M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No peesi. Luultavasti kiimaista hauskanpitoa ja kännistä sekoilua toi kosiminen.Mun on - anteeksi vaan kamalasti - vaikea uskoa, että rikas ja kunnollinen mies haluaisi elämänkumppanikseen stripparin. Elokuvissa ehkä, mutta tosielämässä...en usko. Ainakaan jos on ns. vanhan rahan suvusta.
On naisia, joiden kanssa pidetään hauskaa, ja on naisia jotka otetaan vaimoksi - jotenkin noin se vanha lausahdus meni, ja joissain tapauksissa se pitää hyvin paikkansa.
Sorry mut se soittaa mulle joka ikinen päivää laita viestit, se on oikea herrasmies, tutustui jo mua omien lasten kaa, kaikille todisti miten mua rakasta, ette vaan tiedä mitään, se näi jopa mun äitiä ja jopa mun äiti sanoi wau mikä mies se
Sorry mut se soittaa mulle joka ikinen päivää laita viestit, se on oikea herrasmies, tutustui jo mua omien lasten kaa, kaikille todisti miten mua rakasta, ette vaan tiedä mitään, se näi jopa mun äitiä ja jopa mun äiti sanoi wau mikä mies se
Mikä ihmeen miljonääri? Onks täällä ollut jotain juttua siitä aikasemmin? Oon ihan pihalla![]()
Mun äiti olisi sanonut että "Anatolia. Me emme kasvattaneet sua tällaiseksi. Nyt järki käteen ja kotiin perheen pariin miettimään, mikä on tärkeää ja mikä ei!".
Mutta kiva, että sun äitikin tykkää siitä, että sä pörräät ties missä vieraiden miesten kanssa.
Onko sen miehen nimi sattumoisin Markku? :snotty:
Laitetaanko viestiä?![]()
En mun lapsia kenelle anna
Varmaan saan taas haukut niskaan, mutta jos mulla olis tuollainen puoliso kuin ap sä kirjoitustesi perusteella olet, en taatusti panisi itsekään rikkaa ristiin yhteisen kodin hyväksi.
Se, että yhteisen kodin ja perheen eteen jaksaa ahertaa vaatii tunnetta siitä, että puoliso arvostaa ja kunnioittaa sitä panosta, minkä antaa. Ja että puoliso rakastaa ehdoitta. Sellaista kuvaa mä en, Savanna, saa susta ja teidän suhteestanne.
Ok kiitos jos täällä niin vittumainen porukkaa ei kai mun tarvi sullekin luota ja laita yv viestiä, naurakaa täällä vaan, kiitos kun ei saa puhua tosi asioista ja miltä tuntu, niin ja huom huom kerran vielä, mun mies tietä kaikki
Ei liene mieskään kyllä mikään järjen jättiläinen jos ylipäänsä alkaa parisuhteeseen neuvostoliitossa tuotetun hanurinketkuttelijan kanssa.Mulle tulee tästä oikeesti tosi paha oloKäy niin sääliksi Savannan miestä ja etenkin lapsia
![]()
Mutta niin venäläistä.Raha saa joidenkin ihmisten pään sekaisin. Nyt sä mietit eroa kun on miljonääri kiikarissa ja äitisi varmaan yllyttää sua siihen.
Ei tervettä.
Juu, älä luota muhun. Et saa musta liittolaista tai peesaajaa tässä asiassa.
Mä halveksun tuota, mitä sä teet. Sulla on aviomies, sulla on lapset, ja sä pörräät jonkun vieraan miehen tipusena ja esittelet hänet äidillesikin, pidät huolen että puoli Suomea tietää millainen aisankannattajan rooli aviomiehelläsi sun elämässä on (moni tunnistaisi sun miehen kadulla, kuvat nähtyään). Todella epäkypsää.
Aikuistu. Eroa, jos haluat sitä. Ota tämä miljonäärisi tai joku muu mies, jos haluat. Biletä niin paljon kuin sielu sietää, mutta jos ikinä olet aviomiehestäsi edes pikkuriikkisen verran välittänyt niin ota hänestä ero, anna hänen mennä ja toipua, löytää uusi oikea onni, äläkä harrasta tällaista julkista miehesi nöyryyttämistä ja pelaamista.
Mä luulen, että sulla ei rohkeus riitä. Sulla on pakko olla varasuunnitelma, siltä varalta että miljonäärin kanssa ei onnistukaan, ja siksi sä säälittävästi roikut vielä miehessäsi.