Olis muuten tosi kiva järkätä jotkut pikku geimit johonkin vaikkapa tampereelle

Ihan miten teille yöpyjille passaa. Eihän siitä loppupeleissä tulisi kamalan iso summa jos 130e seitsemään pekkaan jaetaan, mutta aina halvemmaksi tulee jos sen jakaa 15 ihmisen kesken :D

Tosin miule käy sekin että me vierailijat teemme sapuskaa ja mussutettavaa, jokatapauksessa olisi aikonut jotakin leipoa (suklaamuhvinsseja) niin eiköän sitä onnistuisi jotakin muutakin pyöräyttää. Voisin jotakin suolasta (pizzaa tai piirakkaa) leipoa kaveriksi tai sitten tulla kaupan kautta vaikka sipsipussien kera.

Siis ymmärsinkö oikein, että VAIN ne jotka jää yöksi mökkiin maksaa koko mökin??? Ja se loppu 12 ihmistä tuo vain safkaa???? Ja silti se 15 ihmistä rellestää päivän ja illan mökissä, mutta päävastuu siivoomisesta jää kuitenkin meille yöpyjille.....? Ei toi mun korvaan kyllä kovin reilulle kuulosta..... musta se oli ihan reilua, että kaikki osallistuu mökin vuokraan ja jos pizzataksiinkin päädytään niin miten safkakulujen jakaminen sitten onnistuu...?

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Siis ymmärsinkö oikein, että VAIN ne jotka jää yöksi mökkiin maksaa koko mökin??? Ja se loppu 12 ihmistä tuo vain safkaa???? Ja silti se 15 ihmistä rellestää päivän ja illan mökissä, mutta päävastuu siivoomisesta jää kuitenkin meille yöpyjille.....? Ei toi mun korvaan kyllä kovin reilulle kuulosta..... musta se oli ihan reilua, että kaikki osallistuu mökin vuokraan ja jos pizzataksiinkin päädytään niin miten safkakulujen jakaminen sitten onnistuu...?
Ei kannata hermostua, ehdotuksia ne vaan on :D

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Ei kannata hermostua, ehdotuksia ne vaan on :D
En mä hermostunutkaan... mä olin lähinnä aika yllättynyt tästä....
No, mutta mulle se on aikalailla ihan sama..... ei se kovin paljoo tee jos seitsemän ihmistä sen maksaa, vajaa 19e, jos viistoista ihmistä maksaa niin tais olla vajaa 9 egee.... Joten ihan kuinka nyt vaan....

mulle soppii ihan miten vaan siis toi maksuhommeli...

mutta, olen tässä nyt näitä viestejä lukiessa alannu miettiin, että jos sille mökin omistajalle ei käy se 7 yöpyjää, voin vapaaehtoisena ilmoittautua sit joukosta pois, niin kenellekään ei sit tu pahamieli, siihen ei mun maailma kaatuis (ja tuskin teidänkään) ja sit korvaisin sen sillä eppujen konsertolla :whistle:

Sleepy ilmoittelehan mitä se vuokraaja on mieltä ylimääräisistä? jookosta?

Eiköhän nyt tehdä silleen et kaikki osallistuvat mökin vuokran maksuun tasapuolisesti(maksu siis taarelle pari viikkoo aikasemmin) ja mitä tuohon ruoka politiikkaan tulee niin mun ehdotukseni olis sellanen että sovitaan joku tietty summa millä jokainen ostaa mökkiin omavalintaista safkaa.Ettei käy silleen et joku tuo ihan hulluna tavaraa ja joku toinen tyyliin yhden sipsipussin. :whistle:

no entäs jos ei ihan tasapuolisesti?

jos ei-yöpyjät maksais vaik puolet siitä minkä me yöpyjät?

ja entäs jos jokainen ottais vaan ruuat itselleen? ei tulis ainakaan sitä, että tuo toi sen verran ja tuo sen verran, epistä-fiilistä sit kellekään?

ja sen siivouksen kannalla olen edelleen :ashamed: paljonkas se kustans lisää sitä hintaa?

Taare-
kannampa mielipiteeni mukaan tähän. jokainen joka sinne mökkiin tulee maksaa siitä vuokrasta osansa, tasapuolisuuden nimissä että ei jää sitten jälkeenpäin puhuttavaksi että kun tuo ja tuo ei maksanut mutta remusi siellä jne... paskan puhumista, eikös?
ei tuo summa kuitenkaan päätä huimaa ja kun kaukaa tulevat joutuvat vielä maksamaan kuluja siitäkin että pääsevät tänne kun me paikalliset pärjätään bussilipulla.

ruokapuolesta sen verran että voitaisko tosiaan sopia että jokainen tuo jotain pientä tai suurempaa sinne yhteiseksi syötäväksi. mitä mieli tekee tuoda. ja jos sitä pitsaa halutaan tilata tehdään se sitten ja menot tasan? ja jos haluaa jotain omaa bravuuria itselleen sekin käy, muut ei mene kuolaamaan ainakaan kamalasti kupille ;)

mä laitan teille mun tilinro viikolla 43 ja maksua odottelen viikolle 44 loppuun asti, näkee moniko sinne on todella tulossa jne.. että saadaan joku porukka kasaan ja mahtava meno. me voidaan vaikka pintelin kaa laulaa teille dippadaa :LOL:

niin ja vielä sen verran että sinne siis on tulossa pientä ohjelmaa ;) ;) klo17 tulee vieraamme ja toivottavasti teiltä jokaiselta löytyy huumorintajua ja siveysvyöt jätetään kotiin reissun ajaksi noin, kyllä te tiedätte.... ja rahaakin kannattaa varata :D

Mä koitin tänään soittaa sille mökin omistajalle, mutta luuri sanoi vain, että puhelimeen ei juuri nyt saada yhteyttä... :kieh:

Mä haluaisin kyllä tietää varman osanottaja määrän, kun sen mökin omistajan kanssa joudun kuitenkin olemaan tekemisissä....
joten onko se neiti nasu nyt tulossa kun mitään ei oo sen yhden viestin jälkeen kuulunut ja samoin, miten on tarmoerkaleen laita??
Jotenkin vaivaa semmoinen, että sanotaan, että tullaan tullaan, mutta sitten ei kuitenkaan kirjoiteta sen jälkeen mitään.... mä oon niin monessa tapaamisessa ollut mikä on kuitenkin mennyt siihen, että tyyliin kukaan ei ilmesty paikalle joten kun näitä mökkejä kuitenkin omalla nimellä olen varannut niin kiinnostaisi tietää että missä mennään ja ne jotka tätä tapaamista ei tosissaan ota niin voivat jäädä suosiolla himaan.... viime hetken oharit on sieltä ja syvältä!

Sleeppari äläs ny hermoile johan sult muuten katkee verisuoni pääst ennen marraskuuta ja milläs mä sitte kokoontumisajoihin pääsen. ;) :LOL: :LOL:

Juuh ja musta Ruusan ehdotus oli ihan hyvä, mut tehää miten vaa... Jos päädytään siihen, et jokain tuo tietyllä rahasummalla jotain syömäkelpost, nii tarttee varmaan sitäkin sitte jotenkii suunnitella, et kuka tuo mitäkin...vai ? Ku ei oikein innostais ajatus viidestätoista punajuurisalaatista pöydässä. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Sleeppari äläs ny hermoile johan sult muuten katkee verisuoni pääst ennen marraskuuta ja milläs mä sitte kokoontumisajoihin pääsen. ;) :LOL: :LOL:

Juuh ja musta Ruusan ehdotus oli ihan hyvä, mut tehää miten vaa... Jos päädytään siihen, et jokain tuo tietyllä rahasummalla jotain syömäkelpost, nii tarttee varmaan sitäkin sitte jotenkii suunnitella, et kuka tuo mitäkin...vai ? Ku ei oikein innostais ajatus viidestätoista punajuurisalaatista pöydässä. :xmas:
niin....
mä feidaan itseni tästä keskustelusta ulos ja palailen asiaan marraskuussa ja katson että mitä ootte päättäneet... eipä tarvii stressailla....
toisaalta joku muukin saa mun puolesta soitella sille mökin omistajalle jos se tuntuu paremmalle.... Ei tarvii mun siitäkään enää ressailla. (tätä ressiä, kun piisaa taas vaikka muille jakaa...)
Tänään koitin töistä soitella ja se sanoi vaan, että puhelimeen ei saada yhteyttä... tästä ketjusta löytyy tiedot joten joku muukin voi sinnepäin olla yhteyksissä, kun en mä ole sitä mökkiä maksamassakaan niin onhan se vähän kornia, että se varaus mun nimellä onkaan... no ihan sama. :whistle: ;)
juu, saaaaatanan väsynyt akka täällä taas, joten öitä.

B)

Jaahas, jaahas...marraskuulle on aikaa, joten en ole ehtinyt päivystämään tätä ketjua, mutta jos isosta porukasta stressiä niin mä voin jäädä suosiolla pois kun alunperin en ollut tulossakaan...mitä vain voi tapahtua ennen marraskuuta, joten ei tule sitten viime hetken peruutusta jos jotain odottamatonta sattuu (vanhasta kokemuksesta tiedän että yleensä kun jotain suunnittelen pidemmälle almanakkaan, menee suunnitelmat uusiksi moneen kertaan..) tarmoerkale ei käsittääkseni ole myöskään tulossa.

Kivan näköinen mökki, naatiskelkaa koko rahan edestä ;)

Ei ole isosta porukasta kyse tai että se olisi ongelma vaan se, että mä en millään viitsisi jatkuvasti soitella sille mökin ukolle kun suunnitelmat muuttuukin.... sit kun sen seuraavaksi saan kiinni niin olisi kiva antaa sille selkeitä faktoja mitä ei sit tarviis enää jahkailla.
Joten marup, ei sun tarvitse jäädä pois, paitsi jos sä haluat niin sitten se on sun oma asias, mutta ei mun takia tai siksi, että mä haluaisin, että ne asiat mitkä on päätetty niin niitä ei enää tarviis jahkailla aina vaan ja uudestaan......

No jopas on ketju! :D

Voin varmuudella sanoa, että ehkä tulen, ehkä en. Jos saan lapset hoitoon, jaksan siirtyä toiselle puolelle kaupunkia ja yöllä takaisin, jos olen terveenä ja muutenkin huvittunut asiasta ko. ajankohtana. saatan siis tulla kummittelemaan ikkunan alle, tai sitten en. Jos tulen, voin tuoda sitten vaikka tertun banaaneja ja kahvipaketin teille tapeltavaksi aamupalalle. :whistle:

Hyvä, hienoa! :D

Mä en jaksa ressailla enää tästä asiasta... soitan sille ukolle jos jaksan, viittin tai sattuu huvittaa.... laitan rahat taaren tilille jos muistan.... muistuttaa ei kannata, koska minähän en näe enkä kuule kuitenkaan mitään... Haen texasin ja mustikkatassun rautatieasemalta jos viitsin ajaa ylimääräisen lenkin tai jos satun olemaan sosiaalisella tuulella ja viitsin katella niiden naamoja ja kuunnella urpoja tarinoita koko matkan aina mökille asti....
Mitään ruokaa en kuitenkaan aio tuoda, koska muiden eväät on aina parempia niin pummaamminen tai salaa syöminen on hauskempaa....

Ei vaan! :LOL:
Nyt tää yliväsy akka lähtee saunan kautta nukkumaan....
älytön duuniputki alla ja sen kyllä huomaa.... milloin itkettää, naurattaa tai v*tuttaa... Koittakaa kaverit kestää.... :hug: minä olen vain huono jahkaamaan....

Mä ainakin lähden ja toivon, että tästä tulee hyvä reissu! B)

Jahans.

Eli Marup ja Tarmoekale eivät ilmoittaudu, Neitinasusta ei ole kuulunut mitään, eli meitä on kasassa yksitoista?

(kuka tarkistaa)

Siinä on sitten mökkiporukka, eikö?
Ja kaikki maksavat saman verran.

Kiinnilyöty juttu?

(ja jos jlkikäteen olisi pyrkijöitä, pitää sitten sopia treffejä vaikka siihen läheiselle ravintolalle, eihän sinne nyt noin vain voi lisää ihmisiä lapata, kuuden hengen mökkiin)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Jahans.

Eli Marup ja Tarmoekale eivät ilmoittaudu, Neitinasusta ei ole kuulunut mitään, eli meitä on kasassa yksitoista?

(kuka tarkistaa)

Siinä on sitten mökkiporukka, eikö?
Ja kaikki maksavat saman verran.

Kiinnilyöty juttu?

(ja jos jlkikäteen olisi pyrkijöitä, pitää sitten sopia treffejä vaikka siihen läheiselle ravintolalle, eihän sinne nyt noin vain voi lisää ihmisiä lapata, kuuden hengen mökkiin)
Se on siinä ja tähän myös loppu jahkailut...piste. :) Eikös niin ?

Ööh..Sain muutes lähtijä määräks kakstoista... :eek: Laskitko sä Ruusa ittes mukaan ? :D Vai laskenko mä omiani ? ( sivulla ykstoista oli jonkunnäkönen lähtijä luettelo )

Jep, olkoon porukka nyt tässä.

Ja ruokapuoli hoituu jokainen-tuo-jotakin periaatteella, vai? Pitänee varmaan lähempänä vähän sumplia että kuka tuo mitäkin ettei sitten istuta kalja pullot ja viini lasit kourassa 12 sipsipussin kera :whistle:

Sopii mulle, porukka on kasassa.

Sitten onkin helppo laskea summa ja Taarelta vaan tilinumeroa niin on lapsilisällekin käyttöä :LOL: Saadaan raha-asiat ainakin mieltä kummittelemasta ruoka-asioista voidaan "tapella" myöhemminkin :D
Ruusa ja mä ollaan tunnettuja suuresta ruokahalusta joten risman kärry on varmaan herkkuja täynnä B)

Sain mökin omistajan kiinni ja sille sopii hyvin, että meitä on siellä 7 yötä.
Ja sanoin, että klo. 14 pitää olla avaamassa ovet ja Taare tulee sen maksamaan. Se sopi sille hyvin.....

mutta toisaalta jäi vähän höntti olo, kun ei se ollut ees perillä siitä, että milloin me ollaan tulossa ja muutenkin se oli vähän sen kuuloinen, kun me ei oltais ikinää näistä asioista sen kanssa puhuttukkaan...
eikä tuossa mökinkalenteri varauksessakaan näy, että se mökki olisi varattu... No jospa se tästä lähtis.... Pohdin vaan, että toivottavasti se nyt muistaa sen, että se on luvannut sen mökin meille sillä 130e.

:/

Yhteistyössä