V
"vieras"
Vieras
Savannalla on aiemminkin ollut näitä ihailijoita jotka soittelee. Tämä nykyinen viehättää varmaan erityisen paljon siksi kun on niin rikas 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
eikun hänen lapsia mä näin![]()
pojannäköinen ja tissitön, voi että miten kiva kuullaehkä sun pitää mua tavata todellisuudessa ehkä näet että on mulla tissit ja ei pienet vaan norm ja en todellakaan pojan näköinen mitä kuvat anna ymmärtä, en vaan ikinä tuu kuviin mitä oikeasti olen
![]()
Siis täh?
Käsitinkö nyt oikein, että Venakko Milana raataa töissä ja elättää perheensä? Ja ymmärtääkseni tekee kaikkensa sen eteen ja mies vain sanoo ettei jaksa?
Toisen pitäisi jaksaa ja toisen ei?
Jos mä kirjoittaisin saman ihan selko suomenkielellä, niin luulisin että ois palstalaisilla eri ääni kellossa.
Ja täällä vedetään kyllä niin yli kaikki, Milana on nollannut tilanteen kahtena vkl:na (luultavastikkin), niin se nyt on sitten teidän mielestä ryypännyt ja rellestänyt kaikki kahdeksan vuotta? Mitä hän kertoi eläneensä miehensä kanssa...
No ei todellakaan! Ehkä tässä ketjussa pääset tähän käsitykseen, mutta miehensä ja äitinsä käytännössä hoitavat kaiken! Hän vaan shoppailee, bilettää ja strippaa. Mies käy töissä, Savannan sanojen mukaan isokin johtaja jossain;-) joten todennäköisesti voi on vastuutakin. Äitinsä hoitaa lapsen tarhan kanssa...
Eka ajatus on että miljonäärin rahat on noussut huiviin..
Tämän painan mieleeni. Kirjoitat muutenkin sipsi tosi viisaasti ja kivasti aina :flower:
Haukukaa rauhassa. Mut päätös teen minä, en vaan kaikki tuntet osaa selittää mikä pyöri mulla nyt ja jo kauan, välillä enemmän ja välillä vaan olen ja kestään elään etenpäin
Käsittääkseni se ei ole haukkumista jos on huolissaan sun mielenterveydestä. Mun paras kaveri sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja sen jutut on tismalleen samanlaisia kuin sulla. Mä en ainakaan toivo kenellekään istten sitä masennusvaihetta tuossa sairaudessa, kun se iskee, tajuat kaiken p**kan mitä oot tehnyt, ja sitten vasta masentaakin. Ole kiltti, hae apua itsellesi.
Mun on - anteeksi vaan kamalasti - vaikea uskoa, että rikas ja kunnollinen mies haluaisi elämänkumppanikseen stripparin. Elokuvissa ehkä, mutta tosielämässä...en usko. Ainakaan jos on ns. vanhan rahan suvusta.
On naisia, joiden kanssa pidetään hauskaa, ja on naisia jotka otetaan vaimoksi - jotenkin noin se vanha lausahdus meni, ja joissain tapauksissa se pitää hyvin paikkansa.
Käsittääkseni se ei ole haukkumista jos on huolissaan sun mielenterveydestä. Mun paras kaveri sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja sen jutut on tismalleen samanlaisia kuin sulla. Mä en ainakaan toivo kenellekään istten sitä masennusvaihetta tuossa sairaudessa, kun se iskee, tajuat kaiken p**kan mitä oot tehnyt, ja sitten vasta masentaakin. Ole kiltti, hae apua itsellesi.