?
---
Vieras
Kaiken sen perusteella mitä olen aikojen kuluessa sun juttuja lukenut olet kuin oppikirjan esimerkkitapaus ihmisestä jolla on kaksisuuntainen mielialahäiriö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mua kyllä säälittää tollasen parisuhteen lapset.
Mies teki talon
Se kyllä teki Älvärin firma ja mieskö hoita, oujee, ehkä äiti hoita lapsia, mä en lapsia jäättä jos ei täällä äitiä ole....
Enkä paisko tavaroita ilman että menee totallisesti kaikki hermot että jatkuvasti saman jutun selitän että tee ja tee ja tee jotain, ei lapset noin voi elää sellaisessa talossa joka ei ei lopun asti tehty, mä ostan kaikki taloon, rakennus tavarat, ruoat, lasten tarvikkeet ja muuta, niin miks se ihanaa mies ei jaksa mitään, siitäkö mä haluan elämässä? Vaimo näyttää persettä kaikille, perustaa firmat tekee rahaa ja mies vaan ei jaksa, no ei helvetti, en ole sorry robotti, niin ja nyt vihdoinkin sanoin kaikki mitä on päässä ja jopa on enemmänkin
[Siksi ehkä täällä näistä jutuista nouseekin kauhee halo, kun äiti ei olekaan kotihoitajana aina hellan ääressä ja kysele täällä maailman helpoimman nakkikastikkeen ohjetta.
hoya bella , olen jonkin verran lukenut, mutten mikään asiantuntija ole. Minusta on vaan törkeetä, kun joka ikinen ihminen täällä vaan solvaa Milanaa... Nytkin jo kahdeksan sivullista pelkkää haukkumista. Mä kai sitten käsitän nämä jutut ihan toisella tavalla kuin muut, on olemassa kulttuurierojakin ja olen ollut tekemisissä virolaisten kanssa. Heitä ei voi mielestäni verrata suomalaisiin oikein missään asiassa, huumorintajukin on ihan erillainen (ainakin minun tuntemilla virolaisilla/ulkomaalaisilla). Siksi ehkä täällä näistä jutuista nouseekin kauhee halo, kun äiti ei olekaan kotihoitajana aina hellan ääressä ja kysele täällä maailman helpoimman nakkikastikkeen ohjetta.
Aattele, vois olla jännää välillä, jos mies päättäiskin teillä asiat. Sanois sulle, millon on aika tulla kotiin ja kenen kanssa saat tapailla. Meinaan siis ihan silleen, että voisi tuoda teille jännitettä teidän parisuhteeseen.
Nyt Savannan mies, kerta kuitenkin näitä luet, niin ryhdistäydy ja ala määrätä teillä.:xmas:
hoya bella , olen jonkin verran lukenut, mutten mikään asiantuntija ole. Minusta on vaan törkeetä, kun joka ikinen ihminen täällä vaan solvaa Milanaa... Nytkin jo kahdeksan sivullista pelkkää haukkumista. Mä kai sitten käsitän nämä jutut ihan toisella tavalla kuin muut, on olemassa kulttuurierojakin ja olen ollut tekemisissä virolaisten kanssa. Heitä ei voi mielestäni verrata suomalaisiin oikein missään asiassa, huumorintajukin on ihan erillainen (ainakin minun tuntemilla virolaisilla/ulkomaalaisilla). Siksi ehkä täällä näistä jutuista nouseekin kauhee halo, kun äiti ei olekaan kotihoitajana aina hellan ääressä ja kysele täällä maailman helpoimman nakkikastikkeen ohjetta.
Mies teki talon
Se kyllä teki Älvärin firma ja mieskö hoita, oujee, ehkä äiti hoita lapsia, mä en lapsia jäättä jos ei täällä äitiä ole....
Enkä paisko tavaroita ilman että menee totallisesti kaikki hermot että jatkuvasti saman jutun selitän että tee ja tee ja tee jotain, ei lapset noin voi elää sellaisessa talossa joka ei ei lopun asti tehty, mä ostan kaikki taloon, rakennus tavarat, ruoat, lasten tarvikkeet ja muuta, niin miks se ihanaa mies ei jaksa mitään, siitäkö mä haluan elämässä? Vaimo näyttää persettä kaikille, perustaa firmat tekee rahaa ja mies vaan ei jaksa, no ei helvetti, en ole sorry robotti, niin ja nyt vihdoinkin sanoin kaikki mitä on päässä ja jopa on enemmänkin
"vieras", jep jep... Kannattaa jokanen lause lukea ihan tavaamalla, niin voit sitten viilata pilkkua.
Ja juu, mä lopetan tämän keskustelun tähän, en jaksa tuhlata enää energiaa tähän. Haukkukaa ihan rauhassa, näihin ketjuihin en enää sotkeudu kun ei siitä ole mitään apua..
En näe kaikkea tässä haukkumisena ja yritän miettiä mitä rakentavaa tähän voisi kommentoida. "Hyvältä kuulostaa! Pysy vaan naimisissa miehesi kanssa ja pyöri vapaa-aikasi bilettämässä miljonäärin kanssa joka kosii sinua joka tapaamisellasi. Kotona kannattaa toki huutaa ja heitellä miestä tavaroilla sekä valittaa palstalla kuinka ahdistunut on kun mies ei koskaan tee mitään." Jotenkin vaan ei kuulosta hyvältä tuokaan, liekö tämä "jos noin pahalta tuntuu niin ota ihmeessä ero niin saatte kumpikin rakentaa elämänne sellaiseksi kun haluatte" loppupelissä oikeasti haukkumista vai ihan käytännön neuvoja vain? Jos oma siskoni tai ystäväni kertoisi minulle tuollaisesta elämästään niin varmasti sanoisin hänelle sitä samaa, ihan kaikella hyvällä vain.
Sulle vielä vastaan, että ihmiset voi käsittää nämäkin asiat juuri noin että siellä perheessä nyt heitellään joka päivä niitä tavaroita ja huudetaan... Ja joka päivä hän on ryyppäämässä miljonäärin kanssa kun vaan silmä välttää, eikö?
Tuskin sitä miestä hirveästi ahdistaa, ainahan se voi tilata uuden virolaisen.Milanna, mitä mieltä sun mies on tästä teidän tilanteesta?
Milanna, mitä mieltä sun mies on tästä teidän tilanteesta?
Sulle vielä vastaan, että ihmiset voi käsittää nämäkin asiat juuri noin että siellä perheessä nyt heitellään joka päivä niitä tavaroita ja huudetaan... Ja joka päivä hän on ryyppäämässä miljonäärin kanssa kun vaan silmä välttää, eikö?
Yritin puhua, se sanoi tee mitä haluat, mä sanoin että ahaa näin sä aina haluat pelastaa parisuhdetta, kiva juttu, mut ei mitään nukun tänään täällä olohuonessa, se ei välitä minusta niin miks mun pitää aina olla perässä ja jotain tehdä sen eteen jos nyt mä olen joka on vihainen kaikista