Oletko kotiäiti, opiskelija vaiko töissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mää oon kait noita kaikkia. :D

tyttöä oon 4 vuotta hoitanu kotona, mutta samalla teen töitä (vaihtelavasti noin 20-30h viikossa, osan kotoota käsin) ja tyttö hoitavat iso( ja isoiso)vanhemmat. Avoimessa ylipoistossa myös opintoja.

samaa rataa aattelin jatkaa vielä parisen vuotta. Sitten ois mahdollisesti tarkoitus hakeutua koulutukseen toiselle paikkakunnalle, jollon siis tulisi minusta tulisi päätoiminen opiskelija. :)

Kotiäiti.
Olen ollut kotona puolitoista vuotta ja olen vielä määrittelemättömän ajan. Tällä hetkellä tuntuu mieluisalta olla sinne muksujen eskari-ikään asti, eli ainakin 6v vielä.. Mieli voi toki muuttua.

Opiskelija olen ollut nyt syksyllä 2vuotta.
Vaikka amiksessa vasta vuoden.
(Sitä ennen olin vuoden koulutuksessa).
Kotiäitinä olin virallisesti kolme vuotta, vaikka lapsi menikin jo 1-vuotiaana osa-aikaseen hoitoon.

Töissä ollut enempi ja vähempi vuodesta 2004 asti.. Siihen mahtuu lyhyempiä ja pidempiä sijaisuuksia, keikkailua, puolikkaan listan tekoa sekä kokonaista työaikaa.. Nyt olen ollut samaisessa duunipaikassa puolitoista vuotta. Sitä ennen yhdistin kotiäitiyden ja opiskelun sillä sain tyttöni kesken opintojen. Ennen lasta olin kokopäivätoiminen opiskelija.

Opiskelija. Olen opiskeleva yh-äiti. Teen aina välillä töitä opiskelun ohessa lukuvuoden aikanakin. Alalla paljon erilaista työtä, joku sopii kotona tehtäväksi, toinen on projektiluontoinen jne. Olin aikanaan lasten kanssa kotonakin, päivähoidossa lapset aloittivat verrattain vanhoina, esikoinen oli yli 4v ja kuopus paria kk vaille 3v. Olin kuitenkin ehtinyt jo noina kotivuosina opiskella itselleni alemman tutkinnon.

Olen aina ollut hyvä keskittymään, nopea oppimaan. Lasten kanssa kotona olin ja elin heille, mutta heidän nukkuessaan opiskelin. Uraputki on hyvin auki, esikoiseni lähtee syksyllä kouluun.

Olen kosmetologiyrittäjä ja valmistuin juuri opinnoistani koulutetuksi hierojaksi. Kotiäitiys alkaa heinäkuussa taas :) Mutta kiinnostusta olisi siinä samalla hieman opiskella venäjää ja kerrata mahdollisesti kerrata muita kieliä, saksaa, ruotsia ja englantia. No se jää nähtäväksi miten sitä jaksaa keskittyä. Tarkoitus on jatkaa töitä äitiysloman jälkeen, vaikkakin harmittaahan se niin pienenä laittaa taas hoitoon, mutta tottuuhan siihen. Ehkäpä teen aluksi jotenkin iltaa ja v.loppua että ei tarviaisi vielä hoitoon, saa nähdä.

Mä olen ollut kotiäitinä siitä asti kun poika syntyi joulukuussa 2006..opiskelun olen aloittanut 2005, pidin äitiyslomaa koulusta 2006-2007..eli jatkoin syksyllä 2007...ja töitä olen tehnyt joulukuusta 2007 satunnaisesti..Nytkin menen kesäksi töihin, poika ei mene vielä hoitoon.
Kotona aion olla ainakin kevääseen 2010, silloin valmistun ja toinen lapsi on 1,5v..
Ellei sitten tule lisää lapsia...

En mikään noista. Tässä tilanteessa ollu jo puoli vuotta. Sitä ennen olin vuoden verran opiskelija, jota ennen olin jälleen puoli vuotta vaan kotona. Tätä kotona oloa jatkuu vielä ainaki 2kk. Kotiäidiksi haluaisin - piiiitkäksi aikaa.

Yhteistyössä