Oli siinäkin lastenhoitaja :O

"vieras"
No mistä te tiedätte mitä se sossun täti on niille poliiseille sepittänyt, asioilla toki voi olla monia puolia. Ja olihan tuossa mun toisessa laittamassani linkissä poliisi sakottanut autoilijaa vain toisen autoilijan näkemyksen perusteella.
No mutta tämä on nyt aivan eri asia jo.

Ja niinpä, mistä me tiedetään mitä se sossuntäti on niille poliiseille sepittänyt, sillä perustein he ovat sinne lähteneet. Joten ainoa syyllinen tässä (jos sellaista nyt halutaan hakea) on se sossuntäti.
 
[QUOTE="vieras";24945039]Missäs vaiheessa kerroin et minun päälle saa talloa? En niin missään.
Minusta on vaan ihan äärimmäisen naurettavaa tehdö tälläisestä aiheesta kauhea haloo. Tämä äiti vaan rahojen perässä kun lööppeihin ilmoitti asian. Kauheaa yhyy surullista, byhyy. Maailmassa paljon suurempiakain murheita![/QUOTE]
Mikä hiton kauhea haloo? Kyllä kai tuosta saa julkisesti sanoa jos on syyttä kämppä tongittu ja huumausainerikoksesta epäilty? Hiljaa pitäisi olla, ettei kenenkään usko poliisin mene?

Ja tulihan se "maailmassa paljon suurempiakin murheita" sieltä vielä :D. Nyt kuule, yhyy byhyy, mitä täällä valitat jostain foorumikeskustelusta, maailmassa on paljon isompiakin ongelmia, joihin sinun kannattaisi keskittyä.

Löytyykö vielä lisää kliseitä, joiden avulla yrittää mollata kanssakeskustelijoita?
 
Viimeksi muokattu:
"tietäjä"
[QUOTE="vieras";24945018]Pistitkö nimimerkiksesi "tietäjä" et kaksplussan mammat uskois sua paremmin?
Usko pois se varmasti toimii! ;D On nää sen verran pökkelöitä.

Taustan ei välttämättä tarvitse olla huumetausta. Tuliko yllärinä?[/QUOTE]

Voi että kun sulla on hyviä vastauksia. Laitoin nimimerkiksi tietäjä koska tod. näk. oon yks niistä harvoista jotka oikeasti TIETÄÄ nää kotietsintöihin liittyvät asiat, ihan omasta ja kavereiden kokemuksista johtuen. Koska sä totesit jo olevas väärässä muutama viesti sitten, niin sä alat haukkumaan muita vastaajia, antaa tosi kypsän kuvan susta. Mutta ei siinä mitään, senkun jatkat elämääsi pilvilinnoissa, toivottavasti tuut joskus putoamaan, kovaa ja korkealta.

Kerro mulle minkälainen muu tausta aiheuttaa sen että heti epäillään narkkariksi?
 
"tietäjä"
[QUOTE="vieras";24945039]Missäs vaiheessa kerroin et minun päälle saa talloa? En niin missään.
Minusta on vaan ihan äärimmäisen naurettavaa tehdö tälläisestä aiheesta kauhea haloo. Tämä äiti vaan rahojen perässä kun lööppeihin ilmoitti asian. Kauheaa yhyy surullista, byhyy. Maailmassa paljon suurempiakain murheita![/QUOTE]

Iltalehdestä ei makseta haastateltaville palkkioita.
 
hörhö
[QUOTE="tietäjä";24945069] Laitoin nimimerkiksi tietäjä koska tod. näk. oon yks niistä harvoista jotka oikeasti TIETÄÄ nää kotietsintöihin liittyvät asiat, ihan omasta ja kavereiden kokemuksista johtuen.
[/QUOTE]

Sori hei
mutta ei paljon alamaailman vastukset kiinnosta pysy vaan omassa kolossasi piilossa jotta ei poliisi setä löydä sinua
 
[QUOTE="lakana";24944759]Ja hoitaja oli avainta etsiessään repinyt auki teipatun rasian. siis haloo, kuka hoitaja penkoo joka paikan avainta etsiessään? hoitajan käytöskin kyllä ihmetyttää.[/QUOTE]

Teipatun ja niitatun rasian. Toivottavasti hoitaja saa tästä riittävät seuraukset.
 
[QUOTE="vieras";24944966]
Juu ei. Se on faktaa, halusitte sitä uskoa tai ette niin tämän kyseisen jutun äidin taustassa ON OLLUT jotain minkä vuoksi on ollut syytä epäillä et se voisi olla huumetta.
Nyyh, surullista, häpäistiin koiran muisto.. byhyy.. ja kaikki mammat ihan raivoissaan.[/QUOTE]

Saattaa olla, outoa toimintaa silti hoitajalta repiä laatikko auki.

Kuka edes pitäis huumeita jossain hyllyssä esillä rasiassa? :eek: Aikamoinen vaivakin aina aukasta se laatikko kun tekee mieli, niitit ja teippiä...
 
lh
Mistä ihmeen koulusta kyseinen hoitaja on saanut paperinsa? Olen itsekin lastenhoitaja ja ei meille ikinä opetettu, että tilaisuuden tullen saa jonkun syyn varjolla tonkia asiakkaan kotia.
Nyt hävettää.
 
huuhhu
miksi se hoitaja ei soittanut sille äidille ja kysnyt missä avaimet on?
aika läpinäkyvä tekosyy penkoa toisen tavaroita... olkoonkin sitten kuinka sossun asiakas, niin ei sossutyöntekijällä ole oikeutta penkoa toisen tavaroita, olisi soittanut sitten poliisille ja kertonut epäilynsä..koska joku juttuhan tossa on takana ollut, että on luullut heti huumeeksi.. vai voiko tosiaan olla niin vilkas mielikuvitus? mullakin on minigripp pusseissa sooda ja leivinjauhe´, olen tyhjänyt ne sinne sellaisista isommista puteleista, kun on olleet vähissä, eikä sieltä putelin pohjalta enään saanut lusikalla kaivttua.. täytyykin nyt sit varoa, ettei mun kotia tulla penkomaan.. :D tosin niissä kyllä lukee et sooda ja aleivinjauhe..
 
[QUOTE="mee";24944978]Niin se vaan täälläkin aina kehoitetaan ottamaan se tarjottu apu vastaan, että ei siitä ole mitään haittaa ja kuitenkin heti saa leiman otsaan, kun on kerran sossun asiakas! Entä jos nainen on ihan vaan vaikka yh vailla tukiverkkoa? "Kukaan ei syyttä suotta ole sossun asiakas." , "vaan on täytynyt olla takana jotain muutakin tämän äidin taustassa. Ja ihan normaali hyvin voiva henkilökö on sossun asiakas, ei sentään."[/QUOTE]

Tuskin samat tyypit täällä lynkkaa jotka eivät leimaa sossun asiakkuuden perusteella. Eiköhän se kerro henkilöistä itsestään jotain, kun lähtevät ilman parempaa tietoa tuomitsemaan.
 
"vieras"
On tää kyllä ihan loistava palsta. Pakko sanoo. Täällä on tietäjiä, jotka hei ihan oikeasti tietää asioista ja luultavasti enemmän kuin kukaan muu.
Ja sitten jos olet eri mieltä kuin valtaosa täällä niin sinua kehotetaan kasvamaan aikuiseksi ja heräämään pilvilinnoista ja mitäs vielä.. Ai että. Tää on takuuvarma paikka saada kotkottilauma hyökkäämään kimppuunsa.
Kiitos taas, te ette petä koskaan!

Kiitän, kumarran ja poistun. :)

Jääkä te kauhistelemaan tätä karmivaa vääryyttä koiran tuhkia kohtaan, onhan ne nyt häpäisty aivan kamalalla tavalla.Ja surkaa ja voivotelkaa tätä viatonta yh-äiti joka on täysin viaton ja syytön ja mikä parasta viaton uhri jota on kaltoin kohdeltu. Saakoon hän kauheaan sotkuun laitetun asuntonsa siivottua ja voimia tähänkin hommaan.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

ps. lupaan kunnioittaa niitä tuhkia päivittäisellä pyhiinvaelluksellani.
 
"tietäjä"
Alkuperäinen kirjoittaja hörhö;24945100:
Sori hei
mutta ei paljon alamaailman vastukset kiinnosta pysy vaan omassa kolossasi piilossa jotta ei poliisi setä löydä sinua
Hahahahaha, vai että alamaailman vastaukset ei kelpaa, vaikka mä olen tod. näk. ainoa täällä jolla on omakohtaista kokemusta. Kiitos sulle huolenpidosta, mutta mä olen ollut jo pian 7v kuivilla, enkä kyllä alamaailmaan ole koskaan kuulunut, ainakaan siten kuin mä sen määrittelen.
 
miksi se hoitaja ei soittanut sille äidille ja kysnyt missä avaimet on?
aika läpinäkyvä tekosyy penkoa toisen tavaroita... olkoonkin sitten kuinka sossun asiakas, niin ei sossutyöntekijällä ole oikeutta penkoa toisen tavaroita, olisi soittanut sitten poliisille ja kertonut epäilynsä..koska joku juttuhan tossa on takana ollut, että on luullut heti huumeeksi.. vai voiko tosiaan olla niin vilkas mielikuvitus? mullakin on minigripp pusseissa sooda ja leivinjauhe´, olen tyhjänyt ne sinne sellaisista isommista puteleista, kun on olleet vähissä, eikä sieltä putelin pohjalta enään saanut lusikalla kaivttua.. täytyykin nyt sit varoa, ettei mun kotia tulla penkomaan.. :D tosin niissä kyllä lukee et sooda ja aleivinjauhe..
Niinpä... Hoitajalla taitaa olla pieniä ongelmia itsensä kanssa, ei kukaan normaali ihminen tee noin. Onkohan tehnyt muissa kodeissa samaa? Pienemmin seurauksin.
 
3r2r
"Tässä auki revityssä enkelirasiassa oli Fidon tuhkaa, ei mitään huumetta, hämeenlinnalaisäiti kertoo.Poliisin mukaan naisella ei ole huumemenneisyyttä"

Eli ei mitään syytä epäillä huumeista ainakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
[QUOTE="vieras";24945172]On tää kyllä ihan loistava palsta. Pakko sanoo. Täällä on tietäjiä, jotka hei ihan oikeasti tietää asioista ja luultavasti enemmän kuin kukaan muu.
Ja sitten jos olet eri mieltä kuin valtaosa täällä niin sinua kehotetaan kasvamaan aikuiseksi ja heräämään pilvilinnoista ja mitäs vielä.. Ai että. Tää on takuuvarma paikka saada kotkottilauma hyökkäämään kimppuunsa.
Kiitos taas, te ette petä koskaan!

Kiitän, kumarran ja poistun. :)

Jääkä te kauhistelemaan tätä karmivaa vääryyttä koiran tuhkia kohtaan, onhan ne nyt häpäisty aivan kamalalla tavalla.Ja surkaa ja voivotelkaa tätä viatonta yh-äiti joka on täysin viaton ja syytön ja mikä parasta viaton uhri jota on kaltoin kohdeltu. Saakoon hän kauheaan sotkuun laitetun asuntonsa siivottua ja voimia tähänkin hommaan.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

ps. lupaan kunnioittaa niitä tuhkia päivittäisellä pyhiinvaelluksellani.[/QUOTE]

Taidat ymmärtää lukemasi miten haluat ja ymmärtää siitäkin vain puolet.

Useassa viestissä on käsittääkseni kritisoitu lähinnä hoitsun toimintaa, ei niinkään poliisin.
 
"tietäjä"
[QUOTE="vieras";24945172]On tää kyllä ihan loistava palsta. Pakko sanoo. Täällä on tietäjiä, jotka hei ihan oikeasti tietää asioista ja luultavasti enemmän kuin kukaan muu.
Ja sitten jos olet eri mieltä kuin valtaosa täällä niin sinua kehotetaan kasvamaan aikuiseksi ja heräämään pilvilinnoista ja mitäs vielä.. Ai että. Tää on takuuvarma paikka saada kotkottilauma hyökkäämään kimppuunsa.
Kiitos taas, te ette petä koskaan!

Kiitän, kumarran ja poistun. :)

Jääkä te kauhistelemaan tätä karmivaa vääryyttä koiran tuhkia kohtaan, onhan ne nyt häpäisty aivan kamalalla tavalla.Ja surkaa ja voivotelkaa tätä viatonta yh-äiti joka on täysin viaton ja syytön ja mikä parasta viaton uhri jota on kaltoin kohdeltu. Saakoon hän kauheaan sotkuun laitetun asuntonsa siivottua ja voimia tähänkin hommaan.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

ps. lupaan kunnioittaa niitä tuhkia päivittäisellä pyhiinvaelluksellani.[/QUOTE]

Sä oot oikeesti aika nolo, onko noin vaikee myöntää että ehkä olitkin alunperin itse väärässä? :D
 
"huokaus"
[QUOTE="tietäjä";24945177]Hahahahaha, vai että alamaailman vastaukset ei kelpaa, vaikka mä olen tod. näk. ainoa täällä jolla on omakohtaista kokemusta. Kiitos sulle huolenpidosta, mutta mä olen ollut jo pian 7v kuivilla, enkä kyllä alamaailmaan ole koskaan kuulunut, ainakaan siten kuin mä sen määrittelen.[/QUOTE]

Ihan jo 7vuotta kuivilla.
Olisit ollut kokoajan kuivilla niinkuin moni muukin normaali ihminen on,
olisi sinunkin elämäsi paremmassa kunnossa.
 
"tiimarinvihko"
[QUOTE="vieras";24944731]:D :D luuletko tosiaan et poliisit tekee kotietsinnän ja sit sen jälkeen siivoo sen nätisti samaan kuntoon? Onko hauskeempaa kuultu.

"hei kale muistat sä missä tää maljakko oli"[/QUOTE]

Mun exän takia meidän asuntoa piiritettiin ja oletan, että myöhemmin myös tehtiin kotietsintä (hän heilui aseiden kanssa ja myöhemmin piilotti aseet, joita poliisit ovat joutuneet etsimään). Mä ihmettelin kotiin palattuani kuinka siistiä oli. Kävin paikkoja läpi ja mietin, että onkohan poliisit tosiaan penkonut täältä kun mitään jälkiä sellaisesta ei ollut.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24944795]Koska tämä äiti on ollut sossun asiakas on siihen ollut jotkin syyt ja aivan varmasti on ollut syytä epäillä äidistä jotain,koska on hoitaja penkonut tavaroita.
Kukaan ei syyttä suotta ole sossun asiakas.

Ihan turhasta tässänosettu metakka, äiti kenties rahan perässä.[/QUOTE]

Mitä sä lässytät?
Ei kai se tarkoita että sossun asiakkaana olevat kaikki ovat jollain tapaa hulttioita.
Tää äiti on voinut olla soskun asiakas esim.erotilanteesta johtuen,talous romahtanut,ja lastenkin suhteen jäänyt tyhjän päälle niin mahdollisesti tuota kertaluontoista satunnaista hoitoapuakin tarjottu.
Syytä epäillä,paskat.Jotkun kun vaan kuvittelee olevansa oikeuttettuja penkomaan toisten asioita kun ei sitä kuuluisaa omaa elämää omista.
Mun mielestä aivan käsittämätöntä toimintaa siltä hoitajalta.
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
"Sonja"
[QUOTE="vieras";24945172]On tää kyllä ihan loistava palsta. Pakko sanoo. Täällä on tietäjiä, jotka hei ihan oikeasti tietää asioista ja luultavasti enemmän kuin kukaan muu.
Ja sitten jos olet eri mieltä kuin valtaosa täällä niin sinua kehotetaan kasvamaan aikuiseksi ja heräämään pilvilinnoista ja mitäs vielä.. Ai että. Tää on takuuvarma paikka saada kotkottilauma hyökkäämään kimppuunsa.
Kiitos taas, te ette petä koskaan!

Kiitän, kumarran ja poistun. :)

Jääkä te kauhistelemaan tätä karmivaa vääryyttä koiran tuhkia kohtaan, onhan ne nyt häpäisty aivan kamalalla tavalla.Ja surkaa ja voivotelkaa tätä viatonta yh-äiti joka on täysin viaton ja syytön ja mikä parasta viaton uhri jota on kaltoin kohdeltu. Saakoon hän kauheaan sotkuun laitetun asuntonsa siivottua ja voimia tähänkin hommaan.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

ps. lupaan kunnioittaa niitä tuhkia päivittäisellä pyhiinvaelluksellani.[/QUOTE]


Sinulta taisi mennä koko pointti ihan hukkaan. Nyt vedit melonit nenuun ja aloit ylimieliseksi, kukin tavallaan.
 
[QUOTE="huokaus";24945203]Ihan jo 7vuotta kuivilla.
Olisit ollut kokoajan kuivilla niinkuin moni muukin normaali ihminen on,
olisi sinunkin elämäsi paremmassa kunnossa.[/QUOTE]
Voisi olla. Tuskinpa 7 vuotta kuivilla ollut on mitenkään ylpeä menneisyydestään. Kokemusta poliisin työskentelystä hänellä varmasti on kuitenkin enemmän kuin sinulla.

Onko ihmiset sitä mieltä, että poliisi saa käyttäytyä miten vaan, jos ihmiset on syyllistyneet joskus johonkin? Ja riittääkö se pelkkä epäilykin sitten? Tässä tapauksessa en tiedä onko etsinnässä itsessään tehty mitään ihmeellistä, mutta kyllähän siitä nyt pitäisi edes asunnon omistajalle ilmoittaa - ihan oikeasti. Ja laittaa syytteeseen se toisen kämppää penkonut hoitaja.
 
  • Tykkää
Reactions: Maui
"jeps"
täällä on kyllä julmia ihmisiä.. puhutaan sossun asiakkaista ihan kuin ne olisi jotenkin huonompia kuin me muut, ei saisi olla samoja oikeuksia yksityisyyteen kuin ei sossun asiakkailla.. ja auta armias jos olet vaikka nuoruudessa käyttänyt päihteitä, niin johan on huumekatköjä lopun elämää kotona tai ei millään voi tarjota lapsilleen hyvää tulevaisuutta..

kannattas varmaan joskus katsoa siihen peiliin ja kysyä, että miksi minä olisin sen parempi,arvokkaampi ja ihanampi ihminen kuin se joka on ehkä sossun asiakkaan? ja jos joku teistä sa tähän sellaisen vastauksen, millä pystyy ihan oikeasti perustelemaan sen, että olet parempi, niin tarjoan kyllä pullakahvit!
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
Voisi olla. Tuskinpa 7 vuotta kuivilla ollut on mitenkään ylpeä menneisyydestään. Kokemusta poliisin työskentelystä hänellä varmasti on kuitenkin enemmän kuin sinulla.

Onko ihmiset sitä mieltä, että poliisi saa käyttäytyä miten vaan, jos ihmiset on syyllistyneet joskus johonkin? Ja riittääkö se pelkkä epäilykin sitten? Tässä tapauksessa en tiedä onko etsinnässä itsessään tehty mitään ihmeellistä, mutta kyllähän siitä nyt pitäisi edes asunnon omistajalle ilmoittaa - ihan oikeasti. Ja laittaa syytteeseen se toisen kämppää penkonut hoitaja.

Eikös se hoitaja saanutkin syytteen perättömästä ilmiannosta jos oikein luin uutisista ?
 
"tiimarinvihko"
Oli sossun asiakas tai ei, niin ei toisen henk.koht. tavaroita saa penkoa. Ei ihme, että sossusta ei haluta hakea apua. Saman tien leimautuu niin alhaiseksi ihmiseksi, että sieltä voi tulla joku penkomaan sun kotiin sun tavaroita. Mä luulin, että tollaseen tarvitaan jonkin sortin lupa. Mä en koe, että mulla on oikeutta penkoa edes mieheni yksityisiä tavaroita hänen kaapeistaan, niin en ymmärrä miten jollain hoitajalla olisi oikeus penkoa asiakkaan kaappeja.
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor

Yhteistyössä