Oletko ollut opetuspotilaana?

olen ollut. gynetarkastuksessa, synnytyksessä, lapseni oli teho osastolla jolloin myös opiskelijat seurasivat hänen tilaansa, samoin neuvolassa opiskelija on tehnyt lapselleni sen ikävuositarkastuksen oikean neuvolatädin ohjeistuksella ja ultrassakin on ollut opiskelija mukana

Juu, kun ensimmäinen raskaus meni kesken niin joku opiskelija teki ultrauksen sillä sisäsauvalla. Olipa tosi hupaisaa olla ronkittavana... :o :|

Muksuna olin esimerkkitapauksena tms. Reumasäätiön sairaalassa, muistan kun takahuoneessa katottiin Viisikkoa videolta muiden tapausten kanssa ja ooteltiin vuoroamme ja sit istuttiin pritsillä luentosalin lavalla ja meistä puhuttiin. Se oli hupaisaa =)

Niinjuu, ja verikokeen on ottanu harjottelija muutaman kerran ja sit on näitä vierestäseuraajia ja kuuntelijoita ollu. Ne ei mua häiritse.

eihän terveydenhoitaja ole "vaan" terveydenhoitaja. kätilö ja terveydenhoitaja ovat molemmat sairaanhoitajia ja käyneet yhtä pitkän, nelivuotisen koulun.

"pelkkä"sairaanhoitaja käy kolme ja puolivuotta. terveydenhoitajalla ja kätilöllä siis puoli vuotta enemmän koulutusta.

Opiskelija on ollut seuraamassa tilannetta, mutta ei mukana itse tutkimuksissa (niin omassa gynetarkastuksessa, kuin lapsen neuvolassa yms. )
Ja kyllä mä antaisin opetella toimenpiteenkin, jossainhan niitten on opittava, ja miten lohdullista onkaan ollut olla konkeneen hoitajan/lääkärin käsittelyssä...
Onhan siinä aina kokeneempi kaverina, jos alkaa satttua ...

Yhteistyössä