oletko tehnyt jotain extremeä elämässäsi?

  • Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti
Mulle ei tuu muuta niin extremeä mieleen kuin synnytys :xmas:

Noo olen myös laskenut ostoskärryillä semmosen tosi jyrkän mäen alas, samoin tynnyrissä. Ja ajanut polkupyörällä pitkät portaat, seurauksena aivotärähdys ja kamalat ruhjeet.
 
weballergy
Kyllä noita on nuorempana tullu tehtyä :whistle:
Benjihyppy hypätty, liftasin yksin 500 kilsaa meripäiville ilman pennin latia, muutaman päivän katoamistemppuja tein useastikin...
 
Laskeutunut pystysuoraa kalliota(on korkeanpaikankammo), ajoin prätkäkortin, pidin mustekalaa olalla, kurkin Empire State Buildingin ristikon välistä alas alas(se korkeanpaikankammo), ajoin husky-valjakolla (pelkään koiria). Siinä ne mitkä mulle tuli heti mieleen. Kenen mielestä extremeä, kenen ei. =)
 
Oikein nuori ja köyhä opiskelijaäiti ollessani otin yötyön kukkaistyttönä kun en halunut tukia ja muita semmosia nostella... Ja jopa tienasin siinä.

"Kaunis mamma" huokasi joku lapsista työasuani katsellessa joku ilta kauan kauan aikaa sitten.
 
LotL
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Seksi puolitutun/vieraankaa ilman kumia :LOL: eiköhän siin saa adrenaliinin koholle viimeistään seuraavana päivänä :LOL:
Tätä extremeä minäki oon joskus aikoinaan harrastanu :ashamed: Onneksi en saanu seurauksia siitä extremestä!
 
Kaikenlaista pientä hurjaa on aina tullut tehtyä, mutta hurjin ja merkittävin siirto tais olla pikarakastuminen mieheen, alle viikko tapaamisesta muutettiin yhteen, 1kk tuntemisen jälkeen vauvan yrittäminen jne..Ja samalla tiellä edelleen ollaan.. :D :heart:
Muoks: Kaksi yhteistä muksua on ja lisää haaveillaan
 

Yhteistyössä