oli puhee miehen kanssa

Status
Viestiketju on suljettu.

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
kaikki on kunnossa,hän suostu auta mulle ja me lähdetään puhumaan pariterapeutille,kaikista saan anteeks,sekä hän halua kasvata lapsia mun kanssa ja hän tietä että hän on muuttunut kans aika paljon,meijän molempijen syy on se soppa,joo....
Tänään mulla on taas niin sanotusti treffit ja mä oikeasti sanon sitten,jos haluat olla kaveri niin ollaan sitten,toivottavasti mä olen nyt oikeassa :'( sanokaa jotain olenko?

Miksi menet treffeille? "Ymmärrän" jos saat siitä maksun!!??

ÄLÄ MENE!! JOS KERRAN MIES ON SUOSTUNUT OLEMAAN SUN JA SUN MENNEISYYDEN!! ÄLÄ PAHENNA TILANNETTA!!! NYT LAITAT SILLE TOISELLE MIEHELLE VIESTIN ETTÄ ET OLE TULOSSA!! HALUAT JATKAA MIEHESI KANSSA. JA LOPETAT STRIPPAAMISENKIN KOSKA MIEHESI PYYSI JA HALUAA KORJATA ASIAT KANSSASI! OLE LUOTTAMUKSEN ARVOINEN! YMMÄRRÄTKÖ EDES ?????

Mä en ymmärrä !! Ei todellakaan mitään "kaverijuttuja" !!!
Herää jo todellisuuteen! Mä en kehtaisi edes olla lasteni silmien edessä jos mieleni hairahtelisi jossain toisessa miehessä.

Jos haluat erota, eroa ja mene sitten sen sulhon perään. Jos haluat pitää miehesi, rakastaa häntä myötä-vastoinkäymisissä =) peru treffit ja keskity mieheesi ja perheeseesi.

e025.gif

treffeille,kun meille tulee pitkää keskustelu,ei hän mulle mitään pahaa tehnyt että mä sanon vaan että hei nyt loppu ja hei,hei,mä haluan pyytä kaveriks hänet,en mä ole tommonen ihan sydämetön

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Älä mene treffeille, pelasta parisuhteesi.

Älä nyt ihmeessä mene millekkään treffeille. Pelasta miehesi ja sinun välinen suhde ja anna rauha lapsillesi kasvaa rakastavien vanhempien kanssa.
Nuilla jatkuvilla treffeillä ei ole koskaan mitään hyviä seurauksia.

Haloo järkeä kehiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei ole totta.

Olet nyt puhunut miehen kanssa asiat selviksi. Pariterapiat, tulevaisuudet. Tuo on jo iso askel eteenpäin suhteen korjauksessa ja toivotan teille koko sydämestäni onnea ja halauksen, että saatte kaikki kuntoon ja elämän järjestykseen.

Mutta mitä ihmettä teet treffeillä nyt sen toisen miehen kanssa.
Jos nyt yhtään ajatelet miestäsi ja tuota edellä kirjoittamaasi ja todella haluat pelastaa suhteesi, niin et tapaa sitä miestä, et puhu sen kanssa, et kirjoita sille.
Tästä sekunnista eteenpäin se on vain pahanhajuista ilmaa, jonka voit tuulettaa pois.

Ei mitään typeriä kaverisuhteita sen kanssa, ei yhteydenottoa tai olet taas syvällä siellä mistä aloititkin.
Jos se soittaa tai kirjoittaa, niin et vastaa puheluihin, etkä kirjoita takaisin ja jos tähän et pysyt niin anna puhelin miehellesi, ei tule kiusauksia.

voi että... siis jos sulla on yhtään järkeä päässäs niin tiedät kyllä mitä sun pitää tehdä, ILMOITTAA TÄLLE MIEHELLE ETTÄ ET TODELLAKAAN HALUA NÄHDÄ HÄNTÄ ENÄÄ KOSKAAN! ja lopetat strippaamisen! luulis perheen olevan tärkein!

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
treffeille,kun meille tulee pitkää keskustelu,ei hän mulle mitään pahaa tehnyt että mä sanon vaan että hei nyt loppu ja hei,hei,mä haluan pyytä kaveriks hänet,en mä ole tommonen ihan sydämetön
ja miehesi hyväksyy teidän ystävyyssuhteen kaiken ton jälkeen?se ei tarkota sitä,että on sydämetön jos haluaa pysytellä erossa ihmisestä,joka aiheuttaa ongelmia sun ja miehesi liitossa!

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:

Ei mene läpi! Haluat vaan pitää molemmat miehet itselläsi =) . Miten olisi, jos sun mies tekisi sulle samoin? Olisko hän sydämellinen?

Tekstaa sille miehelle että olet päätöksesi tehnyt ja tiedät mitä teet. Että menet miehesi kanssa parisuhdeterapiaan ja et aio tulla tänään treffeillä, etkä ollenkaan. Hyvästit ja pahoittelut että hän joutui sotkujen keskelle.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä