O
Oikeesti
Vieras
Savanna, sinä tiedät itsekin että petät itseäsi noilla "ollaan kavereita" -jutuilla. Et pystyisi kuitenkaan olemaan vain kaveri.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:![]()
että treffeille kaiken ton jälkeen..en ymmärrä en..
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:![]()
No ulkomaalaisilla on muitakin outoja tapoja kuin moniavioisuus, eiks toi Savanna ole Nigeriasta vai mistä pyllystä se olikaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Savanna =) Mikä sä olet horoskoopiltasi?
Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Savanna =) Mikä sä olet horoskoopiltasi?
niin, ja miten mies voi luottaa, jos vaimo juoksee treffeillä?Alkuperäinen kirjoittaja ..:mistä tiedät ettet lankea taas kun näet tämän miehen?
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:![]()
No ulkomaalaisilla on muitakin outoja tapoja kuin moniavioisuus, eiks toi Savanna ole Nigeriasta vai mistä pyllystä se olikaan?
Alkuperäinen kirjoittaja tiimarivihko:Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Savanna =) Mikä sä olet horoskoopiltasi?
Kalat se on !
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mä en olisi mennyt tapamaan hänet jos hän ei olisi tulossa tänne,en mä voi niin tehdä että hän tuli ajoi 150kilsa ja nyt mä sanon että hehe,mä en tuu,se oli vitsi
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Savanna =) Mikä sä olet horoskoopiltasi?
Sama kuin mun sisko eikä mun sisko ole samanlainen sekopää.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Savanna =) Mikä sä olet horoskoopiltasi?
Sama kuin mun sisko eikä mun sisko ole samanlainen sekopää.
no en mäkään kyllä ihan samaan kastiin varmaan mahdu vaik kalat olenkin.