Puhuin taas miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun on - anteeksi vaan kamalasti - vaikea uskoa, että rikas ja kunnollinen mies haluaisi elämänkumppanikseen stripparin. Elokuvissa ehkä, mutta tosielämässä...en usko. Ainakaan jos on ns. vanhan rahan suvusta.

On naisia, joiden kanssa pidetään hauskaa, ja on naisia jotka otetaan vaimoksi - jotenkin noin se vanha lausahdus meni, ja joissain tapauksissa se pitää hyvin paikkansa.
No peesi. Luultavasti kiimaista hauskanpitoa ja kännistä sekoilua toi kosiminen.

Sorry mut se soittaa mulle joka ikinen päivää laita viestit, se on oikea herrasmies, tutustui jo mua omien lasten kaa, kaikille todisti miten mua rakasta, ette vaan tiedä mitään:), se näi jopa mun äitiä ja jopa mun äiti sanoi wau mikä mies se

Sorry mut se soittaa mulle joka ikinen päivää laita viestit, se on oikea herrasmies, tutustui jo mua omien lasten kaa, kaikille todisti miten mua rakasta, ette vaan tiedä mitään:), se näi jopa mun äitiä ja jopa mun äiti sanoi wau mikä mies se

Raha saa joidenkin ihmisten pään sekaisin. Nyt sä mietit eroa kun on miljonääri kiikarissa ja äitisi varmaan yllyttää sua siihen.

Ei tervettä.

Mun äiti olisi sanonut että "Anatolia. Me emme kasvattaneet sua tällaiseksi. Nyt järki käteen ja kotiin perheen pariin miettimään, mikä on tärkeää ja mikä ei!".

Mutta kiva, että sun äitikin tykkää siitä, että sä pörräät ties missä vieraiden miesten kanssa.

Onko sen miehen nimi sattumoisin Markku? :snotty:

Mikä ihmeen miljonääri? Onks täällä ollut jotain juttua siitä aikasemmin? Oon ihan pihalla :D

:D
No ap:n "miljonääri"asiakas, johon ap vaatimattomasti viittaa aina sanalla "miljonääri". Jolle ap keikuttaa itseään alastomana, viettää päiviä ja öitä tämän kartanolla pupusena, jonka kanssa käy ravintolaillallisilla, joka kosii ap:ta, itkee kiimaansa kun ap ei anna pillua, joka lupaa mullistaa ap:n elämän.

Jolle ap ei voi sanoa että hänellä on lapsia ja aviomies, mutta joka rakastaa ap:tä ihan vaan ap:na ja tietää tästä kaiken oleellisen.

Onpa ihme et miehen kans nenee vähän kehnosti kun uus mies on jo passissa kynnyksellä.
Mietis nyt miltä toi tuntuis toisinpäin? Miehes esittelis lapsillenne ja äidilleen jonkun todella upeen naisen joka vaan vaatimattomasti ehdottelis et mies lemppais sut ja ottais hänet tilalle? Miltähän mahtais tuntua?

En tunne sua enkä sun aviomiestä enkä tiedä teidän avioliitosta mitään mutta...

älä nyt ainakaan jonkun toisen miehen takia eroa. Jos ero tulee niin kannattaa jonkun aikaa pysytellä itsekseen eikä sännätä heti uuteen suhteeseen.

cash%20in%20hand.jpg

En mun lapsia kenelle anna

Eivät ole yksin sinun lapsia. Miehesi on isä, joten hänellä myös oikeus lapsiin.
Kuinka jaksaisit lapsien kanssa yksin? Osaatko edes olla yksin?

Varmaan saan taas haukut niskaan, mutta jos mulla olis tuollainen puoliso kuin ap sä kirjoitustesi perusteella olet, en taatusti panisi itsekään rikkaa ristiin yhteisen kodin hyväksi.

Se, että yhteisen kodin ja perheen eteen jaksaa ahertaa vaatii tunnetta siitä, että puoliso arvostaa ja kunnioittaa sitä panosta, minkä antaa. Ja että puoliso rakastaa ehdoitta. Sellaista kuvaa mä en, Savanna, saa susta ja teidän suhteestanne.

Rieputarallaa vei jalat suustani.

Savanna, mitä sinä olet tehnyt suhteenne, avioliittonne eteen? Jos mies tekee taloa, hoitaa lapsia, tekee omaa työtään, niin jossain vaiheessa hänkin palaa loppuun. Mitä sinä olet tehnyt sen ajan?

Voisiko olla niin ettet pidä itseäsi miehen arvoisena, vaan sinulle kelpaa vain sellainen, jolla on enemmän varaa sinun elämäntyylille?

Oikeastaan on varmaa parempi savannan miehelle ja lapsille jos he eroavat. Pääsevät mies ja lapset elämään normaalia elämää,ilman ympäriinsä sinkoilevaa äitiä joka ei tiedä mitä tekee elämälleen.

Ok kiitos jos täällä niin vittumainen porukkaa ei kai mun tarvi sullekin luota ja laita yv viestiä, naurakaa täällä vaan, kiitos kun ei saa puhua tosi asioista ja miltä tuntu, niin ja huom huom kerran vielä, mun mies tietä kaikki

Juu, älä luota muhun. Et saa musta liittolaista tai peesaajaa tässä asiassa.

Mä halveksun tuota, mitä sä teet. Sulla on aviomies, sulla on lapset, ja sä pörräät jonkun vieraan miehen tipusena ja esittelet hänet äidillesikin, pidät huolen että puoli Suomea tietää millainen aisankannattajan rooli aviomiehelläsi sun elämässä on (moni tunnistaisi sun miehen kadulla, kuvat nähtyään). Todella epäkypsää.

Aikuistu. Eroa, jos haluat sitä. Ota tämä miljonäärisi tai joku muu mies, jos haluat. Biletä niin paljon kuin sielu sietää, mutta jos ikinä olet aviomiehestäsi edes pikkuriikkisen verran välittänyt niin ota hänestä ero, anna hänen mennä ja toipua, löytää uusi oikea onni, äläkä harrasta tällaista julkista miehesi nöyryyttämistä ja pelaamista.

Mä luulen, että sulla ei rohkeus riitä. Sulla on pakko olla varasuunnitelma, siltä varalta että miljonäärin kanssa ei onnistukaan, ja siksi sä säälittävästi roikut vielä miehessäsi.

Oikeastikko aikuinen naimisissa oleva kahden lapsen äiti suoltaa tälläistä tekstiä?
Uskomatonta.
Lähde sen miljonäärisi matkaan jos noin lapsellisen sinisilmäinen olet,ja jätä viaton miehesi ja varsinkin lapsesi rauhaan.He ansaitsevat kunnollisen perhe-elämän johon sinusta ei selvästikkään ole.
Vielä elämä sinuakin kouluttaa ja opettaa.

Juu, älä luota muhun. Et saa musta liittolaista tai peesaajaa tässä asiassa.

Mä halveksun tuota, mitä sä teet. Sulla on aviomies, sulla on lapset, ja sä pörräät jonkun vieraan miehen tipusena ja esittelet hänet äidillesikin, pidät huolen että puoli Suomea tietää millainen aisankannattajan rooli aviomiehelläsi sun elämässä on (moni tunnistaisi sun miehen kadulla, kuvat nähtyään). Todella epäkypsää.

Aikuistu. Eroa, jos haluat sitä. Ota tämä miljonäärisi tai joku muu mies, jos haluat. Biletä niin paljon kuin sielu sietää, mutta jos ikinä olet aviomiehestäsi edes pikkuriikkisen verran välittänyt niin ota hänestä ero, anna hänen mennä ja toipua, löytää uusi oikea onni, äläkä harrasta tällaista julkista miehesi nöyryyttämistä ja pelaamista.

Mä luulen, että sulla ei rohkeus riitä. Sulla on pakko olla varasuunnitelma, siltä varalta että miljonäärin kanssa ei onnistukaan, ja siksi sä säälittävästi roikut vielä miehessäsi.

Tähän niin täysi peesi kuin vain voi olla!

Yhteistyössä