Jaah, ihan mielenkiintoisia vastauksia tuli. En kyllä ymmärrä esim Jussin kirjoituksia, mies vaikuttaa todella aggressiiviselta suhteessaan naisen vartaloon. Varmaan hieno mies puolisona kun nainen alkaa lähestyä viittäkymppiä..yhhyh. Vaikeaa käsittää miten paljon tunteita ihmisen rasvakudos voi herättää!
Oma mies on kyllä loukannut minua pahemman kerran, en olisi odottanut mitään noin törkeää kommentointia. Kavereille haukkumista pidän erityisen loukkaavana, enkä voi enää sanoa luottavani mieheeni. Asiasta on kasvanut niin iso kysymys minulle, että olen jo kertonut että lähden ellei hän muuta suhtautumistaan ja pyydä anteeksi. Lähdöllä uhkaaminen sai viikonloppuna mieheni itkemään ja puhuttiin pitkään siitä mikä mättää.
Miehen mukaan hän pelkää että annan itseni lihoa jo tämän ikäisenä liikaa (joka on kuulemma jo lähellä). Hassua tässä on se, että vaikka mies on haukkunut minua, hän on silti todella mustasukkainen kun liikumme esim. yöelämässä ja minua tullaan pokaamaan. Eli uskoisin, että kyseessä on miehen omat itsetunto-ongelmat, mutta hän on huomannut millä voi satuttaa minua ja jotenkin purkaa pahaa oloaan minuun. Kuitenkin kun puhuttiin hän sanoi että rakastaa minua ja pitää yhä ulkonäköäni viehättävänä. Ja ei minulla oikeastaan ennen mieheni kommentteja ole ollut mitään ongelmaa ulkonäköni suhteen, sillä mitä kauemmin olen puntannut, sitä parempi olo minulla on ollut. Ja kukaan muu ei ole kyllä läskiksi haukkunut, toki vahvalta näytän, mistä joskus on tullutkin miehiltä "amatsooni"-kommenttia.
Koska kysyntää näyttää riittävän ja omasta mielestä olen aivan sopivan kokoinen, en ajatellut alkaa millekään laihdutuskuurille. Ehkä vähän enemmän voin katsoa hiilareita, ettei ainakaan lisää kerry. Nyt minulla on kunnon rinnat, reidet ja lantio, mutta vyötärö löytyy ja lihasmassaa kuitenkin reippaasti ns. keskivertonaista enemmän. Ja jos kunto-ohjaaja pitää minua hyväkuntoisena, niin ei kai siinä kannata kauheasti miehen kitinää kuunnella. Jos ei kelpaa, niin sitten pistetään mies vaihtoon.