Olenko oikeutettu onneen?

  • Viestiketjun aloittaja Kari42
  • Ensimmäinen viesti
Taas tää Kari!
Mikä tätä Karinkörilästä mahtaa jurppia. Se kun kirjottelee joka toiselle palstalle näitä iänikuisia antifeministiprovojaan. Vilkaiskaapa tuonne ulkosuomalaispalstalle joskus. No siis naiset ja ulkkikset jurppii sitä nyt yleensä, mutta minkähän takia.

Sanoisinpa että kariparka taisi yllättää joskus oman pikkurouvansa (oho, melkein kirjoitin pukkirouvansa) naapurin Pedron kanssa heinäladosta. Eikä ole miesressu toipunut vieläkään. Terapian sijasta se vedättää hyväuskosia täällä elleissä päivät pitkät.

Kari, Kari, Kari .....huoh....... mitä ihmettä me siun kanssa tehdään.
 
Naurettavaa
No mitä hitsiä täällä sitten kyselet? Eka kysyy että olenko oikeutettu ja sit kun saa vastauksia, kertoo että ei kuulu muille! No mä voin sanoa, että en siedä tollasta käytöstä!

Kysy itteltäs niin saat mieluisat vastaukset!!

Toi ""pikkurouva"" ja ""pikkuäiti"" kuulostaa huonolta por... leffalta. Tää ei kyllä varmaan ole kyllä ihan tosijuttu...

Hahhah...

Jos teet ihan oikein ja olet mielestäsi ihan hyvä aviomies niin mikset kertoisi vaimollesi? Kyllä hän varmasti ymmärtää ja haluaa, että olet onnellinen...?

Hahhah...
 
Tosijuttuja kiitos
Ja sinä 15 v? Ei kai kukaan 42 vuotias kirjoita provoja.

No yhtä tyhmä olet kun olisi tuo mielikuvituksellinen Kari42. Pikku rouvineen... Eikö todellakaan ole muuta tekemistä kun huijata ihmisiä ja naureskella kun menevät lankaan?

No se hyvä puoli tässä on, että kaikki saavat huokaista helpotuksesta, ettei tuollaista hirviötä ole olemassa! Eikä sitä vaimo parkaa. (tai joku samantapainen kyllä voi olla...)

Tai sitten se ei ollut provo, et vain kestänyt enää kritiikkiä...
 
nuppu
elät VALHEESSA... siinä sinulle tarpeeksi kärsimystä (kärsit, koska tänne kirjoittelet). Jatka elämääsi ja nauti siitä, jotta jaksat kantaa kärsimyksesi ja valheesi. Voimia sinulle ja onnea perheellesi - vilpittömästi. Kaikkea ei voi saada, kuten itsekin totesit. Olet kuitenkin hyvä ja vastuullinen ihminen, kaikesta huolimatta.



 
Tosi juttuja kiitos!
Ja pah! Niinkö sinä todella tästä päättelet? Kirjoitappa seuraavan kerran naisena? Minä en todellakaan hyväksy tuollaista oli kyse naisesta tai miehestä!! Yhtä sika olisi.

Oliko osa kuitenkin totta? Haet jotain hyväksyntää? Että kun naisetkin kerta pettää ja elää siivellä ja se on hyväksyttyä niin miksei sitten miehetkin sais...?

Mee muualle huijari!
 
Tosi juttuja kiitos!
Älä viitsi! Voin aivan rehellisesti sanoa, että en ole pettänyt enkä ajatellut pettäväni miestäni. Toivon mukaan hänkään ei petä. Silti kirjoituksesi ja huijauksesi ärsytti! Ja ärsyttää varmaan muitakin.

Ja minulla ei ole mitään sitä vastaan vaikka joku olisi ""elättinä"", jos pelisäännöt on molemmilla selvillä ja niitä noudatetaan. Jos joku haluaa maksaa niin mikäs siinä? Meillä toistaiseksi ollaan kaikki maksettu puoliksi. Ja jos olen jonkin aikaa äitiys- ja hoitovapaalla niin tottakai silloin miehen on pakko raottaa kukkaroansa enemmän. Voihan hänkin toki jäädä kotiin? Ja jos toinen hoitaa lapsen ja kodin niin eiköhän se ole 50/50. Ja en ole mikään tuhlari.

Kyllä nyt yleistät ja pahasti! Montako naista tunnet? Taitaa olla jotain pahoja kokemuksia naisista! Samanlailla pettäjiä ja pettämisen hyväksyjiä löytyy molemmista sukupuolista ja niitä jotka ei petä eikä hyväksy.

Aika harva taitaa kirjoituksestasi itsensä löytää... Toivon mukaan.

Onko sulla kaikki ihan hyvin...?
 
Tosijuttuja kiitos
Joku oikeasti saattoi sääliä sitä vaimo ressua ja tulla paha mieli. Ja kun tälläistä oikeasti tapahtuu! On niitä kaikennäköisiä tunteettomia, hyväksikäyttäjiä jotka ajattelee vaan omaa napaa ja mielihyvää. Ja tekee vielä mielestään oikein.

Ja viet vielä ihmisten aikaa! Moni haluaa kommentoida tosi juttuja.

Joo mutta se siitä, pisti vaan vihaksi. Mieti tosissasi onko sulla kaikki ok. Ja toivon mukaan tapaat mukavan naisen ja muutut itsekin.
 
nuppu
sinulle ""tosijuttuja kiitos"",

sen enempää mielipiteitäsi kommetoimatta (ovat ihan ok). Sanon vaan sinulle, että tiedän tuollaisen tapauksen tosielämästä, mistä ap kirjoittaa. Elämä on joskus hyvin monimutkaista ja siksi en arvostele aptä. Et ehkä ymmärrä, mistä voi olla kysymys ja siksi en moitikaan näkemyksiäsi.

Joskus vaan ihminen olosuhteiden pakosta, muita ajatelleessaan, joutuu itse uhrautumaan ja siksi yrittää etsiä hieman ""lohtua"" elämäänsä. Se on mielestäni hyvin arvostettavaa, koska tarkoitusperät ovat kuitenkin rakastavat. On vaikea tyydyttää omia tarpeitaan ,jos uhrautuu lähimmäisten takia. Silloin tuntuu, että oma elämä jää elämättä, kun lähimmäisiään rakastaa eikä halua heitä hyljätä.

On vaikea olla ""pyhimys"" näissä tapauksissa, koska on kuitenkin seksuaalinen ihminen. Seksuaalisuus vaan ei aina kohtaa, mutta se ei ole syy jättää/hylätä rakkaitaan, lähimmäisiään. Tiedän siis, mistä ap puhut - olen sen itse kokenut.

Voimia siis sinulle ja perheellesi.
 
nuppu
ps vaikka oliskin provo niin tosielämässä olen näitä asioita nähnyt. Se on mielestäni tosi rakkautta, kun asiat selviävät ja jatketaan totuuden pohjalta elämässä.

Hyvää kesää kaikille! :)
 
nuppu
siis uhrautuminen on arvostettavaa tässä itsekkyyden, omaneduntavoittelemisen rahamaailmassa, jossa perheet hajoaa ja lapset kärsii!!! Paneskeleminen omassa ja vaimon sängyssä ei ole siis arvostettavaa. Siitä olen jyrkästi eri mieltä apn kanssa - toivottavasti oli provo!

 
Selvä peli
Kari42. Jos olisit vain todennut että asutte isossa omakotitalossa niin ehkäpä ok., mutta tuo ""isossa kauniissa"" on jo paljastavaa. Sinä runoilet omiasi. Lapsia ei myös enää pitkiin aikoihin ole viety tarhaan vaan päiväkotiin.
Jatka vaan päiväuniasi.
 
Tosijuttuja kiitos
Niin ""Kari42"" ainakin itse väittää, että oli provo. Keksitty juttu.

Hän voisi kertoa missä on sellainen kirjoitus missä nainen on kertonut samantapaisen jutun ja naisilta on löytynyt ymmärrystä eli päinvastoin kun nyt. Karihan väittää, että jos nainen pettää miestä naiset pitää sitä hyväksyttävänä ja jos mies pettää he eivät hyväksy. Mihin Kari perustaa tämän väitöksensä?

Ja Kari tarkoituksella teki tästä mielikuvitus-miehestä ärsyttävän? Ei ollut ns. tavallinen oikeasti naapuriin rakastunut mies. Vaan mies joka haki vaan seksiä ja käytti ""rakastamastaan"" naisesta vielä nimitystä naapurin ""pikkuäiti"" vai ""pikkurouva"" tai ""pikkuvaimo"" vai mikä se oli? Kuten joku kirjoitti, ihan kuin Reginan kirjoituksista... Jotain päiväunelmointia...
 

Yhteistyössä