Oletko kotiäiti, opiskelija vaiko töissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
Olisi mielenkiintoista tietää, miten tässä asiassa jakaudutaan.

Ja sitten voisi vähän kertoa, kuinka kauan olet asemassasi ollut. Ja kotiäidit, kauanko ajattelit vielä kotona olla?

Itse ollut kotiäitinä esikoisen syntymästä, eli 4v 7kk. Vuoden tai pari aion vielä olla kotona, riippuen siitä, vaikuttavatko kaksoset (nyt 1v 2kk) olevan valmiita päiväkotiin.

Kotiäiti viikon vielä.
Olen ollut kotona 9kk, töissä olin ennen sitä sekä opiskelin .Valmistuin tasan vuosi sitten.

ViikinkiHelga: Näettekö ikinä toisianne? Tuli vaan mieleen kun ite teen vuoroa kans sit ja viimeks tuntu ettei nähä paljoa kun mies päivätöissä!

Kaikkea tuota: Kotiäiti, joka tekee töitä välillä ja toivottavasti pääsee aloittamaan opiskelun syksyllä (mutta pysyy silti kotiäitinä).
-opiskelija oon ollu kymmenisen vuotta (kirjoilla)
- töissä vakituisesti 2003 lähtien, mammalomien välillä kerkesin oleen hetken töissä; mut on mulla pari muutakin työtä, joita hoitelen tässä kotiäitiyden ohella, tuosta vakityöstä oon hoitovapaalla
- kotona oon ollu viime heinäkuusta lähtien, eli kohta vuoden

...että ota siitä sitten selvää :whistle:

Kotiäiti olen.
Kotiäitinä olen ollut kohta 6-vuotta.
13.6.2008 tulee 6-vuotta täyteen kun olen ollut kotiäitinä.
Olen kotona siihen asti kun kuopus täyttää 3-vuotta eli vielä 1v5kk.
Sitten lähden opiskelemaan.

Kotiäitinä on oltu tässä jo joku puoli vuotta. vuoden lopulla alan hakea töihin. Tässä mammalomalla oon ollut neljänä päivänä töissä. Silloin tällöin siis jotain muuta kuin vaipanvaihtoa ja vaunuilua :)

Kotiäiti joka tekee jatkotutkimusta (=opiskelee) ja allekirjoitti just työsopimuksen. :D
Kotona olen ollut reilun vuoden. Töihin menen elokuussa kun koulut alkaa. Tutkimusta teen töiden ohella.

Yhteistyössä