Yliajalla en menisi, mutta jos kauppa sulkeutuu kello 21 niin 20:55 voin hyvinkin kipaista hakemassa sen maidon tai jotain muuta pientä, ja suoriutua ulos ennen yhdeksää. Paitsi jos kaupassa on kamala jono eikä tarpeeksi kassoja auki, mutta silloinhan moka ei ole mun...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Monesti menee (niinkuin tänäänkin) yliajalle, porukkaa oli niin etten ehtiny vetää ovea kiinni, joten uutta senkun lappasi sisään. Oven kun saa kiinni, niin ei tarvii enää avata myydäkseen :saint:
Mikä siinä nyt niin vaikeaa on ymmärtää? Jos palkkaa maksetaan 15 minuuttia yli aukioloajan niin en tietenkään napisisi ja näin on mun kavereille kaupassa maksettu. Mutta kun sitä palkkaa maksetaan tasaan asti niin ratkaisin asian niin etten ruokaa enää varttia vaille ruvennut tekemään. Muuten kyllä möin tavaraa tietenkin tasaan asti, siitähän mulle maksettiin.Alkuperäinen kirjoittaja :D:Joo ei meillekään maksettu.. Ja sitä paitsi mä en ymmärrä tota viestiä.. Eka sanot että turhaa napiset, työntekijöille maksetaan ja sitte sanot pistäneesi ruokatiskin aikasemmin kiinni kun ei makseta yliajalta
Maksetaan kyllä, mä viis veissaan siitäkään rahasta, mun koti on kuitenkin niin kiva paikka että tuun tänne mieluusti ajoissa Meillä "ei saa" (kuuluu asiakaspalveluun) lopettaa myyntiä ennen sulkemisaikaa, aina saa tulla kun ovi on auki. Teen myös ruokaa työkseni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Inhoa vapaasti. Kaupan työntekijöille maksetaan yli sen työajan joten turhaan napiset. Itse ratkaisin asian niin että laitoin ruokatiskin varttia vaille kiinni. Kun ei makseta yliajalta en minäkään tasaan asti ruokaa tee
Mä olen aina silloin tällöin tullut tukka putkella töistä kotiin ja koska kaupat olleet jo kiinni, singonnut tuohon meidän lähipizzeriaan. Monasti on ollut jo kokki vetämässä takkia niskaan kotiin lähteäkseen, mutta aina on palannut takaisin paistamaan mulle pitsatAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ja esim. pizzeriassa; jos ovessa lukee että tilausten vastaanotto lopetetaan kello 21:30 niin voin tilata kello 21:25 mutten enää kello 21:32.
Voi voi, Vaihda työtä, niin minäkin tein.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Maksetaan kyllä, mä viis veissaan siitäkään rahasta, mun koti on kuitenkin niin kiva paikka että tuun tänne mieluusti ajoissa Meillä "ei saa" (kuuluu asiakaspalveluun) lopettaa myyntiä ennen sulkemisaikaa, aina saa tulla kun ovi on auki. Teen myös ruokaa työkseni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Inhoa vapaasti. Kaupan työntekijöille maksetaan yli sen työajan joten turhaan napiset. Itse ratkaisin asian niin että laitoin ruokatiskin varttia vaille kiinni. Kun ei makseta yliajalta en minäkään tasaan asti ruokaa tee
Se on samaa mieltä mun kanssa :saint: I :heart: my BossAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen viimehetken asiakas mutta ostokset on aina maksettu ennen sulkemisaikaa. Valita työnantajalles.
Mä en olisi palannut tekemään ruokaa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen aina silloin tällöin tullut tukka putkella töistä kotiin ja koska kaupat olleet jo kiinni, singonnut tuohon meidän lähipizzeriaan. Monasti on ollut jo kokki vetämässä takkia niskaan kotiin lähteäkseen, mutta aina on palannut takaisin paistamaan mulle pitsat
Työnalla on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi voi, Vaihda työtä, niin minäkin tein.
Turkkilainen pizzakokki kenties?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen aina silloin tällöin tullut tukka putkella töistä kotiin ja koska kaupat olleet jo kiinni, singonnut tuohon meidän lähipizzeriaan. Monasti on ollut jo kokki vetämässä takkia niskaan kotiin lähteäkseen, mutta aina on palannut takaisin paistamaan mulle pitsat
Et varmaankaan, mutta tuon paikallisen kokki palaa Taidan olla ainoa asiakas ko ravintolassa, joka pistää sen ravintolan ruokiin yli 300 euroa joka kuukausi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en olisi palannut tekemään ruokaa.
Pakistanilainen.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Turkkilainen pizzakokki kenties?
Melkein sama asia :xmas: ja niissä paikoissa kyllä yleensä saa palvelua vaikka putiikki olisi jo melkein kiinni, jos uuni vaan on yhä lämmin.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Pakistanilainen.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Turkkilainen pizzakokki kenties?
Totta Ne tekee mulle myös ruokia, jotka ei ole ollenkaan niiden listalla. Esikoinen kun on kasvissyöjä, niin pyynnöstäni ne tekee aina jotain intialaista kasvisruokaa tytölle, vaikka siis intialaiset kasvisruuat eivät ole ravintolan listalla.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Melkein sama asia :xmas: ja niissä paikoissa kyllä yleensä saa palvelua vaikka putiikki olisi jo melkein kiinni, jos uuni vaan on yhä lämmin.
Todennäköisesti sillä ei suomalainen tuota tekisi. Suomalaiselle asiakaspalvelu on tuskaa ja asiakas paskaa, vaikka saisi siitä leipänsä.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Turkkilainen pizzakokki kenties?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen aina silloin tällöin tullut tukka putkella töistä kotiin ja koska kaupat olleet jo kiinni, singonnut tuohon meidän lähipizzeriaan. Monasti on ollut jo kokki vetämässä takkia niskaan kotiin lähteäkseen, mutta aina on palannut takaisin paistamaan mulle pitsat
Syötkö sä muuta kuin ulkona?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Et varmaankaan, mutta tuon paikallisen kokki palaa Taidan olla ainoa asiakas ko ravintolassa, joka pistää sen ravintolan ruokiin yli 300 euroa joka kuukausi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en olisi palannut tekemään ruokaa.
Ei sen tarvii noinkaan olla mutta mä olen pahimmillaan ollut palkattomana yli tunnin näiden viimeisten asiakkaiden takia ja sitten tuli stoppi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Todennäköisesti sillä ei suomalainen tuota tekisi. Suomalaiselle asiakaspalvelu on tuskaa ja asiakas paskaa, vaikka saisi siitä leipänsä.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Turkkilainen pizzakokki kenties?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen aina silloin tällöin tullut tukka putkella töistä kotiin ja koska kaupat olleet jo kiinni, singonnut tuohon meidän lähipizzeriaan. Monasti on ollut jo kokki vetämässä takkia niskaan kotiin lähteäkseen, mutta aina on palannut takaisin paistamaan mulle pitsat
Meinaat, että alan kesken työpäivän laittamaan itselleni ruokaa? Aika moni suomalainen syö lounasaikaan jossain muualla kuin kotona tai omia eväitä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Syötkö sä muuta kuin ulkona?
Eipä ole yrittäjillä vaihtoehtoa
No ajattelin vaan kun sanoit että työpäivän jälkeen olet juossut ja vielä pizzapaikkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meinaat, että alan kesken työpäivän laittamaan itselleni ruokaa? Aika moni suomalainen syö lounasaikaan jossain muualla kuin kotona tai omia eväitä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Syötkö sä muuta kuin ulkona?
Eipä ole yrittäjillä vaihtoehtoa