olenko liian laiha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja serena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

serena

Vieras
mies sanoi tänään että näytän luurangolta ja juoksin heti peilin eteen ja huomasin että minulta näkyy kaikki luut erittäin selkeästi. miehellä ja minulla menee ihan hyvin, mutta viimeiset puolivuotta olen ollut hyvin stressaantunut, paiskinut töitä koska menetimme tammikuussa lapsen. miehen sanat toivat minulle mieleen vauvamme ja purskahdin itkuun, mies yritti minua lohdutella siinä ja sanoi että olisi ehkä hyvä jos minä menisin sairaalaan ennen kuin asia pahenee. pitäisikö tehdä niin kuten mies haluaisi minun tekevän?

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Kai olet saanut terapiaa valtavan menetyksesi taki? Otan osaa. :(

Itse kyllä hakisin apua. Jos et tee sitä itsesi takia, tee miehesi takia. Onko teillä muita lapsia?

en ole käynyt terapiassa vana paiskinut töitä jotta unohtaisin lapsen ja siitä seuranneen surun. meillä ei ole muita lapsia.

Hae vaan apua. Ilmeisesti havahduit itsekin kun katsoit peilistä. Se suru täytyy käsitellä, koska vaikka yrität unohtaa sen tekemällä töitä, se suru puskee esiin sitten vaikka liian vähänä syömisenä. Miehesi on sinusta huolissaan, pelkää varmaan, että menettää sinutkin. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja serena:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minkä ikäisen lapsen menetit?

sain siis keskenmenon. :'(

Otan osaa :( Suuri menetys se on sekin! Suru pitää rauhassa surra, ei jättää käymättä läpi. Siitä seuraa näitä ongelmia :( Minä myös sain keskenmenon tammikuussa -06 ja vieläkin itkettää kun asiaa ajattelen, mutta asia ei enään niin purista sydäntä.. Aika auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja AnniTanniTalleroinen:
Otan osaa lapsesi menetyksen johdosta :hug: . Minkä pituinen ja painoinen olet?

olen 169 pitkä ja paino näytti 43 kiloa kun sen tänään punnitsin.

Olet liian laiha! Ainakin 10 kiloa pitäisi saada lisää. Mene oikeasti jonnekkin puhumaan asioistasi hyvä ihminen! Miehesi on selvästi syystä huolissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja AnniTanniTalleroinen:
Otan osaa lapsesi menetyksen johdosta :hug: . Minkä pituinen ja painoinen olet?

olen 169 pitkä ja paino näytti 43 kiloa kun sen tänään punnitsin.

Sä oot tosissaan todella laiha. Mä oon myös laiha, mutta 10 kg painavampi ja hitusen pidempi, ja mä kävin terkkaarilla ja ravintoneuvojalla vähän aikaa sitten sen takia, kun olin stressin ja surun takia laihtunut tällaiseksi.

Toivottavasti saat apua :hug: Ja otan osaa suruusi.

Itse olen ollut vähän laihempi kuin sinä, paino alkoi 3:sella mutta pituutta on vähän vähemmän kans kuin sulla, kuitenkin päälle 160cm. Mies oli tosi huolissaan musta siihen aikaan, enkä ois edes huomannut koko asiaa jos mies ei ois huomauttanut.

Silloin kun harrastettiin seksiä ja mies oli päällä, sanoi että ei uskalla kunnolla edes olla päällä, koska pelkää että lytistyn ihan oikeasti sinne alle. Aloin sitten käymään punnituksissa ja paino tippu entisestään, kun pelkäsin punnituksia niin paljon.

Lopuksi mulle sanottiin että jos tipun kilonkaan mun on pakko mennä johonkin hoitolaitokseen, lopetin punnitukset ja paino nousi siittä pikkuhiljaa ylös päin.

Yhteistyössä