Voi sinun kanssas

varmasti vaikeaa on...
Voisiko olla niin, että sun mies on nyt niin väsynyt, kaikkeen, ettei sitä jaksa raksaaminen enää kiinnostaa...? Eikö hän kuitenkin käy päivätöissä, hae lapset tarhasta ja ole heidän kanssaan illat, vielä ajelee ja kuljettaa sua iltaisin ja öisin, on sun kaupalla, jos itse et kerkeä...
Anna hänenkin väsyä välillä. Ota parin viikon etäisyys kaikkeen ylimääräiseen, etenkin siihen miljonäärimieheen, älä vastaa sen puheluihin, viesteihin, vaan keskität kaiken vapaa-ajan mitä työltä jää siihen omaan mieheen ja tyttöihin. Kerro tälle miesystävälle, että nyt hetken tuumailutaukoa tarvitset.
Kun teillä on lastenhoitajakin noin lähellä ja saatavilla helposti, varatkaa vaikka hotellivkl, johon kahden miehen kanssa menette, ja ainoat puhelut joihin siellä vastaatte on kotoa tulevat.
Muut suoraan hylkyyn, ei töitä, ei ystävien houkutuksia.
Siellä ei ole niitä pelikonsoleita, ei raksahommia, ei töitä..vain te kaksi ja aikaa, mahdollisuus jutella, kummallakin.
Mä uskon, että jos jotenkin olet vähän hullaantunut tähän vieraaseen mieheen, niin parin viikon irtiotto palauttaa sinut maan pinnalle.
Sun mies varmasti kärsii näistä sun menoista ja aiheuttaa hänessä lamaannusta, sähän kerroit, että hän yritti sitä jo omalla tavallaan sulle kertoa silloin messujen aikaan, kieltää sua menemästä.
Sä et kuunnellut ja vauhti vaan on kiihtynyt sen jälkeen...
Sun myös tulisi miestäsi kuunnella, vaikka hän virolaisen tavoin antaa sun olla se hallitsija, joka määrää kaiken, niin omat asiasi ja menosi, kuin myös miehenkin.
Mä tiedän, että se on tosi rasittavaa olla se boss, joka ilmoittaa jopa sen milloin kauppareissun aika on, toisen on vain helppo peesailla perässä, kun mistään ei tarvi itse päättää, kun kaikki määräillään valmiiksi. Se on ärsyttävää.
Mut sun mies voi oppia, kun annat sille mahdollisuuden siihen. Munkin mies oppi, vaikka on paljon vanhempi kuin sinun. Mä jopa joskus nykyään ajattelen, että perkele kun sais sen peesailijan hetkeks takasin