoo missä on kamina keskellä.? :whistle:

No mä laitoin sille vielä sähköpostiin meidän tarkat saapumisajat yms. joten eiköhän tää tästä.....

Taare-
:wave: tulin kertomaan että poistuin hetkeksi mitäs nyttiltä mutta mukaan tulossa. jos jotain akuuttia on ja mun loota täynnä, se kun on niin pirun pieni, saa muhun helposti yhteyttä ainakin jos laittaa kookoksen tai pepparin asialle, heille tämä varmaan sopii =)

Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:
:wave: tulin kertomaan että poistuin hetkeksi mitäs nyttiltä mutta mukaan tulossa. jos jotain akuuttia on ja mun loota täynnä, se kun on niin pirun pieni, saa muhun helposti yhteyttä ainakin jos laittaa kookoksen tai pepparin asialle, heille tämä varmaan sopii =)
Juu, totunut olemaan jo tiedonvälittäjänä :wave:
Eli miua voipi huudella jos Taarea ei muuten kiinni saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:
Jep, soppii mulle kans :D

Yhteistyössä