Puhuin taas miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No sitten mun äidille kans pakko mennä lääkärille, kun se kans tiedä ja jos haluat kerron vain yv:llä asiat tänne en voi ihan kaikki puhua, kerroin vaan että olen nyt hukassa ja mietin mitä oikein teen

Uskalla hakea teille apua ulkopuolelta, vaikka parisuhdeterapiasta ellei muualta. Taitaa olla niin, että taakka on teille liian raskas, että siitä selviäisitte ehjinä omin voimin. Tsemppiä!

Mä luulen, että teidän MOLEMPIEN pitäisi katsoa peiliin. Jutella ihan rauhassa ja oikeasti - ilman, että tavarat lentää ja äänen voimakkuus kohoaa.

Viekää lapset hoitoon ja tehkää jotain ihan kahdestaan.

Jos vaimo vaan bilettää, niin ei mieskään jaksa mitään kotona tehdä, kun murehtii toisen biletystä ja menoja. Ja koska mies ei tee kotona mitään, niin vaimo jatkaa biletystä siitä suivaantuneena. Loputon kierre joka tuskin kovin iloisesti tulee päättymään.

Käsittääkseni te olette ihan vapaaehtoisesti menneet yhteen ja perustaneet perheen. Joten nyt pikkaisen yritystä peliin, molemmilta.

Haukukaa rauhassa:). Mut päätös teen minä, en vaan kaikki tuntet osaa selittää mikä pyöri mulla nyt ja jo kauan, välillä enemmän ja välillä vaan olen ja kestään elään etenpäin

Eihän tuossa ollut mitään haukkumista, hyvin asiallinen kommentti.

Ja mun täytyy myöntää että oon itte aatellu samaa sun juttuja lukeneena. Mä tunnen kaks ihmistä joilla on kakssuuntanen ja hyvin samankaltaisia juttuja heillä..

niin ja biletän kun haluan pään tyhjäksi muuten hermoja menee olla sen kaa kotona ja katsoa miten se ei tee mitään ja kun kysyy jotain vastausta kannatta odottaa puoli tuntia, kun se aina niin keskiytynyt peleihin koneessa tai telkkariin

Ois varmana kannattanut jättää kamojen haaliminen vähemmälle,ja keskittyä parantamaan suhdetta.
Olisitte keksineet yhteisiä harrastuksia ym.Mut ei ku mamman teki miel päästä strippaan,ja viettään aikaa maksavien miesten kaa ja osteleen helvetisti krääsää.

Lapsistas tulee viel samanmoisii ku miehestä..pelaavat pelaavat ja katovat töllöö,heihin saa kohta enää mitään kontaktii,ku pelit on kaikki mitä heille on annettu.

[QUOTE="vieras";22511855]Mä voisin nähdä tän niinkin, että mies on aina ollut vähän vetäytyvä, ehkä ujo ja ei just puhu eikä halua tehdä mitään. On kuitenkin kiltti ja rauhallinen ja kun on jo oltu monta vuotta yhdessä niin se tuntuu niin itsestäänselvältä.

Savannalla taas on ollut ihan erilaiset haaveet suhteesta, että mies osallistuisi enemmän ja olisi aktiivisempi parisuhde. Pettymystään hän sitten purkaan shoppailuun, täyttää tyhjyyden materialla ja bileillä, ihan vaan koska se parisuhde ei anna mitään ja se ahdistaa. Koko ajan täytyy olla joku projekti menossa ettei tarvitse kohdata sitä ongelmaa.

Jollain tavalla molemmat siis ovat syyllisiä tilanteeseen, uskon että miehen passiivisuudesta on ollut enemmänkin puhetta mutta mies ei reagoi ja tietää että vaimo menettää hermonsa ja purkaa kiukkunsa joko häneen tai siihen shoppailuun/työhön/biletykseen.[/QUOTE]

tuntu että olet oikeassa

Varmaan saan taas haukut niskaan, mutta jos mulla olis tuollainen puoliso kuin ap sä kirjoitustesi perusteella olet, en taatusti panisi itsekään rikkaa ristiin yhteisen kodin hyväksi.

Se, että yhteisen kodin ja perheen eteen jaksaa ahertaa vaatii tunnetta siitä, että puoliso arvostaa ja kunnioittaa sitä panosta, minkä antaa. Ja että puoliso rakastaa ehdoitta. Sellaista kuvaa mä en, Savanna, saa susta ja teidän suhteestanne.

Varmaan saan taas haukut niskaan, mutta jos mulla olis tuollainen puoliso kuin ap sä kirjoitustesi perusteella olet, en taatusti panisi itsekään rikkaa ristiin yhteisen kodin hyväksi.

Se, että yhteisen kodin ja perheen eteen jaksaa ahertaa vaatii tunnetta siitä, että puoliso arvostaa ja kunnioittaa sitä panosta, minkä antaa. Ja että puoliso rakastaa ehdoitta. Sellaista kuvaa mä en, Savanna, saa susta ja teidän suhteestanne.

Mä kyllä peesaan sua ihan täysin!

Mä luulen, että teidän MOLEMPIEN pitäisi katsoa peiliin. Jutella ihan rauhassa ja oikeasti - ilman, että tavarat lentää ja äänen voimakkuus kohoaa.

Viekää lapset hoitoon ja tehkää jotain ihan kahdestaan.

Jos vaimo vaan bilettää, niin ei mieskään jaksa mitään kotona tehdä, kun murehtii toisen biletystä ja menoja. Ja koska mies ei tee kotona mitään, niin vaimo jatkaa biletystä siitä suivaantuneena. Loputon kierre joka tuskin kovin iloisesti tulee päättymään.

Käsittääkseni te olette ihan vapaaehtoisesti menneet yhteen ja perustaneet perheen. Joten nyt pikkaisen yritystä peliin, molemmilta.

Bilettäminen aloitin koska jo kaikki vitutti niin paljon, vaikka mitä mä puhun ei auttaa tunnen jo 8v siitä ja aina luulin että se muuttu

:flower:
Iso peesi

Voi teitä, ootteko yrittäneet puhua ihan rauhassa ja kahdestaan, ilman huutamista ja paiskomista?
Kuulostaa aika huolestuttavalta teijän molempien hommat..siulla se biletys ties minkä miesten kanssa, miehelläs sulkeutuneisuus..
Jospa miestäsi vaivaa kuitenkin siun ammatti tai "harrastukset" tai jokin muttei vaan saa sitä sanotuksi? On sellianen että selvinpäin ei puhu ja sit jos/kun juo niin avautuu?

No ei meillä mitään sellaista ole että heitellään kokoajan tavaraa. Mutta jos mulla jo hermot menee ja sitten en kestää esim katsoa ettei se vaikka puol vuotta taas tehnyt mitään sitten hermot menee ja voin heitä tavaroista jotain kun en jaksa

Jooh, nainen huutaa ja paiskoo tavaroita, silloin kun ei ole keikuttamatta persettä toisille miehille. Ei ehkä ihan optimaalinen parisuhde :laugh: Varmaankin sitä itäblokin romantiikkaa.

Edelleenkin olen sitä mieltä että venakko muistuttaa naurunappula.comin "aitoa menoa" -videon naisnäyttelijää.

Mitä miehen olis pitäny tehdä et olisit tyytyväinen?
hands_giving.jpg

se sinun miehesi on jo aikoja sitten antanut periksi sille tosiasialle, että teidän liittonne on finito. Siksi se ei enää vaivaudu tekemään mitään kotona jne. odottaa vaan sitä että sinä lähtisit siitä tökkimään

Teillä on suht uusi talo jonka sisustus on jo uusittu pariin kertaan. Sen lisäksi teillä on kaksi pientä lasta. Miehelläsi on myös päivätyö, sekä auttaa sun kaupassa, melko paljonkin. Eikö myös rempannut sen liiketilankin? Mitä muuta sen vielä pitäis tehdä? Kyllä tossa on ihan tarpeeksi, vai pitääkö sen lastenhoidon ohella rempata sun ohjeiden mukaan sillä aikaa kun sä vietät vapaa-aikaasi toisen miehen kanssa? Olet minusta nyt vähän kohtuuton, ja kuulostaa miehen laiskuus vähän tekosyylle jonka varjolla voit pistää poikki. Mutta mieti nyt vielä, jos se ratkaisu löytyisi jostain muualta, ja älä nyt ainakaan syytä sitä miestäsi pelkästään.

Siis sä olet tehnyt teidän suhteen toimivuuden eteen mitä....Bilettänyt!

Ois ehkä kannattanut tehdä jotain muuta.
Ja hommata mies mukaan siihen parantamiseen.

Kuumimmat

Yhteistyössä