Puhuin taas miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just lapset onkin mulle tärkeitä ja myös toiseks oma olo

Miten se näkyy sun toiminnassa, että lapset on sulle tärkeitä?

Sillä tavallako, että sä luuhaat päiväkaudet jossakin bilereissuilla tai sitten töissä ja hoidatat lapset käytännössä kokonaan muilla? Vai sillä tavalla, että sä kohtelet niiden isää kuin märkää rättiä liehittelemällä jotakin hiton miljonääriä? Vai niinkö se näkyy että sä huudat ja viskelet tavaroita siellä kotona?

Äläkä vaan sano, että sä osoitat välittämistäsi ostamalla niille kaikki maailman lelut ja tavarat mitä ne ikinä keksii pyytää ja vielä kolme kuorma-autollista lisää.

Miulle on tullu näistä jutuista mieleen, että onko kaikki virolaiset (vai minkä maalainen ap:n mies nyt olikaan) miehet samanlaisia? Antavat naisen pompottaa miten haluaa ja hankkivat vaan rahaa perheelle jne?

[QUOTE="mies";22513337]Oikeesti! Luuletko, että joku miljonääri haluaisi stripparista muuta kuin panna mielin määrin muutaman viikon. Se kuva joka on täällä palstalla on tullut miehestäsi, niin hän on kyllä liian hyvä sinulle. Mieti sitä...[/QUOTE]

Siis onko teidän mielestä miljonäärit jotain helvetin yli-ihmisiä vai miksi hoette tota, ettei rahamies ottais stripparia? :D Ja sitten kuitenkin ihmettelette miksi ap:n pitää koko ajan sanoa miestä miljonääriksi... Hmm ei nyt taas oikein natsaa. :D

Ei mulla ole kaksisuuntaista, olen täysin onnellinen, paitsi en kotona:), koska liian kauan kestään ja katson ja tuon taloon rahaa teen kaikki talon, lasten varten, entäs mies, pää koneessa, mut muut mua palvelee jossain mualla kun kotona ja olevat kun naiselle, kotona en tunne itseä naiseksi jos en pakota miestä melkein huutamalla tee siitä ja tätä ja ole kuin mies. Jos mä valehdelen että olen very happy miehen kaa, ei se tarkoittaa että mulla on heti pään ongelmia, ehkä mä kun kestään ja yritän jotain sen varten, mut kun ei ei onnistu ja tulee mullekin joku stoppi välillä ja en oikeasti jaksa vaan näin elää haluan jotain parempaa

Eli muuten sulla ois kaikki hienosti mut äijä on vaan ihan perseestä, niinkö?

No mitä sä ootat tolla käytöksellä?!?! Jos mä käyttäytyisin tollee ni mul ei helvetti olis enää miestä! Enkä kyllä vois siitä miestä syyttää vaan ihan itteeni vaan.

Oikeesti herää tähän todellisuuteen ja lopeta toi jauhaminen. Kato peiliin ja mieti et mitä sä oikee duunaat!

[QUOTE="vieras";22513397]Jos lasten parasta haluat, niin ajattele myös sitä miten kohtelet heidän isää.[/QUOTE]

ja miten mua kohdellaan? Jos mulla riittäisi uskallusta olisin kyllä kertonut kaiken ja kaikki tuntet

Mä annan tässä tilanteessa täydet pisteet sun miehelles. Toivon että päätät nyt mitä teet, koska näin et voi jatkaa! Mikäli päätät lähteä tän miljonäärin matkaan ole ystävällinen ja päästä miehestäs kokonaan irti. Mulle jää sun jutuista nyt sellanen kuva ettet tiedä itsekään mitä tahdot ja mielelläs pitäisit miehes, mutta bile-elämä rikkaiden miesten kanssa vois olla hauskaa... Ainaki sen pienen hetken :whistle:

Miten se näkyy sun toiminnassa, että lapset on sulle tärkeitä?

Sillä tavallako, että sä luuhaat päiväkaudet jossakin bilereissuilla tai sitten töissä ja hoidatat lapset käytännössä kokonaan muilla? Vai sillä tavalla, että sä kohtelet niiden isää kuin märkää rättiä liehittelemällä jotakin hiton miljonääriä? Vai niinkö se näkyy että sä huudat ja viskelet tavaroita siellä kotona?

Äläkä vaan sano, että sä osoitat välittämistäsi ostamalla niille kaikki maailman lelut ja tavarat mitä ne ikinä keksii pyytää ja vielä kolme kuorma-autollista lisää.

Kuka sun lasta hoitaa kun sä oot melkein 24/7 palstalla? Laitoitko käpylehmän lastenvahdiks :(

ja miten mua kohdellaan? Jos mulla riittäisi uskallusta olisin kyllä kertonut kaiken ja kaikki tuntet

Ei avioliitto ole mikään kilpailu siitä, kumpi kohtelee toista kurjemmin.

Et sä miehesi käytöstä voi muuttaa, mutta omaasi voit. Kun alat olla kiva miehellesi, ehkä hänkin alkaa olla kiva sinulle. Jos ei, niin *tadaa* OTA ERO.

Miten tämä sun säätäminen parantaa olojasi kotona, ja suhdettasi mieheesi?!

Ei mulla ole kaksisuuntaista, olen täysin onnellinen, paitsi en kotona:), koska liian kauan kestään ja katson ja tuon taloon rahaa teen kaikki talon, lasten varten, entäs mies, pää koneessa, mut muut mua palvelee jossain mualla kun kotona ja olevat kun naiselle, kotona en tunne itseä naiseksi jos en pakota miestä melkein huutamalla tee siitä ja tätä ja ole kuin mies. Jos mä valehdelen että olen very happy miehen kaa, ei se tarkoittaa että mulla on heti pään ongelmia, ehkä mä kun kestään ja yritän jotain sen varten, mut kun ei ei onnistu ja tulee mullekin joku stoppi välillä ja en oikeasti jaksa vaan näin elää haluan jotain parempaa

Ei miehen todellakaan tarvitse sinua palvella. Mies on tehnyt teille talon,hoitaa lapset kun sä luuhaat ties missä.
Katsoisit välillä peiliin ja miettisit että mitä sinussa on sellasta että miehesi viitsisi eteesi jotain tehdä,kun saa palkaksi haukkumista,tavaroiden heittelyä jne..
sä haukut koko ajan miestäsi. Eikö olisi aika jo katsoa peiliin?Et sä voi miestäsi kaikesta syyttää.

Ei avioliitto ole mikään kilpailu siitä, kumpi kohtelee toista kurjemmin.

Et sä miehesi käytöstä voi muuttaa, mutta omaasi voit. Kun alat olla kiva miehellesi, ehkä hänkin alkaa olla kiva sinulle. Jos ei, niin *tadaa* OTA ERO.

Miten tämä sun säätäminen parantaa olojasi kotona, ja suhdettasi mieheesi?!

Niiiiiiin suuri peesi. Niin metsä vastaa ku sinne huudetaan..

No mutta jos homma on noin niin mikä estää sinua lopettamasta suhdettasi samoin tein?

Suoraan sanottuna ymmärrän kyllä miehesi "laiskuutta", sen perustella mitä täällä olen lukenut noista alati muuttuvista kodinlaitto ja sisustuksen vaihtosuunnitelmistasi. Jos mies tekee normaalia työaikaa ja vapoaa-aikansa hoitaa kotona lapsiaan kun vaimo on töissä/bilettämässä niin ei varmaan hirveästi innosta ruveta kotia kuntoon remppaamaan kun heti jonkun kohdan valmiiksi saatua pitäisikin se purkaa ja muuttaa toisenlaiseksi.

Siksi varmasti olisi iso helpotus teille kaikille jos saisit tuon eropäätöksen tehtyä ja mieskin pystyisi sitten laittamaan itselleen kodin ja elämän sellaiseksi mitä itse haluaa. Löytäisitte molemmat onnenne muualta ja toivon mukaan pystyisitte asiallisesti turvaamaan lapsille välit kumpiinkin vanhempiinsa.

Mitä jos sä käyttäydyt sen takii silleen, kun sun mies ei pistä sille loppua? Se ei vaikuta olevan kovin pahoillaan kaikista miehistä, joita sun ympärillä pyörii. Jos sä haluaisitkin, että se joskus vaikka vetäis turpaan jotain niistä miehistä ja sanois, että sä oot sen nainen?

Ja jos se on laiska, kun se ajattelee, että sä keksisit vaan uusia hommia homman perään, etkä kiittäis sitä, eikä se hyötyisi mitään olemalla ahkera?

Mä luulen, että teidän suhde piristyis heti huomattavasti, jos sun mies olis ihan kunnolla mustasukkainen, hajottais telkkarin ja vähän raivois, tai jotain. (Savannan mies, ota ihan vinkkinä, jos luet):popcorn:

Ai sun miehes ei sit tee töitä ja tuo rahaa kotiin?
Ja kukahan niitten sun lastesi kanssa on, kun sä biletät päivätolkulla joka viikko? Suurin rakkaudenosoitus sulta lapsillesi on ostaa pari läppäriä lahjaksi korvaamaan sitä aikaa, kun sä hillut jossain bileissä vieraitten miesten kanssa.
Ja joo, mitä sä tosiaan oot tehnyt oman parisuhteesi eteen? Sä vaan pidät miestäs löyhässä hirressä koko ajan, olet tehnyt sitä jo iäisyyden.

OTA SE ERO ja anna miehellesi oma elämänsä. Hän voi jopa joskus tulevaisuudessa saada vielä ihan oikean parisuhteen ja kokea vielä onnellisuuttakin.

Miten teidän lapset voi, jos teillä on miehesi kanssa tuollaiset välit? Ei varmastikaan hyvin. Olen sinulle monta kertaa sanonut sen, että lapset eivät ole tyhmiä ja näkevät äitinsä sekä isänsä huonon olon.
Harvoin olet vastannut minun asiallisiin kysymyksiin.

Mikä on sinun panos tässä perheessä, teidän suhteessa? Eikö sinussa itsessäsi ole mitään vikaa?

[QUOTE="aikuinen";22513429]Ei miehen todellakaan tarvitse sinua palvella. Mies on tehnyt teille talon,hoitaa lapset kun sä luuhaat ties missä.
Katsoisit välillä peiliin ja miettisit että mitä sinussa on sellasta että miehesi viitsisi eteesi jotain tehdä,kun saa palkaksi haukkumista,tavaroiden heittelyä jne..
sä haukut koko ajan miestäsi. Eikö olisi aika jo katsoa peiliin?Et sä voi miestäsi kaikesta syyttää.[/QUOTE]

Mies teki talon:D

Se kyllä teki Älvärin firma ja mieskö hoita, oujee, ehkä äiti hoita lapsia, mä en lapsia jäättä jos ei täällä äitiä ole....

Enkä paisko tavaroita ilman että menee totallisesti kaikki hermot että jatkuvasti saman jutun selitän että tee ja tee ja tee jotain, ei lapset noin voi elää sellaisessa talossa joka ei ei lopun asti tehty, mä ostan kaikki taloon, rakennus tavarat, ruoat, lasten tarvikkeet ja muuta, niin miks se ihanaa mies ei jaksa mitään, siitäkö mä haluan elämässä? Vaimo näyttää persettä kaikille, perustaa firmat tekee rahaa ja mies vaan ei jaksa, no ei helvetti, en ole sorry robotti, niin ja nyt vihdoinkin sanoin kaikki mitä on päässä ja jopa on enemmänkin

Mitä jos sä käyttäydyt sen takii silleen, kun sun mies ei pistä sille loppua? Se ei vaikuta olevan kovin pahoillaan kaikista miehistä, joita sun ympärillä pyörii. Jos sä haluaisitkin, että se joskus vaikka vetäis turpaan jotain niistä miehistä ja sanois, että sä oot sen nainen?

Ja jos se on laiska, kun se ajattelee, että sä keksisit vaan uusia hommia homman perään, etkä kiittäis sitä, eikä se hyötyisi mitään olemalla ahkera?

Mä luulen, että teidän suhde piristyis heti huomattavasti, jos sun mies olis ihan kunnolla mustasukkainen, hajottais telkkarin ja vähän raivois, tai jotain. (Savannan mies, ota ihan vinkkinä, jos luet):popcorn:

tai sit se vaan on niin kypsänä ettei sitä edes kiinnosta enää.

Mies on sulle oikeesti liian kiltti, aivan kuin ei mies ollenkaan. Kun ei oo rajoja, niin tulee turvaton olo. Monet aikuisetkin tarvii rajoja, jotta vois olla turvallinen ja rakastettu olo.

Milanna,

suosittelen sulle oikeasti yhteydenottoa terveyskeskukseen, josta lääkäri osaa ohjata sinut eteenpäin. Voin oikeasti (melkein ainakin) lyödä pääni pantiksi että kyllä sä saisit diagnoosin psykiatriselta lääkäriltä, ja voit hakeutua psykoanalyysiin tai psykoterapiaan. Sillä sä varmasti saisit taas otteen elämästä, ja laskeutuisit sen verran maan tasolle, että sä ymmärtäisit ettei elämä ole aina jatkuvaa huomionsaamista, ja kilpailua siitä kuka on viehättävin ja ketä sut tänään haluaa eniten.

Sun perhe kärsii tästä tilanteesta varmaan ihan mielettömästi, mutten suoranaisesti syytä sinua siitä, vaan sun sairautta. Psykoterapia ois sulla ihan pian kyllä tarpeen, ennenkuin tulee lisää näitä acting-outeja, ja otat sen eron tahi petät miestäsi tms.

-Mielenterveyshoitaja

Kuumimmat

Yhteistyössä