oletko tehnyt jotain extremeä elämässäsi?

  • Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
olin kerran sellasessa ilotytöille tarkotetussa hotellissa yötä :ashamed: siis en ilotyttöjen kanssa
Kesyä. Minä asuin bordellin yläkerrassa... ;)
höh...no mua pelotti. menin sinne semmosen puolitutun miehen kanssa, kun myöhästyttiin kydeistä, ei tajuttu että se oli SELLANEN paikka. joku yritti tulla sinne huoneeseen monta kertaa yössä. ja portsari maksua antaessa kysyi moneksi tunniksi otetaan huone. mulle iha tarpeeks extremeä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Kaikenlaista pientä hurjaa on aina tullut tehtyä, mutta hurjin ja merkittävin siirto tais olla pikarakastuminen mieheen, alle viikko tapaamisesta muutettiin yhteen, 1kk tuntemisen jälkeen vauvan yrittäminen jne..Ja samalla tiellä edelleen ollaan.. :D :heart:
Muoks: Kaksi yhteistä muksua on ja lisää haaveillaan
meillä on vähän saman tyylinen juttu:
2vko tapaamisesta yhteenmuutto
4 kk tapaamisesta vauvan yritys
7kk kihloihin
1 v naimisiin
1 v yhteinen asuntolaina

ja edelleen yhdessä ollaan :)

 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
höh...no mua pelotti. menin sinne semmosen puolitutun miehen kanssa, kun myöhästyttiin kydeistä, ei tajuttu että se oli SELLANEN paikka. joku yritti tulla sinne huoneeseen monta kertaa yössä. ja portsari maksua antaessa kysyi moneksi tunniksi otetaan huone. mulle iha tarpeeks extremeä.
Short-time, short-time... :D

Olen tässä funtsaillut, missä kaikkialla ja millaisessa seurassa olenkaan pyörinyt ja alan itsekin kallistua siihen käsitykseen, että olen fiktiivinen hahmo... :kieh:
 
harmailen
19-vuotiaana tapasin lontoon yhellä klubilla paaaljon vanhemman miehen, lähdin sen matkaan ja harrastettiin seksiä trafalgar squarella (ilman kumia) *kivittää itteään*

arvatkaas kuinka suopeana aion katsoa omien tyttöjen matkustelua, ei se omena kauas puusta putoa.... parasta ois lentää ainakin seuraavaan puutarhaan hmph!
 
Vieras
Sairastanut anorexian, käyttänyt huumeita, ryypännyt liikaa jo yläasteella, harrastanut niin paljon irtosuhteita, etten itsekään muista jne. Nyt haluan vain rauhallisen elämän.
 
Mites sitten kuka pitää extremenä? Kaipa sekin termi vaatii luokittelua. on tyhmää, jännittävää, idioottimaista, elämyksellistä, tajunnan räjäyttävää extremeilyä. Ja yks pitää hurjana yhtä joka on toiselle arkipäivää. Erilaisia ollaan ja hyvä niin :saint:
 
Onko purjelentokoneella lentäminen extremeä? No sen oon tehnyt.

(myös harrastanut seksiä ilman kondomia ja istunut ralliauton kyydissä) muissa mun tekemissä jutuissa ei kai oo hengenlähtö ollu lähellä.
Ai niin, oon mä hiihtoratsastanutkin, mut siinä katkes vaan käsi :)
 
Joskus nuoruudessa oltiin kaverin kanssa Love Paradessa Berliinissä.Kovista varoitteluista huolimatta eksyttiin yöllä kahdestaan Itä-Berliinin kaduille.Silloin oikeesti pelättiin hulluna kun jotku tyypit vielä lähti seuraamaan meitä autolla.Luojan kiitos siitä selvittiin mm. karkuun juoksemalla.Vieläkin kädet hikoo kun miettii...Mutta oli kyllä NIIN PARAS reissu! :D
 
No tuota...mistä sitä aloittais...Olen antanu miespuoliselle kaverille tukon raha ja laittanu sen taksiin kun kaveri lähti naisiin. Olen odottanu hotellin aulassa porukassa kun yksi porukasta oli maksanu itselleen hetkeksi seuraa. Tyttöbaareissa olen ollu, mut se nyt ei mun mielestä oo kauheen extremeä...
Ajanu autoa Thaimaassa, onko se Extremeä?
Normaaleista extreme lajeista kalliokiipeily ja laitesukellus on jotenkin hallinnassa.
Räystäslautojen lyöminen loppuraskaudesta kuulunee myös extreme-lajeihin, ainakin paikalla olleesta yleisömäärästä päätellen. Firm olis voinu laittaa lipukassan siihen työmaankohdalle suojatielle :kieh:
Onko 16 vuotiaana pois kotoa muuttaminen extremeä? nEi se sillon tuntunu siltä, mutta kai se on, ainakin jos ei kero vanhuksille... :whistle:
 
Benjihyppy nuorempana on varmaan extremeintä, mutta samaan kategoriaan voi laittaa, joskin myös tyhmintä kanssa, voi lisätä sen kun annoin useamman miehen (mua vanhempia) käpälöidä itseäni ja tarkoitus oli mennä pidemmälle. Mut pelasti se kun äijät liian kekkulissa saattaakseen hommaa loppuun. :ashamed:
 
Ajanu pääni kaljuks 2 krt, laskeutunut kalliolta valjailla joku 14m.
Roikkunut ohjissa kiinni pudottuani ponin selästä, se hiekkatie oli kovin vittumainen...
Värikuula sotaa metässä, en extriimeydestä tiiä, mut oli älyttömän kivaa...
Juu ja nusastu on vähän "epäilyttävää" tyyppiä, ehkäisynä käytettiin -mä oon niin nuori, ei mulle mitään voi sattua- tekniikkaa....
 
Olen matkustellut aika monessa sellaisessa paikassa, johon suurin osa tutuistani ei lähtisi kirveelläkään. Itse en ole kokenut reissuja kovin extremeiksi, mutta näköjään aika monille ihmisille ne ovat sellaisia.
 
MEikäläisen extreme-kokemus on ollut se kun uskaltauduin ukon kanssa lintsillä siihen vempeleeseen, joka ampasee halvatun korkeelle. :LOL:

(Meinas oikeesti tulla paskat housuun, sen verran kamalaa oli korkeanpaikankammoselle... :x )
 

Yhteistyössä