Oletko kotiäiti, opiskelija vaiko töissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Työssä käyvä äiti, tosin nyt kuopuksen jälkeen olen osittaisella hoitovapaalla, eli yhden päivän viikosta olen kotiäiti :)

Kolmen ekan lapsen jälkeen opiskelin opinnot loppuun ja sain kokemusta työrintamalta. Nelosen äippäloman jälkeen sain vakipaikan, viitosen äippäloman jälkeen vaihdoin työpaikkaa toiseen firmaan, vakipaikkaan taas. Sieltä jäin sitten kuudennen äippälomalle ja nyt sitten olen taas työelämässä :) Ja näin nyt taitaa jatkua sitten hamaan tappiin asti...

poika syntyi 2006 kesällä, sitä ennen olin 2vuotta töissä, viime kesän töissä, syksyllä alkoi koulu.Nyt ekaa kertaa 9 vuoteen kesä lomaa!Syksyllä jatkuu koulu taas.sillon hoidettavaksi syntyy toinen lapsi :)
Eli kotiäiti/opiskelija, koulu ilta- ja etäopiskelua.

Syksyllä tulee 14 vuotta siitä, kun viimeisin hoitovapaa löppui. Töissä olen ollut sen jälkeen ja työn ohessa opiskellut itselleni toisen ammatin. Aion kyllä lopettaa työnteon heti, kun keksin jonkun muun tavan rahoittaa elämiseni.

Tällä hetkellä olen kotiäiti ja kotiäiti vuosia takana vajaa 4 vuotta. kotona olen vielä n. vuoden tai kaksi. meilläpäin lapset pääsee (jos lykky käy ja saa paikan) lastentarhaan 3-v. Eli odottelen, että tuo kuopus tulee 3-v. Sen jälkeen ois kiva alottaa taas työt, mutta ensin puoli päivää/viikkoa.

Kaksi vuotta olen ollut nyt kotiäitinä. Tai pari viikkoa sitten alkoi uusi äitiysloma niin en tiedä mikä mun nimike nyt tällä hetkellä sitten on...Olenko nyt sitten taas "äitiyslomalainen" 10kk...Äitiysloman jälkeen ajattelin sitten taas pari vuotta olla kotiäitinä (ehkä viikonloppu sijaisuuksia teen lisäksi). Sitten olisin töihin menossa, kun lapset n. 4.v ja 2.v

Yhteistyössä