Olipas vaikeeta löytää luomulihaa

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun vammainen tyttäreni on syntynyt elokuussa 1986 ja kuuluu jo siten nk Tshernobyl-projektiin. Meillä syödään sieniäkin niin paljon, että hirvenliha silloin tällöin ei varmaan sen enempää vaaraksi ole. Kaurapuurokin aiheuttaa syöpää, se todistettiin jo 1970-luvulla tieteellisin tutkimuksin.
Kauran kasvatuksessa on käytetty glyfosaattia, tietysti aiheuttaa. Siihen aikaan ei ollut olemassa luomumerkkiä erikseen.
 
vierailija
"– On kohtuutonta laittaa älykästä eläintä karjankuljetusvaunuun. Teurastamon pitäisi olla lähellä ja helposti tavoitettavissa, että voisi vaikka itse viedä, Hälinen sanoo.

Pakarinen noudattaa myös tässä omaa luonnonläheistä periaatettaan, joka muissa eläinystävissä saattaa herättää ristiriitaisia tunteita. Hänen tilallaan hevoset päätyvät yleensä teuraaksi – ja sitä kautta perheen ja perheen koirien ruoaksi.

– Hevonen on parhaiten ruokittu ja treenattu eläin. Jos joku asia on minusta synti, niin se, että pistetään hyvää, käyttökelpoista ruokaa maan alle, hän sanoo."
Niinhän se on.
 
vierailija
Mun vammainen tyttäreni on syntynyt elokuussa 1986 ja kuuluu jo siten nk Tshernobyl-projektiin. Meillä syödään sieniäkin niin paljon, että hirvenliha silloin tällöin ei varmaan sen enempää vaaraksi ole. Kaurapuurokin aiheuttaa syöpää, se todistettiin jo 1970-luvulla tieteellisin tutkimuksin.
Siinä oli jo silloin korrensäädejäämiä
 

Yhteistyössä