oletko tehnyt jotain extremeä elämässäsi?

  • Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti
Njaa...

Muuttanut yhteen turkkilaisen miehen kanssa alle 2 viikon tapailun jälkeen.
Lähtenyt töihin entuudestaan tuntemattomaan maahan, vaikken edes tiennyt työnantajasta mitään.
Irtisanoutunut hyvästä työpaikasta, lahjoittanut omaisuuteni pois ja antanut asuntoni veks, ja lähtenyt Turkkiin mukanani hieman rahaa ja vaatteita. Majoitus oli pariksi ekaksi päiväksi, mutta paluulento varattu vasta 8 kk päähän :). Tämä oli ennen kun olin tutustunut mieheeni, perillä ei siis odottanut kukaan.
Ollut rattijuopon kyydissä useampaan kertaan (sekä autolla että moottoripyörällä, ilman kypärää tietty) nuorena ja hulluna :snotty:
Hengaillut venäläisten ilotyttöjen ja heidän parittajiensa kanssa.
Niin ja seksiä tuntemattoman kanssa kumilla ja ilman on myös tullut aikoinaan harrastettua :| , mitään tauteja en kuitenkaan koskaan saanut.
Asunut avoliitossa kahden miehen kanssa samaan aikaan :ashamed: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Juu, ajanut auton katolleen. :(
Ja juu, mä olen kans ajanu mamutin lunastukseen. Se tosin kierähti takas aloilleen, muta kävi se katollankin. Ei se olu kovin extremeä. Siinä ehti ajatella, että kohta sattuu, ja sitten ihmetellä, kun mihinkään ei satu ja se oli siinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Asunut avoliitossa kahden miehen kanssa samaan aikaan :ashamed: :saint:
En oo yhtään utelias, mutta ihan hiukan tiedonhaluinen, miten tää onaa käytänössä :eek: ??
No toinen oli Suomessa ja toinen Turkissa :snotty: ja minä vuoronperään molemmissa maissa :xmas:
No sit. Mä jo mietin että teillä on kolme huonetta rivissä ja keskimmäinen on sun :saint:
 
lillipii
Oon hypänny laskuvarjolla muutaman kymmenen kertaa......jos se nyt lasketaan extremeksi! Koko elämä kolmen lapsen ja koiranpennun kanssa tuntuu enemmän extremeltä kuin tuo hyppääminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
meen aika usein kauppaan neljän vilkkaan lapsen kanssa


Juu varsinkin neljän nälkäisen ja väsyneen kanssa, kaikenlisäksi he huomaavat irtokarkkien olevan tarjouksessa, joita itse en voi vastustaa. Erittäin exriemeä on valkata neljän väsyneen, kiukkuisen ja nälkäisen lapsen kanssa irtokarkkeja yhteen pussiin, koti-ikävä iski kyllä ennen kassalle pääsyä.
 

Yhteistyössä