Olenko oikeutettu onneen?

  • Viestiketjun aloittaja Kari42
  • Ensimmäinen viesti
Miestään rakastava
Niin mutta miksi on tyytyväinen? Siksi kun ei ehkä tiedä ajatuksistasi ja teoistasi! Avioliittonne ja vaimosi tunteet perustuu valheeseen.

Yöks, äklöttää nuo kirjoituksesi. ""Suloista pikkurouvaa""... Just joo...

Mene nyt ukko töihin niin et tarvitse vaimoasi taloudellisesti!! Kohta et enää saa töitä kun olet ollut pitkään pois työelämästä. Vaimosi siis haluaa paiskia töitä? Ja tehdä pitkää päivää? Oletko koskaan kysynyt mitä mieltä hän olisi, jos menisit töihin? Kieltäisikö hän? Ja sanoisi, että on tyytyväisempi näin?

Toivottavasti en törmää koskaan tuollaiseen mieheen! Minä ainakin haluaisin, että mies kertoo mulle totuuden niin saisin sen limaniljaskan äkkiä pois elämästäni!
 
x
"" vaimolla ei ole toista miestä, koska ei ole illalla myöhään ja työ töitä kotiinkin"".jotain siihen suuntaaan tuolla kerroit....
Jönsas! mikä vinkki ja todiste ettei ole vieraita,
ja on uupunut illalla viriilin miehen vieressä...

Mutta hyvä juttu, että lapset tulee hoidettua -ihan tosissaan.
tosin, kumma, ettei ne olekaan Sinun.
Taitaa tulla tosi kova liksa siitä lapsenhoidosta - paljon enemmän kuin meikäläinen pystyisi maksamaan.
Toivottavasti eläturvapuolikin on kunnossa.
 
Miestään rakastava
Et elä siivellä, jos hoidat lapsia kotona ja teet kotityöt. Mutta jos olet vain sen takia vaimosi kanssa, että taloutesi on turvattu niin olet siipeilijä. Entä jos teillä ei olisi lapsia, jättäisitkö vaimon? Eikä vaimon rahat kiinnostaisi?

Kaikilla kotiäideillä ja isillä ei suinkaan ole salarakasta!! Ja Pakottiko vaimosi sinut koti-isäksi ja kuivaan kotielämään? Jos se on niin kuivaa niin kerro vaimollesi, että haluat töihin! Se että vaimo pitää rahapuolen kunnossa ei riitä vaan sinulla on vielä mielestäsi oikeus salasuhteeseen! Sen verran pitäs vaimon olla kiitollinen työpanoksestasi... että sellasen ilon sulle suo.

Ja mitä sitten kun lapset on isoja?

Vaikka olisit nainen olisin samaa mieltä käytöksestäsi! Että se on väärin. En ole feministi!

Toivottavasti et ole tosissasi vaan tämä on jotain huonoa pilaa...
 
Kari42
Vaimoni on onnellinen, en ole satuttanut häntä mitenkään. Se mitä ei tiedä, ei voi satuttaa. Olen kysynyt vaimoltani haluaako hän, että minä mene töihin. Mutta hänen mielestä tämä asettelu on sopiva. Olemme joskus ennen suhdettani naapurin rouvaan, jutelleet erosta että mitä tulisi tapahtumaan. Olemme sopineet, että minä saisin pitää lapset, koska olen heidät kasvattanut ja hoitanut. Eihän vaimoni ole paljoa heidän kanssa ennättänyt olemaan. Vaimoni tietää, että olen hyvä isä ja aviomies. Enkä todellakaan aio kertoa hänelle tästä naapurin pikkuäidistä. Meillä on oikeus onneen ja yhdessäoloon. Sitä ei tarvitse ulkopuolisten tietää eikä sietää.
 
Vaimo
Kaikki sinun kirjoituksesi Kari42 kuulostavat siltä kuin hakisit täältä jotain hyväksyntää elämäntyylillesi. Hoet että sinulla on mielestäsi OIKEUS onneen, joten naapurin akan kanssa paneskelu on siis oikeutettua. Entä vaimosi onni, lapsiesi onni, naapurin miehen onni ja naapurin lasten onni. Kaikkien heidän onni pohjautuu valheelle ja totuuden tullessa ilmi teidän kaikkien lapsien onni on se joka tuhoutuu. Lapset tulevat olemaan lopulta ne jotka kärsivät eniten. MInkälainen isä sinä olet heille? Minkälaisen tulevaisuuden sinä luot heille jos petollisuutesi paljastuu vaimollesi? Nykymaailmassa ne ovat juuri lapsia jotka kärsivät siitä kun vanhemmat elävät vain omaa napaansa tuijottaen eivätkä ajattele lapsiaan. Itse tiedän jopa yhden viisivuotiaan lapsen joka yritti tehdä itsemurhan, koska oli mennyt sekaisin vanhempien erosta ja kaikesta siihen liittyvästä. Olen myös kohdannut monia muita kohtaloita lasten parissa juuri liittyen näihin aikuisten pettämisiin, eroihin ja uusioperheisiin.
Kasva Kari42 aikuiseksi ja ota vastuu lapsistasi!!!!! Sen vaan toivon että jos et osaa lopettaa suhdettasi ja jäät kiinni, niin toivottavasti menetät kaiken.
 
oikeutettu sanomaan
Ihminen, jolla on huono omatunto tulee sairaaksi. Se ikävä kyllä vaikuttaa koko tunne-elämään ja persoonalisuuteen pitemmän päälle.
Avioliittosi on jo pilalla ja sinä teet siinä vielä pahemman. Nainen yleensä vaistoaa tällaiset asiat (vaimosi varmasti jo sisimmässään tietää).
Ei hyvältä näytä!
Ne oikeudet, joita itsellesi asetat, ovat ikävä kyllä meidän kaikkien oikeuksia. Myös vaimollasi on oikeus onneen, rakkauteen, hellyyteen ja hyvään seksiin.
 
hmm
Kari42, se että sivuutit täysin kommenttini taitaa kertoa että olin oikeassa. Yleensä ihmiset eivät voi hyväksyä totuutta kun se heille sanotaan. Mieti tarkkaan miksi näin on päässyt käymään? Missä vaiheessa huomasit että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella? Vai onko se vain hieman tuoreempaa..?
 
Joo
Taitaa olla Karilla kesälomalla vähän tylsää ja kirjoittelee tänne tarinoita, kun Regina ei heti julkaise... Jösses. jos tuollainen mies oikeasti olisi olemassa, ei yksikään pikkurouva edes vilkaisisi häneen, ellei nyt pikkurouva ihan bimbo olisi.
 
miten
on mahdollista, että rakastelette kotonasi, kun kerran hoidat lapsiasi. Ton ikäiset lapset olisit jo naapurin-tädin vierailun vaimollesi kertoneet aikoja sitten. Provo mikä provo.
 
hei alkuperäinen
Miksi todistelet täällä ratkaisujasi? Itsellesi ja vaimollesihan sinä teoistasi vastaat.

Miksi käytät sanoja ""suloinen pikkurouva"" ""naapurin pikkuäiti""? Järkyttävää. Eikö hän olekkaan aikuinen nainen? Vai vain vähän yksinkertainen panopuu? Kukaan itseään arvostava nainen ei haluaisi itseään kutsuttavaksi kuten pikkulapsille lässytellään.

Jos tämä oli provo, olet kiitettävästi saanut niskavilloja pystyyn, ja jos tämä oli totta niin tule nyt helvetti järkiisi ja lopeta se munalla ajattelu!!!!
 
pete
Todella pahalta tuntui lukea alkuperäisen tekstiä. Todella itsekäs ja inhottavasti käyttäytyvä mies. Vastaus kysymykseesi on että ET OLE OIKEUTETTU ONNEEN,et todellakaan!!. Kukaan ihminen joka toimii epärehellisesti ja valehdellen, ei ansaitse onnea. Sinusta on tullut niin kylmä,kiero ja välinpitämätön ettet sinä haluakaan nähdä käytöksessäsi mitään väärää. Haluat vain saada hyväksyntää itsellesi että voit ilman tunnontuskia sitä pikkurouvaasi paneskella.
Ei voi muuta kuin toivoa että vaimosi saa vielä tietää ja sinä saat kärsiä sen minkä ansaitset. Turha perustella sillä että sinä teet kotityöt ja hoidat lapset (ja vastineeksi haet seksiä muualta) ja vaimo tuo rahat. Menettely olisi ok jos se olisi vaimosi hyväksymä.
 
...
Minkäverran olet tehnyt ja yrittänyt avioliittosi eteen?
Keskusteletko vaimosi kanssa asioista esim seksielämän vähäisyydestä yms.?
Miten olet yrittänyt korjata tilannetta?
Ongelma on se että,
Ihminen joka pettää,jättää oman avioliittonsa hoitamatta.Sinun olisi pitänyt yrittää tehdä kaikkesi tilanteen korjaamiseksi ja ehkä asiat olisivatkin nyt hyvin.
Sinun pitää puhua vaimollesi tunteistasi ja tarpeistasi.Eihän hän voi tietää ajatuksiasi jos et koskaan avaudu. Ajattelee vaan että kaikki on hyvin.
Otapas järki käteen,onko todella niin että rakastat ja arvostat naapurin rouvaa niin paljon että sinun kannattaa asettaa avioliittosi riskialttiiksi. Ei avioliitto eikä hyvätkään ihmissuhteet aina yhtä juhlaa ole.
Vaimo,lapset ja kiva koti ovat todella tärkeitä asioita elämässä,ei niitä kaikille anneta. Oletko oikeasti valmis pilaamaan kaiken? Ja turruttamaan omatuntosi sillä että ""kukan ei tiedä"". Mikään ei ole henkisesti raskaampaa kuin saada tietää kumppanin pettävän,säälin todella vaimoasi kun niin käy ennenpitkään. Pilaisit aiheuttamallasi kärsimyksellä ja sekasorrolla myös lastesi elämän,eikö sekään herätä ajattelemaan? Onko järkevää asettaa elämänsä ja lastensa hyvinvoinnin edelle seksuaaliset tarpeesi?Teet todella tyhmästi jos jatkat vielä suhdetta.
 
Kari42
Jos olisit lukenut kirjoitukseni, niin olisit varmaan huomannut että rakastelemme kotonani silloin kun puolisomme ja lapsemme on poissa. Ihan näin vinkkinä, että kannattaa aina lukea kirjoitettu teksti ja ymmärtää se, ennen kuin vastaa siihen.
 
mies
Se on valitettavaa, että tällä palstalla on ihmisiä, jotka kärsivät parisuhteen ongelmista, ehkä tätä palstaa ei olisi ilman meitä. Mutta palstan poliisiksi ja kaiken tämän ahdistuksen yläpuolelle itsensä nostaminen kertoo aivan jostain muusta. Se kertoo oman elämänsä näköalattomuudesta ja siitä mahdollisuudesta että löytää itsensä jonakin helteisenä päivänä meidän kuolevaisten joukosta. Tarkoitan myös sitä, että elämällä on taipumus tuoda omalle kohdallensa ne morkkaukset , mitä jakelee muille, että tervetuloa vain joukkoon Kari ja kaikki muutkin provoilijat, joiden hupi on leikkiä muiden vakavilla asioilla. Naapurivaaran parisuhteen koettelija on harmiton vitsiniekka teidän rinnalla.
 
Kari42
Ei ollut tarkoitus leikkiä vakavalla asialla, vaan osoittaa se kuinka naiset hyväksyy naisilta pettämisen ja miehen hyväksikäytön. Mutta miehet tuomitaan. Lue ihmeessä se toinen kirjoiurukseni, jossa perustelen tekoni.
 
Mirri
Elä yleistä ja elä tuomitse.

Minä uhkuin nuorempana, että en tee sitä enkä tätä ja tuomitsin kaikki jotka ympärillä teki sitä sun tätä.

Kaikki nieltiin myöhemmin sitten katkeralla kalkilla ja parasta siinä oli se, että itte minä joka tuomittin kaikki töpeksin, että se siitä.

Edelleenkin, joskus voi tulla semmonen tilanne, että kaikki maistuu puulta ja ei yksinkertaisesti jaksa kattella enää ja tulee aatos, että onko tässä elämässä enää mitään muuta. Ainaskin siinä vaiheessa kun ne rakkaat lapset lähtevät pois kotoa ja sun tarvii opetella elämään toisen kanssa taas kaksin.
 
talvikki
Väärin on juuri se ettei vaimosi tiedä suhteesta naapuriin ja et suinkaan olisi kiittämätön jos ilmoittaisit haluavasi eron, koska samalla päästät vaimosi vapauteen ja ehkäpä hän tapaisi miehen joka ihan oikeasti olisi hänen luottamuksen arvoinen. Ilmeisesti sinun luottamusta ei ole koskaan petetty, olet ollut ilmeisesti koko elämäsi ajan vain jonkinlainen hyväksikäyttäjä.
Sitäpaitsi, et osaa erottaa oikeaa ja väärää, ilmeisesti et myöskään tiedä mitä rehellisyys on.
 
Karilla
on yksi heikko kohta. Ja se on se, että Kari vihaa naisia. Karilla on traumoja, jos vaikka joku muu mies on parempi kuin hän, ja nainen ei jostain syystä häntä kelpuuta. Ilmeisesti sama tyyppi joka vihaa neekereitä sydämensä pohjasta tuolla muilla keskustelupalstoilla.
Kari ei kestä, että naisilla menee hyvin ja itsellä taas ei.
Pelkkää huonoa itsetuntoa.
Sellainen ihminen, joka kirjoittaa tällaisen jutun, saadakseen nauraa muiden kustannuksella on ihan oikeesti kusipää.
 
Kari42
En vihaa naisia. En ole myöskään nauranut pätkääkään, olen vain harmistunut siitä, että suomalainen nainen on niin pahasti kieroutunut ja valmis pettämään ja hyväksymään naisilta pettämiset, mutta HUOM! EI KAIKKI!

Otitpa lujasti itseesi, Ehkä löysit itsesi minun kirjoituksista. Niinhän se on, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Eli ne jotka hyväksyvät pettämisen ja ovat valmiita sitä tekemään, suuttuvat kun huomasivatkin että kyseessä oli miehen tekemä pila, heidän pettäjien kustannuksilla.
 
juke
.. kyllä kari olisit oikeutettu onneen mutta et minun pikkuvaimoni kanssa.
sillä ehiän tämä helkutti käy että minä ja vaimosi raadamme töissä ja te vain naitte kaiketpäivät jommankumman aviovuoteessa,ei hittolainen...

no älä huoli, olin vaimosi kanssa viimeviikolla työmatkalla ja hän kertoi että et ollut nuollut häntä koskaan niin hyvin kuin minä....!!
 

Yhteistyössä