oletko joskus ollut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
niin väsynnyt ettet ole jaksannut nousta aamulla sängystä ylös?meillä nuorin heräilee monta kertaa yössä ja tänä aamuna oli niin että en vain jaksannut nousta kun mies oli lähdössä töihin.mies soitti töihin että jää täksi päiväksi kotio hoitamaan lapsia.onneksi oli ylitöitä säästössä.antoi minun nukkua yhteen asti ja on tehnyt ruokaa ja lähtennyt lasten kanssa puistoon.

:heart: Olipa ihanasti tehty.

En tiedä olenko ollut niin väsynyt, ei kait kun on ollu pakko vaan nousta vaik mikä olis. Mun mies ei ikuna jättäs menemättä töihin vaikka olisin kuin sairas tai väsyny. Meillä neiti 2,5v heräilee edelleen öisin ja minä nousen yöllä ja käyn töissä. Mun mies ei ole kovin empaattinen mua kohtaan, lapsia kohtaan kyllä onneksi.

Niin tuttua, 1½ vuoden takaa. :hug: Sympatiat sulle. Meillä kanssa kuopus heräili ainakin miljoona kertaa yössä ja mun unirytmi oli ihan sekaisin vielä vuoden sen jälkeen, kun ipana oppi nukkumaan yönsä kunnolla. Nyt olen nukkunut puoli vuotta hyvin. Jotta kyllä se siitä. Meillä isi opetti poikansa nukkumaan 10 kk iässä. Minä muutin siksi aikaa yläkertaan yksin nukkumaan, ettei vauva haistanut maitoa. Mutta kyllä muistan sen fiiliksen, kun aamulla ei jaksanut kuin itkeä väsymystä. Onneksi mies ymmärsi ja jäi myös välillä pois töistä ja perui jopa kerran työmatkankin minun takiani. (Tai ehkä lasten?) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Sun mies on aarre!

niinhän tuo on.juteltiin tuossa aiemmin että jos saadaan siskoni hoitamaan noita lapsia joku viikonloppu niin lähdetään kahdestaan jonnekin.ei olla kolmeen vuoteen oltu kahdestaan missään.

Yhteistyössä