Olis muuten tosi kiva järkätä jotkut pikku geimit johonkin vaikkapa tampereelle

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:
ennen baariin lähtöä otetaan siivous, ja osaahan akat olla siivostikkin :whistle:

tosta tulikin mieleen, että onko kaikki menossa baariin? minä en kauheen rynnäköllä ole menossa, mut jos kaikki muut niin sit minäkin :saint:
ja kyllä minäkin voin toki siivota, mutta yksin en urakkaa harteilleni ota, senpä vuoksi toi ehdotus :ashamed:

Joo, EN, en todellakaan lähde baariin.
Ööh...No, mikäs siinä baarissa niin vastenmielistä on ? ...Juuh ja mulle on ihan sama...Kaikki käy. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
ennen baariin lähtöä otetaan siivous, ja osaahan akat olla siivostikkin :whistle:

tosta tulikin mieleen, että onko kaikki menossa baariin? minä en kauheen rynnäköllä ole menossa, mut jos kaikki muut niin sit minäkin :saint:
ja kyllä minäkin voin toki siivota, mutta yksin en urakkaa harteilleni ota, senpä vuoksi toi ehdotus :ashamed:

Ööh...No, mikäs siinä baarissa niin vastenmielistä on ? ...Juuh ja mulle on ihan sama...Kaikki käy. :)
e erityisesti mikään :D mut katellaan mitä ilta tuo tullessaan, ihan ekana en kyllä ole menossa B)

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
mietittiin että varmaan klo 14 olis hyvä aika ilmestyä sinne mökille? ehtisi kaempaakin tulevat saada aamun rauhassa pulkkaan. ja mulla on teille ohjelmaa suunnitteilla ;) pitää soittaa pari puhelua ja varmistaa että homma on ok. eli kaikki viimeistää klo 17 paikalla sitten :wave:
Mitäs sää oikeen oot suunnitellu?
Jumakekka, elä nyt liian salamyhkäseks ala tai ei tohi tulla koko mökille enää :LOL:

Mutta toi 14 on hybä aika.
Ja käykö jos tungen siun ja Pintelin seuraan (kai se Pintelinkin sinne asemalle vastaanottokomiteaksi tulee mukaan?) sinne asemalle että osaan sitten perille varmasti :saint:
mäkin tulisin mielummin asemalle, ei oo meinaan hajuakaan miten löydä sinne mökille.. Hiukan on pitkä aika siihen marraskuuhun, pitäis varmaan pitää kenraaliharjotukset sitä ennen.

e erityisesti mikään :D mut katellaan mitä ilta tuo tullessaan, ihan ekana en kyllä ole menossa B)
En miekään mikään baarikärpänen ole mutta vois se kiva olla yhdellä käydä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja online:
mietittiin että varmaan klo 14 olis hyvä aika ilmestyä sinne mökille? ehtisi kaempaakin tulevat saada aamun rauhassa pulkkaan. ja mulla on teille ohjelmaa suunnitteilla ;) pitää soittaa pari puhelua ja varmistaa että homma on ok. eli kaikki viimeistää klo 17 paikalla sitten :wave:
Mitäs sää oikeen oot suunnitellu?
Jumakekka, elä nyt liian salamyhkäseks ala tai ei tohi tulla koko mökille enää :LOL:

Mutta toi 14 on hybä aika.
Ja käykö jos tungen siun ja Pintelin seuraan (kai se Pintelinkin sinne asemalle vastaanottokomiteaksi tulee mukaan?) sinne asemalle että osaan sitten perille varmasti :saint:
mäkin tulisin mielummin asemalle, ei oo meinaan hajuakaan miten löydä sinne mökille.. Hiukan on pitkä aika siihen marraskuuhun, pitäis varmaan pitää kenraaliharjotukset sitä ennen.
Me voidaan mennä samaa matkaa vaikka tuolta Hervannan kautta tai suoraan asemalle.

Ja mie olen niin kotihiiri etten kyllä mihkään kenraaliharjotuksiin saa varmaan persettäni raahattua :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Rauhaa,rauhaa vielä tässä vaiheessa. :whistle: Ei nyt aleta kinasteleen siitä baariin menosta ainakaan vielä voidaanhan me pitää sit siellä mökillä pienet painit jos tarve vaatii. :xmas:

Joo, mutta luolan väki joutuu painii sit alasti!
:xmas: (täältä on muuten hävinnyt se arskatpäässä oleva hymis....).
Mä oon varmaan ainoo joka huokasee helpotuksesta, että onneksi toi ei oo vielä.... mä oon niin puhki ja poikki koko ajan, että jos nyt pitäis lähtee niin varmaan nukkumiseksi menis koko reissu..... Mutta parkettienpartateränä
viihdyn kyllä buudia sheikaten lavoja valloittamassa joten mut saa kyllä aika helposti houkuteltua treen kuumimpiin pubeihin ja discoihin.... ;)

Rauhaa,rauhaa vielä tässä vaiheessa. :whistle: Ei nyt aleta kinasteleen siitä baariin menosta ainakaan vielä voidaanhan me pitää sit siellä mökillä pienet painit jos tarve vaatii. :xmas:

:D

Rauha joo, tuskin kukaan mua niin innokkaasti baariin haluaa, että olisi valmis painiin haastamaan.

Rauha joo, tuskin kukaan mua niin innokkaasti baariin haluaa, että olisi valmis painiin haastamaan.
Elänyt, tiiä mitä tuleman pitää :saint: :whistle:

Elänyt, tiiä mitä tuleman pitää :saint: :whistle:
Äläs ny maalaile piruja seinille. :D Mä en ainakaan oo halukas puimaan likaista jälkipyykkiä tapaamisen jälkeen. :whistle:

Ei se mökin omistaja nyt kyllä oo vastannut mitään siihen, kun laitoin sille viestiä, että haittaako se, että meitä on siellä useempi, kuin se 6 hlöä yötä ja että päivällä meitä ois useempikin....

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Niin ja mites jos kookosta tuo sen ilmamikäliepatjansa sinne möksälle niin miten sen palautus?
Mun Barbara kulkis autolla :whistle:
Niin no jos sä otat semmoisen mukaan niin kookoksen ei tarviis tuoda, kun se ei jää yöksi niin ei tulis niitä palautus ongelmia...??
Mä voin soittaa sille omistajalle jos siitä ei rupee mitään kuulumaan..... :headwall:

niin, mutta toisaalta sit jos mä sinne soitan sille omistajalle niin ois kai fiksua ilmoittaa, että montako meitä siellä päivällä on...??
Vai??? Ja että taarelle antavat avaimen...??
Joten montakos meitä on YHTEENSÄ lähdössä??
Onkos tarmoerkaleesta kuulunut mitään, että onko se lähdössä???

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Jospa siitä omistajasta pian kuuluisi!
Mitä jos sille ei käykään että tulisi enemmän kuin 6 henkilöä?
Onhan siihen tapaamiseen onneks vielä aikaa, jos niin ikävästi käy.
:)
Kait se on sitte vaa alettava "karsimaa" porukkaa eli varmaankin ne ensin ilmoittautuneet ovat etusijoilla , eikö ? :|

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Jospa siitä omistajasta pian kuuluisi!
Mitä jos sille ei käykään että tulisi enemmän kuin 6 henkilöä?
Onhan siihen tapaamiseen onneks vielä aikaa, jos niin ikävästi käy.
:)
Kait se on sitte vaa alettava "karsimaa" porukkaa eli varmaankin ne ensin ilmoittautuneet ovat etusijoilla , eikö ? :|
Tai vuokrata toinen mökki jos vaan rahaa porukalta löytyy :whistle:
Onkos se muuten joku mökkikylä?

http://www.nettimokki.com/view.php?id_cottage=365&lstMaxVal=&lstMaxBerthsTo=&id_domicile=&id_town=388&field_name_srch=price_weekend&pfrom=50&pto=800&berthsFrom=&berthsTo=&dateFrom=&dateTo=&enterArea=Kirjoita+t%E4h%E4n+alue&search=Etsi&PN

Tässä on vielä se linkki siitä mökistä...
mä en kyllä saanut semmoista kuvaa, että se ois jokin mökkikylä, mutta enpä mä tohon oo kovin tarkkaan perehtynytkään ja toisen mökin vuokraaminen on siitä hölmöä jos meitä on jäämässä 7 yöksi eli vain yks tai max. kaks menee yli niin kiva vuokrata kokonaan toinen mökki, se kuitenkin maksaa sen 130e.

mutta mä olen töissä... katselkaa sitä ja jos joku ihana ihminen jaksaisi laskea mulle, että monta meitä on sinne lähdössä yhteensä kaiken kaikkiaan ja monta jäämässä yöksi niin mä voin kyllä soitella ja kysellä... ?!?
ihan rennon kuuloinen se ukko viimeksi puhelimessa oli joten tokkopa tästä nyt elämää suurempaa ongelmaa tulee... Hope so!!!

Kaikenkaikkiaan meitä olis menossa sinne 13-15, riippuen tuleeko Tarmoerkale ja hyväksytäänkö se NeitiNasu mukaan. Yöksi olis jäämässä 7 vai mistä päin Tarmoerkale oikeen on kotosin?
no mun puolesta nasu voi tulla ja tarmoerkale on entinen peukku joten treeltä sekin siis.... Joten laitanko uuden viestin vielä, että onko ok, että meitä jää 7 yöksi mökkiin ja että taare tulee maksamaan mökin ja sille pitäisi luovuttaa avaimet....?

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Kaikenkaikkiaan meitä olis menossa sinne 13-15, riippuen tuleeko Tarmoerkale ja hyväksytäänkö se NeitiNasu mukaan. Yöksi olis jäämässä 7 vai mistä päin Tarmoerkale oikeen on kotosin?
no mun puolesta nasu voi tulla ja tarmoerkale on entinen peukku joten treeltä sekin siis.... Joten laitanko uuden viestin vielä, että onko ok, että meitä jää 7 yöksi mökkiin ja että taare tulee maksamaan mökin ja sille pitäisi luovuttaa avaimet....?
Kuulostaa hyvältä, tuskin se nyt yhdestä ylimenevästä hermostuu.

Ja sitten ehdotus, sanokaa, jos ihan tyhmältä kuulostaa, en loukkaannu.

Olisiko helpompaa, jos me, jotka jäämme sinne mökkiin ihan yöksi asti, hoitaisimme sen mökin maksupuolen (tietty siirtämällä rahat maksajan, kuka se nyt taas olikaan, tilille) ja ne muut toisivat tai maksaisivat ruoat?

Ja sitten ehdotus, sanokaa, jos ihan tyhmältä kuulostaa, en loukkaannu.

Olisiko helpompaa, jos me, jotka jäämme sinne mökkiin ihan yöksi asti, hoitaisimme sen mökin maksupuolen (tietty siirtämällä rahat maksajan, kuka se nyt taas olikaan, tilille) ja ne muut toisivat tai maksaisivat ruoat?

[/quote]

Hyvä idea :D :D

Tai sitten kerätään koko porukalta määrätty summa ja sillä maksetaan mökki ja ruuat :whistle:

Yhteistyössä