Puhuin taas miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, älä luota muhun. Et saa musta liittolaista tai peesaajaa tässä asiassa.

Mä halveksun tuota, mitä sä teet. Sulla on aviomies, sulla on lapset, ja sä pörräät jonkun vieraan miehen tipusena ja esittelet hänet äidillesikin, pidät huolen että puoli Suomea tietää millainen aisankannattajan rooli aviomiehelläsi sun elämässä on (moni tunnistaisi sun miehen kadulla, kuvat nähtyään). Todella epäkypsää.

Aikuistu. Eroa, jos haluat sitä. Ota tämä miljonäärisi tai joku muu mies, jos haluat. Biletä niin paljon kuin sielu sietää, mutta jos ikinä olet aviomiehestäsi edes pikkuriikkisen verran välittänyt niin ota hänestä ero, anna hänen mennä ja toipua, löytää uusi oikea onni, äläkä harrasta tällaista julkista miehesi nöyryyttämistä ja pelaamista.

Mä luulen, että sulla ei rohkeus riitä. Sulla on pakko olla varasuunnitelma, siltä varalta että miljonäärin kanssa ei onnistukaan, ja siksi sä säälittävästi roikut vielä miehessäsi.

Pointsit sinulle! Kerrankin joku muukin sanoo suoraan :)

Mä halveksun tuota, mitä sä teet. Sulla on aviomies, sulla on lapset, ja sä pörräät jonkun vieraan miehen tipusena ja esittelet hänet äidillesikin, pidät huolen että puoli Suomea tietää millainen aisankannattajan rooli aviomiehelläsi sun elämässä on (moni tunnistaisi sun miehen kadulla, kuvat nähtyään). Todella epäkypsää.

Aikuistu. Eroa, jos haluat sitä. Ota tämä miljonäärisi tai joku muu mies, jos haluat. Biletä niin paljon kuin sielu sietää, mutta jos ikinä olet aviomiehestäsi edes pikkuriikkisen verran välittänyt niin ota hänestä ero, anna hänen mennä ja toipua, löytää uusi oikea onni, äläkä harrasta tällaista julkista miehesi nöyryyttämistä ja pelaamista.

Mä luulen, että sulla ei rohkeus riitä. Sulla on pakko olla varasuunnitelma, siltä varalta että miljonäärin kanssa ei onnistukaan, ja siksi sä säälittävästi roikut vielä miehessäsi.

kerranki järkitekstiä tältä

ei ole=)

ja haukukkaa voin mä olla ainoa paska, ihan sama mut mun elämää ja mä kai päätän

Ongelma lienee se, että sä et päätä...säntäilet suuntaan jos toiseen, tekemättä mitään päätöksiä.

Oikeasti, rakas ap. Sä olet vielä nuori. Jos olet onneton miehesi kanssa, niin ota ero. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi siihen, että roikkuu onnettomassa avioliitossa. Et olisi maailman ensimmäinen tai viimeinen nuori nainen, jonka avioliitto ei toimikaan. Siinä (erossa) ei ole mitään hävettävää, mutta muiden miesten kanssa hyppiminen, kun kotona on aviomies ja lapset, on moraalitonta.

Miksi sä et eroa, kun et kerran ole ollut onnellinen miehesi kanssa pitkään aikaan? Ero olisi ihan varmasti helpotus sekä sulle että miehelle. Vai onko tämä tuhman tytön rooli sulle unelmien täyttymys?

Eiköhän se oleellisin tuossa jo tullutkin.

Onnea valitsemallasi tiellä, mutta älä hyvä ihminen levittele asioitasi näin julkisesti:(
Nimesi ja osoitteesi tietoon saaminen ei paljoa salapoliisitaitoja vaadi, riittää kun osaa käyttää googlea. Ei täällä pelkkiä mammoja pyöri.

Toivottavasti tämä päättyy niin, että Savanna tajuaa oman lapsellisuutensa ja lopettaa miljonäärin kanssa pelehtelyt ja antaa miehelleen eron.
Tämä on todella moraalitonta ja törkeää.
Toivottavasti emme ainakaan lue joulumatkasta Pariisiin vaan toivottavasti Savanna on tajunnut sen peruuttaa.

venakko tee miehellesi palvelus ja eroa..jätä lapset hänen luo aläkä viä sinne bileluolaan.
olet todella typerä sinisilmäinen tyttö sä tarvitset kovan kolauksen ehkä sitten kasvat aikuiseksi ymmärrät se sulla oli joskus kaikki hyvin turhaa valitit

Muistahan, että SUN päätökset ja tekemiset vaikuttaa myös muihin. Sä olet äiti ja mun mielestä sun käytöksellä ei kyllä hyvän äidin titteliä saada. Ajattelisit lapsiasi kaikessa, mitä teet!

[QUOTE="Myy";22513266]Muistahan, että SUN päätökset ja tekemiset vaikuttaa myös muihin. Sä olet äiti ja mun mielestä sun käytöksellä ei kyllä hyvän äidin titteliä saada. Ajattelisit lapsiasi kaikessa, mitä teet![/QUOTE]

Just lapset onkin mulle tärkeitä ja myös toiseks oma olo

F60.4

Noin, tätä oon kauan jo miettinyt päässäni, ja nyt olen tullut siihen tulokseen, että savannalla on oikeasti mielenterveysongelma.

Itse hän ei toki sitä varmaan myönnä, kun ei ymmärrä sitä asiaa, että vaikka olisikin mt-ongelmainen, ei tarkoita että ihminen olisi HULLU. Toivon, että haet apua ongelmiisi Savanna, tasapainon saavuttaminen vaatii ensin raapaisun pintaa syvemmälle, mistä nämä kaikki on saanut alkunsa. Tsemppiä jos aiot hakeutua hoitoon, vilpittömästi. :)

- Mielenterveyshoitaja

Toivottavasti tämä päättyy niin, että Savanna tajuaa oman lapsellisuutensa ja lopettaa miljonäärin kanssa pelehtelyt ja antaa miehelleen eron.
Tämä on todella moraalitonta ja törkeää.
Toivottavasti emme ainakaan lue joulumatkasta Pariisiin vaan toivottavasti Savanna on tajunnut sen peruuttaa.

Aloittaja on sairas henkisesti, tuskin tajuaa, ennenkuin suostuu käsittelemään edes näitä ongelmiaan. Säälittää aloittajan perhe ja läheiset, ei näin julkisesti kannata todellakaan kertoa kaikkea. Olen jonkun aikaa ihan mielenkiinnosta seuraillut aloittajan tekstejä, ja tietoon saa helposti hänen työpaikkansa, asuinpaikkansa, koko nimensä, omaistensa nimet. Huoh :(

Ahahahhahahha te ette taaskaan tajua et teitä vedätetään ihan 6-0 :D:D:D Fiksut mammat opettamassa tyhmää stripparia, voi että... Mä haluaisin nähdä teidän naamat... kohta... :D

[QUOTE="AAA";22513312]F60.4

Noin, tätä oon kauan jo miettinyt päässäni, ja nyt olen tullut siihen tulokseen, että savannalla on oikeasti mielenterveysongelma.

Itse hän ei toki sitä varmaan myönnä, kun ei ymmärrä sitä asiaa, että vaikka olisikin mt-ongelmainen, ei tarkoita että ihminen olisi HULLU. Toivon, että haet apua ongelmiisi Savanna, tasapainon saavuttaminen vaatii ensin raapaisun pintaa syvemmälle, mistä nämä kaikki on saanut alkunsa. Tsemppiä jos aiot hakeutua hoitoon, vilpittömästi. :)

- Mielenterveyshoitaja[/QUOTE]

Haen jos asun vielä täällä. Onneksi ei ole niin pahoja kun paniikkihäiriöttä ja ahdistuneisuushäiriöttä välillä. Yritän olla onnellinen mut en voi ainakin täällä, kyllästyttää kaikki vaan

Oikeesti! Luuletko, että joku miljonääri haluaisi stripparista muuta kuin panna mielin määrin muutaman viikon. Se kuva joka on täällä palstalla on tullut miehestäsi, niin hän on kyllä liian hyvä sinulle. Mieti sitä...

Kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön liittyvät masennusjaksot ovat oireiltaan samankaltaisia kuin muut masennusjaksot, eikä tavallista masennusjaksoa voi oireiden perusteella erottaa bipolaarihäiriöön liittyvästä depressiosta. Masennusjakson aikana henkilö kärsii hellittämättömän masentuneesta mielialasta, väsymyksestä, mielihyväkokemusten puutteesta, unihäiriöistä, ruokahaluttomuudesta, joskus lisääntyneestä ruokahalusta, keskittymisvaikeuksista, päättämättömyydestä, syyllisyyden ja arvottomuuden tunteista, toivottomuudesta ja itsetuhoajatuksista. Vaikeisiin ja pitkäaikaisiin masennusjaksoihin liittyy huomattava itsemurhayrityksen ja merkittävä itsemurhakuoleman riski.

Maniajaksojen aikana henkilön tavanomainen tunnevire muuttuu kiihkeän hyvän olon tai ärtyisyyden sävyttämäksi poikkeavaksi mielialaksi. Mielialaan liittyy voimakas energisyys ja aktiivisuus, vahvasti vähentynyt unentarve, lakkaamaton aktiviteetti, vuolaspuheisuus, estottomuus ja harkitsematon heittäytyminen hetken mielijohteesta välitöntä mielihyvää tuottavien toimintojen pariin. Maniasta kärsivän henkilön ajatustoiminta on kiihtynyttä ja hänen todellisuudentajunsa on usein vääristynyt. Maniatilassa henkilö käyttää usein runsaasti päihteitä, antautuu seksuaalisiin suhteisiin ja käyttää rahaa tuhlailevasti kykenemättä näkemään toimintansa haitallisia seurauksia.

Haen jos asun vielä täällä. Onneksi ei ole niin pahoja kun paniikkihäiriöttä ja ahdistuneisuushäiriöttä välillä. Yritän olla onnellinen mut en voi ainakin täällä, kyllästyttää kaikki vaan

Voit toki hakea apua muualtakin :) Ja se olisi erittäin toivottavaakin, ihan oman itsesikin takia. Jos haluat yveellä keskustella ammattilaisen kanssa, niin vinkkaa, niin tiedän rekisteröityä :) Toivon että saisin hieman edes autettua sinua...

-Mielenterveyshoitaja

Sorry mut se soittaa mulle joka ikinen päivää laita viestit, se on oikea herrasmies, tutustui jo mua omien lasten kaa, kaikille todisti miten mua rakasta, ette vaan tiedä mitään:), se näi jopa mun äitiä ja jopa mun äiti sanoi wau mikä mies se

Onko tää kaikki todella ihan OK sun miehelle? Että sä esittelet uutta "poikaystävääsi" ympäriinsä? En kyllä usko, että on kenellekään, jos nyt vähänkään on omanarvontuntoa. Oikeasti, mieti nyt vähän mitä sä teet puolisollesi.

Ei mulla ole kaksisuuntaista, olen täysin onnellinen, paitsi en kotona:), koska liian kauan kestään ja katson ja tuon taloon rahaa teen kaikki talon, lasten varten, entäs mies, pää koneessa, mut muut mua palvelee jossain mualla kun kotona ja olevat kun naiselle, kotona en tunne itseä naiseksi jos en pakota miestä melkein huutamalla tee siitä ja tätä ja ole kuin mies. Jos mä valehdelen että olen very happy miehen kaa, ei se tarkoittaa että mulla on heti pään ongelmia, ehkä mä kun kestään ja yritän jotain sen varten, mut kun ei ei onnistu ja tulee mullekin joku stoppi välillä ja en oikeasti jaksa vaan näin elää haluan jotain parempaa

Kuumimmat

Yhteistyössä