O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu, älä luota muhun. Et saa musta liittolaista tai peesaajaa tässä asiassa.
Mä halveksun tuota, mitä sä teet. Sulla on aviomies, sulla on lapset, ja sä pörräät jonkun vieraan miehen tipusena ja esittelet hänet äidillesikin, pidät huolen että puoli Suomea tietää millainen aisankannattajan rooli aviomiehelläsi sun elämässä on (moni tunnistaisi sun miehen kadulla, kuvat nähtyään). Todella epäkypsää.
Aikuistu. Eroa, jos haluat sitä. Ota tämä miljonäärisi tai joku muu mies, jos haluat. Biletä niin paljon kuin sielu sietää, mutta jos ikinä olet aviomiehestäsi edes pikkuriikkisen verran välittänyt niin ota hänestä ero, anna hänen mennä ja toipua, löytää uusi oikea onni, äläkä harrasta tällaista julkista miehesi nöyryyttämistä ja pelaamista.
Mä luulen, että sulla ei rohkeus riitä. Sulla on pakko olla varasuunnitelma, siltä varalta että miljonäärin kanssa ei onnistukaan, ja siksi sä säälittävästi roikut vielä miehessäsi.
Ilmeisesti tää mies on tuo Anatolian mainitsema Markku kun ap ei kiistänyt.
Pointsit sinulle! Kerrankin joku muukin sanoo suoraan![]()
ei ole=)
ja haukukkaa voin mä olla ainoa paska, ihan sama mut mun elämää ja mä kai päätän
Mä halveksun tuota, mitä sä teet. Sulla on aviomies, sulla on lapset, ja sä pörräät jonkun vieraan miehen tipusena ja esittelet hänet äidillesikin, pidät huolen että puoli Suomea tietää millainen aisankannattajan rooli aviomiehelläsi sun elämässä on (moni tunnistaisi sun miehen kadulla, kuvat nähtyään). Todella epäkypsää.
Aikuistu. Eroa, jos haluat sitä. Ota tämä miljonäärisi tai joku muu mies, jos haluat. Biletä niin paljon kuin sielu sietää, mutta jos ikinä olet aviomiehestäsi edes pikkuriikkisen verran välittänyt niin ota hänestä ero, anna hänen mennä ja toipua, löytää uusi oikea onni, äläkä harrasta tällaista julkista miehesi nöyryyttämistä ja pelaamista.
Mä luulen, että sulla ei rohkeus riitä. Sulla on pakko olla varasuunnitelma, siltä varalta että miljonäärin kanssa ei onnistukaan, ja siksi sä säälittävästi roikut vielä miehessäsi.
ei ole=)
ja haukukkaa voin mä olla ainoa paska, ihan sama mut mun elämää ja mä kai päätän
ei ole=)
Just lapset onkin mulle tärkeitä ja myös toiseks oma olo
Toivottavasti tämä päättyy niin, että Savanna tajuaa oman lapsellisuutensa ja lopettaa miljonäärin kanssa pelehtelyt ja antaa miehelleen eron.
Tämä on todella moraalitonta ja törkeää.
Toivottavasti emme ainakaan lue joulumatkasta Pariisiin vaan toivottavasti Savanna on tajunnut sen peruuttaa.
Haen jos asun vielä täällä. Onneksi ei ole niin pahoja kun paniikkihäiriöttä ja ahdistuneisuushäiriöttä välillä. Yritän olla onnellinen mut en voi ainakin täällä, kyllästyttää kaikki vaan
Sorry mut se soittaa mulle joka ikinen päivää laita viestit, se on oikea herrasmies, tutustui jo mua omien lasten kaa, kaikille todisti miten mua rakasta, ette vaan tiedä mitään, se näi jopa mun äitiä ja jopa mun äiti sanoi wau mikä mies se