Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Olisi mielenkiintoista tietää, miten tässä asiassa jakaudutaan.
Ja sitten voisi vähän kertoa, kuinka kauan olet asemassasi ollut. Ja kotiäidit, kauanko ajattelit vielä kotona olla?
Itse ollut kotiäitinä esikoisen syntymästä, eli 4v 7kk. Vuoden tai pari aion vielä olla kotona, riippuen siitä, vaikuttavatko kaksoset (nyt 1v 2kk) olevan valmiita päiväkotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Voi kauhee, onko ap sun kaksoset jo noin isoja.![]()
Kylläpä aika rientää.
Minä oon opiskelija, valmistun työttömäksi ens viikolla.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Voi kauhee, onko ap sun kaksoset jo noin isoja.![]()
Kylläpä aika rientää.
Minä oon opiskelija, valmistun työttömäksi ens viikolla.
Minkä alan työttömäks?
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:(Minä oon opiskelija, valmistun työttömäksi ens viikolla. Jos nyt jotakuta tällasen lapsettoman elämäntilanne yhtään kiinnostaa.)
Onko taustalla jokin onneton tapahtuma? Tuulimuna, keskenmeno tai muu?
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:(Minä oon opiskelija, valmistun työttömäksi ens viikolla. Jos nyt jotakuta tällasen lapsettoman elämäntilanne yhtään kiinnostaa.)
Onko taustalla jokin onneton tapahtuma? Tuulimuna, keskenmeno tai muu?
Luojan kiitos ei ole ihan noin onnetonta tapahtumaa. Mutta lasta ei ole, kyllähän siinä on onnettomuutta kerrakseen, uskoisin.
Otan osaa. Toivoisin kuitenkin, että asennoituisit asiaan vakavasti ja pohtisitte miehesi kanssa vaihtoehtoja, sillä niitä kyllä on. Olen havainnut palstakirjoituksistasi jonkinlaista hm, miten sen sanoisi, ehkä sellaista kielteisyyttä ja ilmeisesti voisin otaksua, että se johtuu siitä, ettei teillä tällä hetkellä ole lasta.