Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Olen aikoinaan kotihoidontuella sairastanut ja hoitanut sairaana omat lapsemme ( näin varmaan useimmat tekee ).Hengissä selvisin.Olihan ne päivät raskaita ja otti voimille.Mulle ei tullut mieleenkään, että oisin pyytänyt sairaslomalappua, jotta mies ois voinut jäädä kotiin hoitaan lapsiamme.
Näin. Meillä kyllä mies taisi jokusen vatsatautin olla kotona, kun minä, taapero ja vauva oksentelimme kilpaa. Mutta hän vaan soitti työnantajalle, selvitti tilanteen ja pyysi palkattoman vapaapäivän. Onneksi se järjetyi![]()
Kyllä, ymmärrän tämän, että olisin voinut vetää päivät läpi vaikka olisikin ollut raskasta, mutta minun nähdäkseni minulla oli oikeus sairaslomaan, ihan niinkuin työssäkäyvilläkin. Saako siitä jonkun mitalin sitten myöhemmin, että on vaan jaksanut painaa sairaana vaikka olisikin oikeus sairaslomaan, vai miksi te haluatte toimia noin?
Mulla ei ole ollut mitään mitallinkiiltoa silmissäKun on flunssa, niin kyllä sitä saa lapset hoidettua samalla. Ei siinä mielestäni sairaslomia tarvita jos ei flunssaa isommasta asiasta ole kyse.
Yritän nyt sanoa, että tämä ei ollut mikään tavallinen flunssa. Eläissäni ei ole flunssa ollut tällainen, ei edes silloin kun on ollut 40 astetta kuumetta. Pelkäsin jo masussa olevan vauvankin puolesta, jos oisin vaan väkisin koittanut jaksaa.
Ok, ymmärrän.Taisin lukea huonosti kirjoituksesi jos tuolla jo aiemmin mainitsit ettei kyse tavallisesta flunssasta :ashamed: