Yyveet on sitten lähteneet mahdollisille eränkävijöille
Pyörittelen peukaloitani odotellessani varmistuksia :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Eli onko tarkka ja sovittu ajankohta nyt 17.-18.11? :ashamed:
Sen kun joku sanoo niin otan suoran yhteyden pojan mummoon että tehtävä olisi tarjolla.
Mä en saanut yytä!Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Yyveet on sitten lähteneet mahdollisille eränkävijöille
En mäkäänAlkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mä en saanut yytä!Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Yyveet on sitten lähteneet mahdollisille eränkävijöille
No pakkohan sitä on nopee olla ettei tipu kelkasta pois :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:En mäkäänAlkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mä en saanut yytä!Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Yyveet on sitten lähteneet mahdollisille eränkävijöille
Nopeita on muuten naikkoset vastaamaan
Kiitos siitä :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Tässä tän hetkinen tilanne eli innokkaimmat lähtijät
Töllin Ruusa
Pintelin
mustikkatassu
Texas Flame
kookosta
Bree
Honostooppari
Sleepyhead
Taare
Karussa
Mulle ei ainakaan viesti saapunut :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:ööö, mää kyl jo eilen laitoin viestii että tuun :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Hienoa eiköhän tolla kokoonpanolla saada jo jotain aikaseks. :xmas: Kieltämättä vaan pisti mietityttään tuo sleepparin teksti siitä vuokraaja äijästä jos oli sen kuulonen et ei muistanut ollenkaan et ollaan mökki varattu ja niinpois päin. :/ Pitääkö tässä nyt varata telttakin mukaan. Vai vuokraiskohan armeija sellasta isoo missä on kamina keskellä.?
Juu, totunut olemaan jo tiedonvälittäjänä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Taare-::wave: tulin kertomaan että poistuin hetkeksi mitäs nyttiltä mutta mukaan tulossa. jos jotain akuuttia on ja mun loota täynnä, se kun on niin pirun pieni, saa muhun helposti yhteyttä ainakin jos laittaa kookoksen tai pepparin asialle, heille tämä varmaan sopii =)
Jep, soppii mulle kansAlkuperäinen kirjoittaja Taare-::wave: tulin kertomaan että poistuin hetkeksi mitäs nyttiltä mutta mukaan tulossa. jos jotain akuuttia on ja mun loota täynnä, se kun on niin pirun pieni, saa muhun helposti yhteyttä ainakin jos laittaa kookoksen tai pepparin asialle, heille tämä varmaan sopii =)
Jes, täytyy muistaa ottaaAlkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Muistattehan tytsyt, että siellä on sauna joten saunakamppeet mukaan niiltäkin jotka eivät jää yöksi!!!!