Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöjen äitinä:ajattelen pelkkien poikien vanhemmista, että reppanatTyttöjen vanhemmista ja molempien vanhemmista en ajattele mitään.
Itse olen aina halunnut kolme tyttöä, nyt minulla on kaksi ja kolmatta en enään tohdi tehdä jos tuliskin poika.
Ei pojissa mitään vikaa ole, varmasti rakkaita vanhemmilleen, mutta me ei haluta sellaista ilkeää pahaäänistä räkänokkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöjen äitinä:ajattelen pelkkien poikien vanhemmista, että reppanatTyttöjen vanhemmista ja molempien vanhemmista en ajattele mitään.
Itse olen aina halunnut kolme tyttöä, nyt minulla on kaksi ja kolmatta en enään tohdi tehdä jos tuliskin poika.
Ei pojissa mitään vikaa ole, varmasti rakkaita vanhemmilleen, mutta me ei haluta sellaista ilkeää pahaäänistä räkänokkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:Miksi mua pitäis sääliä? Ja kun meillä on vain poikia, pääsemme helpommalla..??
Miten niin poikien kanssa pääsee helpommalla?
En sanonut, että pääsee helpommalla, vaan että poikia on helpompi käsitellä.![]()
Mulla on tyttö ja kaksi poikaa ja kyllä tuo tyttö on ollut helpoin käsiteltävä....mä uskon, että se on enemmänkin persoonasta kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja jj:Aloittajalla on musta senverran pointtia tossa, että jos alatte miettiä omia tuttavianne joiden sisarukset samaa sukupuolta ja mietitte sitten niiden suhteita ja suhtautumista toiseen sukupuoleen... Olen itse huomannut että poikaperheissä varttuneet miehet suhtautuvat naisiin ihan eritavalla kuin ne joilla on ollut siskoja. Joko sellaisella "madonna" mentaliteetillä eli haluavat pitää tosi korkean käsityksen naisista tai sitten eivät uskalla lähestyä niitä kovin luonnollisesti. Samoin pelkkien siskojen kanssa varttuneet naiset usein odottavat miehiltä ihan uskomattomia asioita... siis odottavat jotain prinssiä jne.
Sitten taas ne pojat joilla ollut siskoja ja toisinpäin, musta niillä on jotenkin järkevämpi ja realistisempi käsitys toisesta sukupuolesta ja suhteista. Siis MUSTA!
Tämäntakia haluaisin itse molempaa sukupuolta lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja y:Yhden tutkimuksen mukaan avio/avoliitot, joissa esikoinen on poika, ovat kestävämpiä pitkällä tähtäimellä. Tämä johtuisi siitä, että miesten ja poikalapsien välillä on läheisempi suhde, kuin miesten ja tyttölapsien. Siis keskimäärin.
Alkuperäinen kirjoittaja y:Yhden tutkimuksen mukaan avio/avoliitot, joissa esikoinen on poika, ovat kestävämpiä pitkällä tähtäimellä. Tämä johtuisi siitä, että miesten ja poikalapsien välillä on läheisempi suhde, kuin miesten ja tyttölapsien. Siis keskimäärin.
Alkuperäinen kirjoittaja FBI:Alkuperäinen kirjoittaja y:Yhden tutkimuksen mukaan avio/avoliitot, joissa esikoinen on poika, ovat kestävämpiä pitkällä tähtäimellä. Tämä johtuisi siitä, että miesten ja poikalapsien välillä on läheisempi suhde, kuin miesten ja tyttölapsien. Siis keskimäärin.
Meillä on isällä ja tyttärellä läheisempi suhde ja näin on sanonut moni muukin tuttuni.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:No en. Mutta meillä tosin onkin vain tyttöjä 3. Enpä edes poikaa kaipaa ja vaikka saisin neljännen, haluaisin taas tytön.
Alkuperäinen kirjoittaja molempia ja vielä poika kiellon päälle:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:No en. Mutta meillä tosin onkin vain tyttöjä 3. Enpä edes poikaa kaipaa ja vaikka saisin neljännen, haluaisin taas tytön.
Niinhän sä sanot koska kaikki jo aiemmin odottanut sitä poikaa. On se noloa ilmoittaa että tyttö taas, kuten jos olisi jo useampi poika. Aivan kaikki toivovat toistakin ja isät ainakin sen yhden pojan.
Menee ne isät sekaisin kun monen pojan jälkeen syntyy tytär mutta toisin päin samoin. Tottahan kaikki lapsiaan rakastavat vaikka tulisi vain yhtä lajia. Ei kukaan mies uskalla vaimolleen sanoa olevansa pettynyt kun taas tyttö, samoin kun ei vaimokaan pojista.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ainut mitä ajattelen jos ajattelen on, että mies ei ainakaan ole sekatyöläinen.
Alkuperäinen kirjoittaja jj:Aloittajalla on musta senverran pointtia tossa, että jos alatte miettiä omia tuttavianne joiden sisarukset samaa sukupuolta ja mietitte sitten niiden suhteita ja suhtautumista toiseen sukupuoleen... Olen itse huomannut että poikaperheissä varttuneet miehet suhtautuvat naisiin ihan eritavalla kuin ne joilla on ollut siskoja. Joko sellaisella "madonna" mentaliteetillä eli haluavat pitää tosi korkean käsityksen naisista tai sitten eivät uskalla lähestyä niitä kovin luonnollisesti. Samoin pelkkien siskojen kanssa varttuneet naiset usein odottavat miehiltä ihan uskomattomia asioita... siis odottavat jotain prinssiä jne.
Sitten taas ne pojat joilla ollut siskoja ja toisinpäin, musta niillä on jotenkin järkevämpi ja realistisempi käsitys toisesta sukupuolesta ja suhteista. Siis MUSTA!
Tämäntakia haluaisin itse molempaa sukupuolta lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja FBI:Alkuperäinen kirjoittaja y:Yhden tutkimuksen mukaan avio/avoliitot, joissa esikoinen on poika, ovat kestävämpiä pitkällä tähtäimellä. Tämä johtuisi siitä, että miesten ja poikalapsien välillä on läheisempi suhde, kuin miesten ja tyttölapsien. Siis keskimäärin.
Meillä on isällä ja tyttärellä läheisempi suhde ja näin on sanonut moni muukin tuttuni.
Meillä on niin, että pojalla ja isällä on läheisempi suhde. Poika syntyi esikoiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:No en. Mutta meillä tosin onkin vain tyttöjä 3. Enpä edes poikaa kaipaa ja vaikka saisin neljännen, haluaisin taas tytön.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:No voihan sääli meitä kun on "vain" yhtäsukupuolta ja vielä niitä poikia :snotty:
Mutta me ollaan kyllä miehen kanssa vertailtu lapsuuksiamme ja oon tullu siihen tulokseen että vaikka pojat on keskimäärin ehkä vilkkaampia niin ne on kuitenkin "rehdimpiä", tuulettavat tunteensa suoraan ja sopivat jutut. Tytöt taasen jää kyräilemään ja ovat "ovelempia" ja "kierompia".