Puhuin taas miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yritin puhua, se sanoi tee mitä haluat, mä sanoin että ahaa näin sä aina haluat pelastaa parisuhdetta, kiva juttu, mut ei mitään nukun tänään täällä olohuonessa, se ei välitä minusta niin miks mun pitää aina olla perässä ja jotain tehdä sen eteen jos nyt mä olen joka on vihainen kaikista

Niin että menet ja syyllistät,kun itse just olet näyttänyt miten sitä parisuhdetta hoidetaan.

Sopikaa miehen kanssa, että lähdette vaikka ensi viikonloppuna yhdessä johonkin ja puhutte asiat selviksi.

Oli lopputulos sitten mitä tahansa niin tuolla tyylillä ei voi jatkaa.

Yritin puhua, se sanoi tee mitä haluat, mä sanoin että ahaa näin sä aina haluat pelastaa parisuhdetta, kiva juttu, mut ei mitään nukun tänään täällä olohuonessa, se ei välitä minusta niin miks mun pitää aina olla perässä ja jotain tehdä sen eteen jos nyt mä olen joka on vihainen kaikista

Luuletko, että hän ihan tosiaan tarkoitti tuota mitä sanoi vai onko hän "vaan" vihainen sinulle?

Ja kuule, oli lopputulos teidän jutussanne mikä tahansa, niin kyllähän teidän pitää pystyä keskenänne puhumaan. Vaikka eroaisittekin, niin lastenne asiat teidän on joka tapauksessa keskenänne setvittävä lopun elämäänne.

Mä olen kyllä muistavinani Milannan kirjoittaneen tuosta miehen tekemättömyydestä ja saamattomuudesta aiemminkin ja omasta turhautumisestaan, ennen tätä miljonääriäkin.
Ja olen lukenut sellaisia Milannan kirjoituksia joissa hän puhuu pahasta olostaan, siis haukkumatta muita, vaan lähinnä fyysisistä oireista joita ilmenee usein ihmisellä joka on henkisten voimavarojensa äärirajoilla.
Milannan kirjoituksista saa kuvan että mieskään ei voi hyvin, on ollut ilmeisesti masentunut pidemmän aikaa, on ehkä ollut taipuvainen masennukseen jo ennen Milannaa, mutta sellaistahan ei suhteen alussa huomaa kun kaikki on uutta ja ihmeellistä.
Lienevät muutenkin kovin erilaiset keskenään, ja päinvastoin kuin väitetään, vastakohdat eivät useinkaan täydennä toisiaan.
Sulle Milanna sanoisin että mieti mitä todella haluat, varmastikin muutosta nykyiseen elämääsi, mutta onko tuo miljonäärin mahdollisesti tarjoama pakotie kuitenkaan se mitä haluat ja mikä tekisi sut onnelliseksi. Ja saisiko se että nyt lähtisit tuollalailla sinut kunnioittamaan ja rakastamaan itseäsi? Ihminen joka ei kunnioita ja rakasta itseään ei osaa kunnioittaa ja rakastaa toisiakaan.
Sä haluat pitää lapsesi, tietenkin, mutta mitä annettavaa sulla heille on jos et edes itseäsi osaa rakastaa??
Ja ikävä tosiasia on sekin ettei mikään ihmissuhde ole yhtä juhlaa, arki tulee aina ja varmasti, muodossa jos toisessa, myös miljonäärin rinnalla.

[QUOTE="eve";22514019]Sopikaa miehen kanssa, että lähdette vaikka ensi viikonloppuna yhdessä johonkin ja puhutte asiat selviksi.

Oli lopputulos sitten mitä tahansa niin tuolla tyylillä ei voi jatkaa.[/QUOTE]

kauanko voi vielä puhua, parempi nyt olen ilkeä ja nukun vaikka olohuonessa ehkä se itse alkaa tajuamaan miten mua kaikki jo ärsyttää

Mä olen kyllä muistavinani Milannan kirjoittaneen tuosta miehen tekemättömyydestä ja saamattomuudesta aiemminkin ja omasta turhautumisestaan, ennen tätä miljonääriäkin.
Ja olen lukenut sellaisia Milannan kirjoituksia joissa hän puhuu pahasta olostaan, siis haukkumatta muita, vaan lähinnä fyysisistä oireista joita ilmenee usein ihmisellä joka on henkisten voimavarojensa äärirajoilla.
Milannan kirjoituksista saa kuvan että mieskään ei voi hyvin, on ollut ilmeisesti masentunut pidemmän aikaa, on ehkä ollut taipuvainen masennukseen jo ennen Milannaa, mutta sellaistahan ei suhteen alussa huomaa kun kaikki on uutta ja ihmeellistä.
Lienevät muutenkin kovin erilaiset keskenään, ja päinvastoin kuin väitetään, vastakohdat eivät useinkaan täydennä toisiaan.
Sulle Milanna sanoisin että mieti mitä todella haluat, varmastikin muutosta nykyiseen elämääsi, mutta onko tuo miljonäärin mahdollisesti tarjoama pakotie kuitenkaan se mitä haluat ja mikä tekisi sut onnelliseksi. Ja saisiko se että nyt lähtisit tuollalailla sinut kunnioittamaan ja rakastamaan itseäsi? Ihminen joka ei kunnioita ja rakasta itseään ei osaa kunnioittaa ja rakastaa toisiakaan.
Sä haluat pitää lapsesi, tietenkin, mutta mitä annettavaa sulla heille on jos et edes itseäsi osaa rakastaa??
Ja ikävä tosiasia on sekin ettei mikään ihmissuhde ole yhtä juhlaa, arki tulee aina ja varmasti, muodossa jos toisessa, myös miljonäärin rinnalla.

En tiedä kenen kaa olen jos lähden, ainakin varma joku aika yksin. Mut en tiedä vielä ne päätöksiä on vaikeita ainakin nyt

kauanko voi vielä puhua, parempi nyt olen ilkeä ja nukun vaikka olohuonessa ehkä se itse alkaa tajuamaan miten mua kaikki jo ärsyttää

Ajatteletko miestäsi ollenkaan? Olen esittänyt muutaman kysymyksen sinulle etkä ole vastannut.
Vika ei ole pelkästään miehessäsi, vaan sitä vikaa on sinussakin. Parisuhteessa on 2 ihmistä, ei 2 ihmistä ja "miljonääri". Sinä olet naimisissa. Sinun pitäisi kunnioittaa avioliittoasi.
Näyttää siltä, että olet miehesi kanssa niin kaukana toisistanne ettei sille ole juurikaan tehtävissä mitään.

Minä- asennekaan ei auta pitkälle. Miten sinä puhut miehellesi? Miten hän puhuu sinulle? Miten te kommunikoitte keskenänne? Ette vissiinkään mitenkään. Suuri ongelma.

Miltä luulet lapsistasi tuntuvan?

Ei ole mikään häpeä, jos käy ammattiauttajan kanssa juttelemassa omista asioistaan.

En tiedä kenen kaa olen jos lähden, ainakin varma joku aika yksin. Mut en tiedä vielä ne päätöksiä on vaikeita ainakin nyt

koska olet äiti niin mieti asioita lastesi kannalta. älä vaan tee mitään hätiköityjä yhtäkkisiä päätöksiä, sellainen on lapsille haitallista. sun ja miehen on pystyttävä puhumaan siis keskustelemaan, ei huutamaan. miehesi temperamentti ei ole samanlainen kuin sinulla, hän on hitaampi ja rauhallisempi, et voi vaatia häneltä nopeita vastauksia, hän ehkä miettii?

mihin lähtisit? mitä tekisit? kuvittele mielessäsi tilannetta, jossa tulet töistä kotiin, äitisi on ehkä hoitanut lapsia ja lähtee sitten kotiinsa. oletko onnellinen kotona ilman miestäsi? muista, että lapset ovat osan aikaa isällään, eivät koko ajan sinun luonasi. olet välillä ihan yksin. miltä se ajatus tuntuu?

koska olet äiti niin mieti asioita lastesi kannalta. älä vaan tee mitään hätiköityjä yhtäkkisiä päätöksiä, sellainen on lapsille haitallista. sun ja miehen on pystyttävä puhumaan siis keskustelemaan, ei huutamaan. miehesi temperamentti ei ole samanlainen kuin sinulla, hän on hitaampi ja rauhallisempi, et voi vaatia häneltä nopeita vastauksia, hän ehkä miettii?

mihin lähtisit? mitä tekisit? kuvittele mielessäsi tilannetta, jossa tulet töistä kotiin, äitisi on ehkä hoitanut lapsia ja lähtee sitten kotiinsa. oletko onnellinen kotona ilman miestäsi? muista, että lapset ovat osan aikaa isällään, eivät koko ajan sinun luonasi. olet välillä ihan yksin. miltä se ajatus tuntuu?

Kyllä mä mietin kaikki hyvin ennen kun teen jotain päätöksiä:) ne ei ole helppoja kun sanoinkin jo

Luin ekan ja vikan sivun, joten en tiedä että onko kukaan ehdottanut PARITERAPIAA?!

Jos sulla ja sun miehellä on mitään tunteita jäljellä toisianne kohtaan ja haluatte vaikkapa sitten lasten vuoksi yrittää, voisitte tosiaan hyötyä hyvän terapeutin avusta.

Minusta vaan kuulostaa siltä, että sulla siintää silmissä uusi tulevaisuus rikkauksien keskellä... Usko pois, ei se miljonääri sun kans naimisiin mene, ikinä. Pitää sua ehkä lelunaan vähän aikaa, mutta ei sen enempää.

varmasti on vaikea tehdä päätöksiä...mä en siksi edes yritä sulle sanoa miten sun pitäisi tehdä ja olla, mä vaan toivon että minkä päätöksen ikinä teetkin niin se tulisi olemaan kaikkien teidän, niin sun, lastesikin ja miehesi kannalta paras mahdollinen.
Jotenkin musta kuitenkin tuntuu että sittenkin haluaisit yrittää, ja toivoisit löytäväsi miehessäsi sen miehen johon aikanaan rakastuit...mutta et tiedä mitä tekisit, ja siksi sanot "nyt mä lähden" .

Haloo mammat! Te irvailette, ettei tämä miljonääri tahdo Savannasta muuta kuin seksiä... Jos olisitte yhtään lukeneet tätä palstaa, tietäisitte, että Savanna inhoaa seksin harrastamista, joten miljonääri tuskin tulisi sitä saamaan kovinkaan usein...

Ihme äijä jos naimissa olevaa stripparia esittelee omille lapsilleen.

"Sorry mut se soittaa mulle joka ikinen päivää laita viestit, se on oikea herrasmies, tutustui jo mua omien lasten kaa, kaikille todisti miten mua rakasta, ette vaan tiedä mitään, se näi jopa mun äitiä ja jopa mun äiti sanoi wau mikä mies se"

Mitä jos sä käyttäydyt sen takii silleen, kun sun mies ei pistä sille loppua? Se ei vaikuta olevan kovin pahoillaan kaikista miehistä, joita sun ympärillä pyörii. Jos sä haluaisitkin, että se joskus vaikka vetäis turpaan jotain niistä miehistä ja sanois, että sä oot sen nainen?

Ja jos se on laiska, kun se ajattelee, että sä keksisit vaan uusia hommia homman perään, etkä kiittäis sitä, eikä se hyötyisi mitään olemalla ahkera?

Mä luulen, että teidän suhde piristyis heti huomattavasti, jos sun mies olis ihan kunnolla mustasukkainen, hajottais telkkarin ja vähän raivois, tai jotain. (Savannan mies, ota ihan vinkkinä, jos luet):popcorn:

Herran karitsa kehottaa vetämään turpaan ja rikkomaan telkkareita.. Ihihhii, sinä Tarzan, minä Jane, oi alista minua viidakon kuningas!

Aattele, vois olla jännää välillä, jos mies päättäiskin teillä asiat. Sanois sulle, millon on aika tulla kotiin ja kenen kanssa saat tapailla. Meinaan siis ihan silleen, että voisi tuoda teille jännitettä teidän parisuhteeseen.

Nyt Savannan mies, kerta kuitenkin näitä luet, niin ryhdistäydy ja ala määrätä teillä.:xmas:

Niin juuri. Siveysvyö käyttöön ja piiskaa pyllylle jos ei totella... Tätäkö tarkoitat? ;)

kuvitteleppa olevasi mies ja mieti haluaisitko itsellesi sellaisen vaimon kun sinä. Hyväksyisitkö sinä "miehenä" oman vaimon ja lastesi äidin tekevän tuota mitä sinä nyt teet?

Mitä se auttaa? Ei mies muutu miksikään. Hän on sellainen kuin on ja joko kelpaa sinulle sellaisena tai ei. Tosi törkeästi kyllä tehty tuo temppu, että uhkailet miehellesi lähteväsi jonkin miljonäärin vosuksi. Olisi parempi lähteä, koska tuskin saat sitä ikinä anteeksi.

Voi sinun kanssas :( varmasti vaikeaa on...
Voisiko olla niin, että sun mies on nyt niin väsynyt, kaikkeen, ettei sitä jaksa raksaaminen enää kiinnostaa...? Eikö hän kuitenkin käy päivätöissä, hae lapset tarhasta ja ole heidän kanssaan illat, vielä ajelee ja kuljettaa sua iltaisin ja öisin, on sun kaupalla, jos itse et kerkeä...

Anna hänenkin väsyä välillä. Ota parin viikon etäisyys kaikkeen ylimääräiseen, etenkin siihen miljonäärimieheen, älä vastaa sen puheluihin, viesteihin, vaan keskität kaiken vapaa-ajan mitä työltä jää siihen omaan mieheen ja tyttöihin. Kerro tälle miesystävälle, että nyt hetken tuumailutaukoa tarvitset.

Kun teillä on lastenhoitajakin noin lähellä ja saatavilla helposti, varatkaa vaikka hotellivkl, johon kahden miehen kanssa menette, ja ainoat puhelut joihin siellä vastaatte on kotoa tulevat.
Muut suoraan hylkyyn, ei töitä, ei ystävien houkutuksia.
Siellä ei ole niitä pelikonsoleita, ei raksahommia, ei töitä..vain te kaksi ja aikaa, mahdollisuus jutella, kummallakin.

Mä uskon, että jos jotenkin olet vähän hullaantunut tähän vieraaseen mieheen, niin parin viikon irtiotto palauttaa sinut maan pinnalle.
Sun mies varmasti kärsii näistä sun menoista ja aiheuttaa hänessä lamaannusta, sähän kerroit, että hän yritti sitä jo omalla tavallaan sulle kertoa silloin messujen aikaan, kieltää sua menemästä.
Sä et kuunnellut ja vauhti vaan on kiihtynyt sen jälkeen...
Sun myös tulisi miestäsi kuunnella, vaikka hän virolaisen tavoin antaa sun olla se hallitsija, joka määrää kaiken, niin omat asiasi ja menosi, kuin myös miehenkin.
Mä tiedän, että se on tosi rasittavaa olla se boss, joka ilmoittaa jopa sen milloin kauppareissun aika on, toisen on vain helppo peesailla perässä, kun mistään ei tarvi itse päättää, kun kaikki määräillään valmiiksi. Se on ärsyttävää.
Mut sun mies voi oppia, kun annat sille mahdollisuuden siihen. Munkin mies oppi, vaikka on paljon vanhempi kuin sinun. Mä jopa joskus nykyään ajattelen, että perkele kun sais sen peesailijan hetkeks takasin ;)

Yhteistyössä