oli puhee miehen kanssa

Status
Viestiketju on suljettu.
Johan se nähtiin ja sinä KOIT SEN ettet pysty erottamaan asiakasta salarakkaasta!
Et siis pysty erottamaan myöskään kaveria ja salarakasta!

Ihan oikeesti et voi olla kaveria sellaisen kanssa jonka kanssa olette ajatelleet vaikka mitä. Ajattele miestäsi.
Pariterapiakin onnistuu paremmin ja saatte suhteen kuntoon kun lopetat sen lapsellisen kaveruusmikäsenytolisuhteen siihen mieheen ja keskityt AVIOMIEHEES ja LAPSIIS!!

Mutta se joka kuoppaa kaivaa se....

mietipä savanna niin päin että jos sun miehelläs kävis tommonen juttu kun sulla nyt, olisitko yhtä ymmärtäväinen? jos vastaus on ei, niin eikö silloin asiat näytä aika selviltä?

ei hitto sentäs miten sulle savanna sais järkeä päähän :headwall: Se on sille toiselle miehellekin helpompi että sä pistät pelin poikki nyt etkä enää halua tavata IKINÄ, ja myös sinulle itselles ja miehellesi. Nyt sun pitää poistaa teidän elämästä ne häiritsevät tekijät jotka pahentaa näitä ongelmia, eli vieraat miehet, kaksplus ym. Ei tänne tarvi raportoida jokaista asiaa, sun elämäsi helpottuu ja sä keskityt paremmin kun jätät nää tälläset taakses. *huoh*

OOT SÄÄ IHAN SANONKO MÄ MIKÄ? Mies antoi anteeksi ja haluaa jatkaa suhdetta.Ja sä AMPAISET TREIFFEILLE.Voi hel...oot aivoton äm...Et tajua yhtään mitään.Jätä ne treffit ja se ukko jo heti paikalla.Kunpa sun ukkos tajuaisi jättää sut kun heti sovinnon myötä menet TAPAA TÄTÄ UKKOA.Ei elämä

älä mene sen toisen miehen luo
paikkasi on miehesi ja lastesi luona.
ajattele nyt järjellä tätä asiaa, et kai halua lastesi saavan tuollaista esimerkkiä elämäänsä??

vielä ehdit saada asiat kuntoon!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:o :o että treffeille kaiken ton jälkeen..en ymmärrä en..

No ulkomaalaisilla on muitakin outoja tapoja kuin moniavioisuus, eiks toi Savanna ole Nigeriasta vai mistä pyllystä se olikaan?

:headwall: :headwall: no ei tosiaan,ottaisitko vaikka asioista selvää..ellei se ole liikaa vaadittu..

satuja ja muita tarinoita...jatkuu huomenna... :whistle:
b010.gif

mä en olisi mennyt tapamaan hänet jos hän ei olisi tulossa tänne,en mä voi niin tehdä että hän tuli ajoi 150kilsa ja nyt mä sanon että hehe,mä en tuu,se oli vitsi,kyllä mä haluan puhua kasvotuksessa ja selittää kaikki ja toivottavasti minun omakin mies on tosissa,no ainakin halua uskoa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
mä en olisi mennyt tapamaan hänet jos hän ei olisi tulossa tänne,en mä voi niin tehdä että hän tuli ajoi 150kilsa ja nyt mä sanon että hehe,mä en tuu,se oli vitsi

kyllä voit. ihan todella.

Järki ei taida nyt asiaa auttaa. Sen vaan sanon, että eroa ensin, ennekuin hyppäät toisen kelkkaan. Ota itsellesi nyt muutama viikko ajatteluaikaa. Irrota ajatukset molemmista miehistä, ja mieti mitä haluat.

HÄN ei halua olla kaveri, eikä ole selityksistäsi kiinnostunut. Kyllä aikuinen mies kestää yhden naisen pakit olette kamoon tuntenut vain 2 viikkoa! Älä ole lapsellinen! Et sinä hänelle mikään taivas ja tähdet ole, mutta LAPSILLESI olet! Mä voisin jopa pelätä, että saisin turpaan jos menisin jotain kaverijuttuja sönköttämään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä